صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
کد خبر: 14739
گزارشگر: 2
۱۰۰۷
۰
۰
۳
۴ عطر ثابت شده !

آشنایی با چهار الماس عطرهای مردانه با عطرفرید

آشنایی با چهار الماس عطرهای مردانه با عطرفرید
شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره عطر کرید اونتوس مردانه، عطر بلو د شنل، عطر تق هرمس و عطر دیور ساواج به وب سایت عطرفرید مراجعه نمایید.

عطری که به تن دارید درباره شما چه می گوید؟ خیلی بیش تر از چیزی که فکرش را کنید. عطر شما میتواند سلیقه، کاریزما و اخلاقیات شما را به نمایش بگذارد و کاملا روی درک و شناخت اطرافیان از شما و احساسی که از بودن در کنارتان دارند تاثیر بگذارد. در این مقاله شما را با ۴ عطر ثابت شده آشنا میکنیم: عطر دیور ساواج، تق هرمس، بلو د شنل و عطر اونتوس کرید مردانه.
عاشقان هنر عطرسازی و افراد شناخته شده این حوزه، این 4 محصول را به دلیل کیفیت، شخصیتی که دارند و رایحه نفس گیر خود الماس دنیای عطر مردانه می دانند.
عطرفرید یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید اسانس عطر اورجینال در ایران است و در ادامه هرکدام از این محصولات را از ۴ جنبه مختلف بررسی میکند:

  • رایحه هر عطر
  • میزان ماندگاری
  • پخش بو
  • قیمت عطر

در پایان این مقاله می دانید که برای عطر سال نو و روزهای بهاری و تابستانی خود چه عطری را انتخاب کنید که به بهترین شکل بیانگر عواطف و احساسات درونی شما باشد.

 

۱- عطر دیور ساواج

 

عطر ساواج به جرات یکی از پر سر و صدا ترین محصولات برند فرانسوی دیور است که با رایحه مدرن و جسورانه ی خود، به راحتی روح وحشی و آزادی طلبی را بر میتابد. این عطر هنر فرانسوا دماشی افسانه ای، عطرسازی مخصوص دیور است. دماشی این عطر را از فضاهای باز و بی کران مثل کویر الهام گرفته است.

 

- اسانس عطر دیور ساواج

 

ساواژ (Sauvage) عطری است تازه، با طراوت و اسپایسی که است که طراوت ترنج در کنار فلفل سیچوان را احساس می کنید که در کنار آمبروکسان، یک مشتق مصنوعی از عنبر ترکیب می شود و رایحه ای عمیق و به یاد ماندنی از خود به جای میگذارد. خرید عطر دیور ساواج برای مردان احساسات برانگیز، جذاب و عمیق یک گزینه همیشگی است.

روایح و نت های این عطر به ترتیب شامل موارد زیر می باشند:

  • رایحه اولیه : ترنج، فلفل
  • رایحه میانی : اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی
  • رایحه پایه : لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

 

- پخش بو و ماندگاری عطر دیور ساواج

 

ساواج یکی از عطرهایی است که ماندگاری بسیار خوبی دارد و می توانید تا ۱۰ ساعت از آن لذت ببرید. این میزان ماندگاری با خرید اسانس عطر دیور ساواج بیش تر هم خواهد شد و این به علت بافت روغنی اسانس عطر و الکل کمتری است که در آن بکار برده می شود.
Dior Sauvage همچنین سیلاج بسیار خوبی دارد، به این معنی که اطرافیان شما به راحتی متوجه بوی آن خواهند شد. رایحه قالب این عطر در طول زمان تغییر نمی کند، بلکه بیشتر به سمت ملایم شدن می رود.

 

قیمت عطر دیور ساواج

 

فروش دیور ساواج در بهار و تابستان بسیار بالا می رود چرا که رایحه خنک و جذاب این عطر یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم سال است. این عطر قیمت نسبتا بالایی دارد و از ۶ تا ۹ میلیون تومان، بسته به غلظت و حجم عطر متغیر است.

عطرفرید، بزرگترین فروشگاه اسانس عطر اورجینال ایران، این محصول را در 3 کیفیت خوب، پرفیوم خالص و top grade با قیمت ۱۰ الی ۲۹ هزار تومان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

۳- عطر کرید اونتوس مردانه

 

اگر از طرفداران دنیای عطر و ادکلن باشید قطعا این عطر مست کننده و بی نظیر به گوش یا مشامتان خورده است. این عطر توسط کمپانی سلطنتی Creed در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و توانست با رایحه به یاد ماندنی و یونیک خود به سرعت به یکی از برجسته ترین عطرهای مردانه تبدیل شود.

 

- اسانس عطر کرید اونتوس مردانه

 

اونتوس به شکل هنرمندانه ای یک ترکیب چوبی و میوه ای را در شیشه خود جای می دهد. اولین نت سازنده این عطر شامل انگور سیاه، ترنج، سیب و در نهایت آناناس است که یک ترکیب تازه و با طراوت به شما می دهد.
نت میانی این عطر با رایحه گیاهی و گلی همراه است که متشکل از رز، یاس، نعناع هندی و چوب درخت قان است. رایحه چوبی در این نت به خوبی خودش را نشان می دهد.
در آخر نت های پایه با خره درخت بلوط در کنار تلخی مشک و عنبر و شیرینی وانیل روی پوست شما خودنمایی می کند تا یک آرامش بی نظیر در شما ایجاد کند.

 

- پخش بو و ماندگاری Creed Aventus

 

ماندگاری کرید اونتوس مردانه بسیار بالاست، با این حال تا حد زیادی بستگی به پوست شما، شرایط و محیطی که در آن قرار گرفته اید دارد. می توان انتظار داشت که این عطر تا ۸ ساعت روی پوست شما ماندگاری داشته باشد که این میزان با خرید اسانس عطر کرید اونتوس مردانه افزایش پیدا می کند.

همچنین پخش بوی این عطر بسیار بالاست؛ اگر به دنبال عطری هستید که به خوبی نشانگر حضور شما در یک جمع باشد، کافیست همین حالا این محصول را از Atrefarid.com تهیه نمایید.

عطر کرید اونتوس مردانه  creed aventus

قیمت عطر کرید اونتوس مردانه

 

اونتوس یکی از عطرهای لاکچری بازار عطر و ادکلن به حساب می آید. فروش کرید اونتوس مردانه در اوایل سال ۱۴۰۲ با قیمت ۱۴ تا ۲۸ میلیون تومان صورت می گیرد، البته ۲۸ میلیون مخصوص شیشه های ۱۲۰ میل می باشد.

با این حال شما می توانید این محصول را با کیفیت top grade جهانی در شیشه های ۱۰ تا ۱۲۰ میل از عطرفرید خریداری نمایید.

 

۳- عطر تق هرمس

 

تق هرمس یکی از ماندگارترین عطرهای مردانه است که با بوی چوبی خود یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای طرفداران این گروه بویایی است. این عطر محصول سال ۲۰۰۹ کمپانی سرشناس هرمس است.

 

- اسانس عطر تق هرمس

 

Terre d’Hermes در اولین رایحه خود گریپ فروش و پرتقال را قرار داده تا یک شروع باطراوت داشته باشد. پس از آن فلفل و گل های عطری حس پر رمز و راز و عمیقی به آن اضافه می کنند که تا ساعت ها با شما همراه است.
پس از آن در نت های پایه وتیور، سدر و بنزوئین یک حس گرم و احساس برانگیز ایجاد میکنند.

 

- پخش بو و ماندگاری تق هرمس

 

یکی از علت های محبوبیت این محصول هرمس ماندگاری بالای آن است که می تواند ۶ تا ۸ ساعت روی پوست شما رایحه های متنوع خود را ایجاد کند، لازم به ذکر است با خرید اسانس عطر تق هرمس ماندگاری بیش تری از آن دریافت می کنید. همچنین از نظر پخش بو این عطر سیلاج بالایی دارد تا حضور شما به راحتی در جمع های مختلف احساس شود.

عطر تق هرمس مردانه Hermes Terre d’Hermes

قیمت عطر تق هرمس

 

علاوه بر ماندگاری، پخش بو و رایحه بی نظیر و رویایی که دارد، فروش عطر تق هرمس با قیمت پایین تری نسبت به سایر عطرهای بازار انجام می شود. در بهار ۱۴۰۲ قیمت این محصول از ۴ تا ۶ میلیون تومان و در عطر فرید با ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان در ۳ کیفیت مختلف ارائه می شود.

 

۴- عطر بلو د شنل

 

این عطر محصول سال ۲۰۱۰ کمپانی شناخته شده و برجسته شنل است و این برند تاکید زیادی بر خاص بودن و یونیک بودن رایحه آن داشته است. عطری که مثل یک نسیم دلنواز حس آزادی را در شما ایجاد می کند.

 

- اسانس عطر بلو د شنل

 

اگر از طرفداران عطرهای چوبی مثل تق هرمس باشید، قطعا رایحه چوبی و آروماتیک این عطر هم برایتان جذابیت بسیاری خواهد داشت.
نت های ابتدایی تشکیل دهنده این عطر را لیمو، گریپ فروش و نعناع تشکیل می دهند تا یک شروع بی نظیر و تازه به آن بدهد.
پس از آن نت های میانی با تشکیل شده از یاس، چوب درخت خس خس و درخت سدر در کنار زنجبیل از راه می رسند؛ اینجا جایی است که نت های چوبی به خوبی خودشان را نشان می دهند.
در آخر رزین لبدانوم، رزین کندر هندی و درخت پیچوبی در کنار چوب صندل، در نت پایه این عطر خودنمایی می کنند.

 

- ماندگاری و پخش بوی بلو شنل

 

با خرید عطر بلو د شنل، محصولی تهیه می کنید که می تواند تا چندین ساعت روی پوست شما ماندگاری داشته باشد. همچنین سیلاج بلای این عطر پخش بوی بی نظیری برای آن به وجود می آورد و روایح و بوی این عطر به مرور زمان به سمت ملایم تر شدن می روند.

عطر بلو د شنل مردانه Chanel Bleu

قیمت عطر بلو د شنل

 

مراکز فروش عطر بلو د شنل این محصول را بسته به غلظت و حجم شیشه، آن را با قیمت ۷ تا ۱۰ میلیون تومان عرضه می کنند. در عطرفرید، شما می توانید این اسانس این محصول را با قیمت ۱۰ تا ۲۹ هزار تومان برای هر میل تهیه کنید.

 

عطر مردانه خود را از عطرفرید بخواهید

 

عطرها دنیای پیچیده ای دارند و اشتباه یک عطر نامناسب می تواند در ذهن دیگران شناخت اشتباهی نسبت به شما ایجاد کند. به همین دلیل بسیار مهم است که شناخت کافی درباره عطری که به پوست یا لباس خود اسپری می کنید داشته باشید.
در این مقاله با بررسی کامل شناخته شده ترین عطرهای مردانه دنیا سعی کردیم به شما در انتخاب عطر بعدی خود کمک کنیم.

شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره عطر کرید اونتوس مردانه، عطر بلو د شنل، عطر تق هرمس و عطر دیور ساواج به وب سایت عطرفرید مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/ad5
اخبار مرتبط
امروز قصد داریم خوشبوترین عطر مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را پیرامون خرید عطر و ادکلن اورجینال به شما بدهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید