صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۳
کد خبر: 15574
گزارشگر: 2
۴۶۰۳
۰
۰
۶
دانلود سریال

دانلود فصل دوم پدرخوانده ۲ قسمت اول رایگان و کامل

دانلود فصل دوم پدرخوانده ۲ قسمت اول رایگان و کامل
فصل دوم پدرخوانده ۲ پخش شد.سریال پدرخوانده ۲ به کارگردانی سعید ابوطالب با بازی بازیگران و خواننده ها محبوب از سایت امی مووی برای دانلود قرار گرفت برای دانلود کامل سریال پدرخوانده به لینک های زیر مراجعه کنید.

خلاصه داستان کلی سریال پدرخوانده۲

 

فصل دوم از سریال "پدرخوانده" با یک سناریوی مهیج و غافلگیر کننده برای تماشاگران به روی آنتن رفته است. در این فصل، داستان به تصاحب یک کشتی دزدان دریایی توسط مافیاها متمرکز می‌شود و شخصیت اصلی سریال، جک گنجشکه، میان مافیاها و شهروندان سرگردان می‌شود، ایجاد کننده یک ماجرای هیجان انگیز و پرمخاطره.در این فصل، هنرمندان محبوب و معروف به همراه بهترین پلیرهای فصل اول، به عنوان شرکت کنندگان در این رئالیتی شو حضور دارند. این امر برای تماشاگران، یکی از جذابیت‌های بزرگ این سریال است، زیرا آن‌ها فرصت دارند تا با شخصیت‌های محبوب خود از فصل قبل در آغاز فصل دوم همراه شوند و بازی‌های هیجان انگیز و رقابت‌های جدیدی را در داخل کشتی دزدان دریایی شاهد باشند.

 

بازیگران فصل دوم سریال پدرخوانده

 

الیکا عبدالرزاقی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، دیبا زاهدی، امیرعلی نبویان، نیما شاهرخ‌شاهی، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، فرزاد فرزین، آشا محرابی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا طلیسچی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، نجمه جودکی، هدی استواری و فرزاد فرزین از هنرمندانی هستند که قرار است جلوی دوربین پدرخوانده 2 بروند.

برای دانلود سریال پدرخوانده 2 روی لینک زیر کلیک فرمایید:
دانلود فصل دوم پدرخوانده

سریال حیثیت گمشده

معرفی سریال حیثیت گمشده

 

سریالی است که توسط شبکه نمایش خانگی تولید شده است و به عنوان جدیدترین محصول این شبکه معرفی شده است. این سریال توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی می‌شود، که قبلاً سریال "سقوط" را نیز کارگردانی کرده بود.داستان حیثیت گمشده درباره یک زخم عمیق‌تر از انزوا است که در میان حیثیت قرار دارد. این خلاصه داستان اطلاعات محدودی راجع به داستان ارائه می‌دهد، اما می‌توانیم درباره‌ی برخی جنبه‌های احتمالی داستان سریال صحبت کنیم.

 

خلاصه داستان کلی سریال

 

احتمالاً سریال "حیثیت گمشده" به بررسی مسائلی مانند هویت، قدرت، روابط اجتماعی و جایگاه در جامعه می‌پردازد. ممکن است در طول داستان، شخصیت اصلی با موانع و تحولات مختلفی مواجه شود و تلاش کند تا با غلبه بر زخمی که در داخل خود حمل می‌کند، به مکانی مرموز و مورد احترامی در جامعه برسد.

 

بازیگران سریال حیثیت گمشده

 

در این سریال بازیگرانی همچون مهدی حسینی نیا، الناز ملک، الناز حبیبی و ستاره پسیانی حضور دارند. محمدحسین مهدویان نیز به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان با سجاد پهلوان زاده همکاری می کند.

برای دانلود سریال حیثیت گمشده روی لینک زیر کلیک فرمایید:
دانلود سریال حیثیت گمشده

سریال زخم کاری بازگشت

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

 

زخم کاری ۲ بازگشت، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام خانوادگی است که در حال ساخته شدن برای سرویس پخش فیلیمو می‌باشد. این مجموعه توسط محمدحسین مهدویان به کارگردانی و محمدرضا تخت‌کشیان به تهیه کنندگی ساخته می‌شود. نویسندگان اصلی این مجموعه شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و خود محمدحسین مهدویان هستند.

 

بازیگران سریال زخم کاری۲

 

بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک هستند.

 

خلاصه داستان فصل دوم زخم کاری

 

فصل دوم مجموعه "زخم کاری" با عنوان "زخم کاری بازگشت" در حال ساخت است. در این فصل، ادامه داستان‌ها و رویدادهایی که در فصل اول رخ داده بود، به تصویر کشیده می‌شود. درگیری‌ها، مشکلات و زخم‌هایی که شخصیت‌ها در طول داستان به دست می‌آورند، در این فصل بیشتر شکل می‌گیرد.انتطار میرود تا اوایل مرداد ماه پخش خود را آغاز کند.

برای دانلود سریال زخم کاری ۲ روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال زخم کاری 2 بازگشت

سریال بازنده

معرفی سریال بازنده

 

سریال بازنده که توسط امین حسین پور ساخته شده است، یکی از محصولات تلویزیونی کشور ایران در ژانرهای رازآلود و خانوادگی محسوب می‌شود. در این سریال، نقش اصلی کارآگاه کیانی توسط علیرضا کمالی بازی می‌شود، که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. داستان سریال بازنده در بستری رازآلود و پر از اتفاقات پیچیده و جذاب جریان دارد.در کل، "بازنده" یک سریال رازآلود و خانوادگی است که با بازیگران استعدادمند خود و داستان پیچیده‌ای که در قالب آن به تصویر کشیده می‌شود، توانسته است جذابیت خاصی را برای بینندگان خلق کند.

 

بازیگران سریال

 

با هنرمندان دیگری نیز همچون صابر ابر، سارا بهرامی، علیرضا کمالی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی و مهدی رکنی در این سریال همراهی شده است. نقش بازیگران در "بازنده" نقش‌های متنوعی را شامل می‌شود که باعث تنوع و غنی شدن داستان می‌شود.

برای دانلود سریال بازنده روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال بازنده

https://www.asianews.ir/u/azv
اخبار مرتبط
آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 2 مگه تمام عمر چندتا بهاره، قسمت ۸ سریال نیوکمپ، قسمت ۵ قهوه ترک و قسمت ۱ سریال بازنده! در این میان سریال های سرگیجه، سیاه چاله و ناتو نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین سریال عقرب عاشق نیز به زودی در این سایت آماده تماشا و دانلود خواهند شد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید