صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
کد خبر: 13335
گزارشگر: 2
۹۸۵۲
۰
۰
۷
خرید عطر و ادکلن

خوشبوترین عطر مردانه در ایران چیست؟

خوشبوترین عطر مردانه در ایران چیست؟
امروز قصد داریم خوشبوترین عطر مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را پیرامون خرید عطر و ادکلن اورجینال به شما بدهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

اگر برای خرید عطر و ادکلن، بدون در نظر داشتن عطر خاصی به فروشگاه‌های حضوری و یا فروشگاه‌های اینترنتی بروید، به دلیل تنوع بالایی که وجود دارد، دچار سردرگمی خواهید شد! به همین دلیل امروز قصد داریم خوشبوترین عطر مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را پیرامون خرید عطر و ادکلن اورجینال به شما بدهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید. در صورت استقبال از این مطلب، خوشبوترین عطر زنانه را نیز در مطالب بعدی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هنگام خرید عطر و ادکلن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

اگر قصد خرید عطر و ادکلن را دارید، حتما به نکات زیر توجه فرمایید:

 

۱- خرید عطر تقلبی = دور ریختن پول

 

به دلیل افزایش قیمت ارز، قیمت عطرهای برندهای اورجینال نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته اند و به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می دهند که به جای خرید عطرهای اورجینال چند میلیون، به سراغ عطرهای تقلبی چند صد هزار تومانی بروند. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان از عطرهای فیک و High Copy استفاده نکنید، زیرا این عطرها نه تنها کیفیت مطلوبی ندارند، بلکه بعضا برای سلامت شما نیز مضر هستند.

اگر نمیخواهید پول زیادی صرف خرید عطر و ادکلن اورجینال از برندهای مشهور کنید، دو راه حل وجود دارد. راه حل اول خرید عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده که قیمت پایین تری دارند، است. راه حل دوم، خرید عطرهای اورجینال از برندهای مشهور به صورت دستریز و در سایز کوچکتر، است. شما با توجه به وضعیت‌تان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

۲- ماندگاری یا پخش بو؟!

 

معمولا ماندگاری و پخش بوی عطرها با هم نسبت عکس دارند! یعنی هر چقدر ماندگاری یک عطر بالاتر می رود، پخش بوی آن کاهش می یابد. عامل اصلی که در ماندگاری عطرها دخیل است، غلظت عطر است. عطرها از نظر غلظت به 5 دسته پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و ادوفرش تقسیم می شوند. هر چه از غلظت پرفیوم به سمت ادوفرش حرکت کنیم، ماندگاری کمتر می شود.
لازم است بدانید که غلظت بالا و سنگین بودن عطر نیز برای بسیاری از افراد آزاردهنده است و به همین دلیل بیشتر عطرهای موجود در بازار در غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت عرضه می شوند تا علاوه بر ماندگاری، از پخش بوی بالایی نیز برخوردار باشند.

 

۳- توجه به نت‌ها، طبع و رایحه عطر

 

همه عطرها دارای نت‌های اولیه، میانی و پایانی هستند؛ همانطور که از نامشان پیداست، این نت‌ها پس از اسپری کردن ادکلن به ترتیب به مشام‌تان می رسند. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید عطر ابتدا از تمامی نت‌های بویایی آن آگاهی کامل پیدا کنید و سپس در صورتی که با آن‌ها مشکلی نداشتید، اقدام به خرید عطر نمایید.
عطرها از نظر طبع نیز به سه دسته تقسیم می شوند؛ عطرهای با طبع گرم، با طبع ملایم و با طبع خنک. پیش از خرید عطر حتما توجه داشته باشید که عطر متناسب با فصل را خریداری کنید. عطرهای با طبع گرم مناسب فصول سرد همچون پاییز و زمستان و عطرهای با طبع خنک مناسب فصول گرم همچون بهار و تابستان هستند. البته این موضوع به این معنی نیست که شما نمی توانید عطرهای گرم را در فصل گرم و عطرهای خنک را در فصل سرد استفاده کنید و این موضوع صرفا باعث افزایش بازدهی عطر شما خواهد شد.
مشهورترین روایح عطرها عبارتند از تلخ، شیرین، تند، ترش و ... . معمولا آقایان به عطرهای با رایحه تلخ و تند و بانوان به عطرهای با رایحه شیرین علاقه‌مند هستند.

 

۴ عطر از خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران!

 

در لیست زیر نام 4 عطر خوشبو و پرطرفدار مردانه که در ایران فروش بسیار بالایی دارند و آقایان زیادی طرفدار آن هستند را با شرح مختصری از هر یک به شما معرفی کرده ایم.

 

۱- ادکلن کرید اونتوس، خوشبوترین عطر مردانه در ایران و جهان!

ادکلن کرید اونتوس

عطر اونتوس یکی از مشهورترین عطرهای مردانه جهان است که به عقیده بسیاری از افراد خوشبوترین عطر مردانه در ایران و حتی جهان است. در اکثر نظرسنجی‌های بهترین عطر فرانسوی مردانه، Creed Aventus جایگاه نخست را دارد. ادکلن اونتوس مردانه در سال ۲۰۱۰ به مناسبت ۲۵۰ اُمین سالگرد تاسیس کمپانی کرید، طراحی و به بازار عرضه شد. اگر مشکلی با قیمت بالای این عطر نداشته باشید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای همه آقایان خواهد بود. کرید اونتوس با غلظت ادوپرفیوم عرضه شده است و دارای رایحه‌ای تلخ، طبعی خنک است و از ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

. نت‌های اولیه: آناناس - انگور سیاه - ترنج - سیب
نت‌های میانی: توس - گل یاس مراکشی - رز - نعنا هندی
نت‌های پایانی: مشک - عنبر - وانیل - گلسنگ

 

۲- عطر ساواج دیور، عطری برای آقایان جنتلمن و جذاب!

دیور ساواج

ادکلن ساواج در سال ۲۰۱۵ نخستین بار طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر نیز یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه در ایران و جهان است که در مقایسه با کرید اونتوس قیمت بسیار مناسب‌تر و معقولی دارد. عطر دیور ساواج برای کمپین تبلیغاتی خود از چهره مشهور هالیوودی یعنی جانی دپ استفاده کرد که سبب افزایش شهرت این عطر و در نتیجه فروش بیشتر آن شد. این عطر در چهار نسخه پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و الکسیر در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه و نیازتان می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین Dior Sauvage دارای رایحه معتدل و نسبتا خنک و طبعی تند و ترش می باشد.

. نت‌های اولیه: فلفل - ترنج
. نت‌های میانی: اسطوخودوس - فلفل - نعنا هندی - خس‌خس - فلفل صورتی - شمعدانی - لامی
. نت‌های پایانی: آمبروکسان - سدر - لابدانیوم

 

۳- ادکلن اپیک ادونچر مردانه، عطری با قیمت اقتصادی!

 

ادکلن اپیک ادونچر یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران است که توسط برند Emper در سال 2012 طراحی و به بازار روانه شد. این عطر دارای ظاهری بسیاری شیک و کیفیتی مناسب است و به دلیل برند کمتر شناخته شده ای که دارد، از قیمت بسیار اقتصادی و ارزان تری به نسبت سایر عطرهای اورجینال برخوردار است. Emper Epic Adventure با غلظت ادوتویلت به بازار عرضه شده است و دارای طبعی معتدل و رایحه‌ای تند، مناسب تمامی فصول می باشد.

نت‌های اولیه: لیمو - گریپ فروت - درمنه - پرتقال ماندارین
نت‌های میانی: سدر - اسطوخودوس - نعنا هندی - ریحان
نت‌های پایانی: چرم - خزه بلوط - عنبر

 

۴- عطر کلاب د نایت مردانه، رایحه مشابه کرید اونتوس!

عطر کلاب د نایت

با توجه به افزایش قیمتی که در عطرهای اورجینال از برندهای مشهور شاهد هستیم، بسیاری از افراد دیگر هزینه‌های چند ده میلیونی برای خرید عطر صرف نمی کنند و به سراغ عطرهای ارزان قیمت‌تر می روند. یکی از عطرهای پرطرفدار و پرفروش در بازار ایران که آقایان زیادی را جذب خود کرده، ادکلن کلاب د نایت اینتنس است. این عطر در سال ۲۰۱۵ توسط برند Armaf به بازار آمد. بسیاری از استفاده کنندگان از این عطر عقیده دارند که عطر Club de Nuit رایحه مشابه عطر کرید اونتوس دارد و می توان عطر کرید اونتوس را با یک دهم قیمت خریداری کرد!

نت‌های اولیه: لیمو - سیب - آناناس - ترنج - انگور سیاه
نت‌های میانی: گل رز - یاسمن - درخت توس
نت‌های پایانی: وانیل - مشک - نعنا هندی - عنبر

 

خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر از درین عطر!

 

یکی از معضلات خرید عطر و ادکلن، اطمینان از اصالت آن عطر است. متاسفانه بارها دیده شده است که عده‌ای سودجو و کلاهبردار برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می رسانند و به دلیل شباهت ظاهری زیادی که این نمونه‌های تقلبی به عطر اورجینال دارند، تشخیص تقلبی یا اصل بودن محصول برای افراد غیرمتخصص سخت می شود.
بهترین راهکار، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است که به شما گارانتی بدهد. فروشگاه درین عطر، اولین مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران است که تمامی عطرهای اورجینال موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در این مطلب را با گارانتی مادام العمر به دست شما می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر می توانید به وب سایت درین عطر به نشانی (www.dorinatr.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/9at
اخبار مرتبط
خرید عطر و ادکلن بسیار لذت‌بخش است و داشتن یک ادکلن با رایحه عالی، می‌تواند تاثیر زیادی در اعتماد به‌نفس شما داشته باشد. فرقی نمی‌کند که برای چه فصلی می‌خواهید ادکلن بخرید، هنگام تهیه ادکلن‌های گران قیمت، مهم است که از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید. بنابراین باید روش تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی را بدانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید