صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۶
کد خبر: 15617
گزارشگر: 213
۱۴۵۷
۰
۰
۱
به دنبال اظهارات مقام صنعت برق کشور

احتمال تعطیلی ادارات در گرمای ۴۸ درجه تهران!

احتمال تعطیلی ادارات در گرمای ۴۸ درجه تهران!
مقامات صنعت برق کشور از احتمال تعطیلی ادارات و سازمان ها به دلیل گرمای شدید در پایتخت خبر دادند. این در حالی است که براساس برخی اخبار غیر رسمی دمای هوای پایتخت روز گذشته از ۴۸ درجه سانتیگراد عبور کرد!

به گزارش آسیانیوز، وزیر نیرو با اشاره به شرایط تامین برق در کشور گفت: تا امروز هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشتیم.


روز گذشته سخنگوی صنعت برق کشور گفت: ممکن است بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته های پیش رو درخواست تعطیلی ادارات را داشته باشیم. افزایش دمای بی‌سابقه هوای کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن رکوررد تاریخی مصرف برق کشور، رکورد مصرف برق تهران را هم جابجا و نصاب ۱۲۷۰۰ مگاوات را ثبت کرد که حدود ۵۰۰ مگاوات از سال گذشته بیشتر است.

به گزارش ایسنا، طبق پیش‌بینی‌های قبلی، تابستان امسال، تابستان گرم و رکورد شکنی خواهد بود و انتظار می‌رود روزهایی حتی گرمتر از این را شاهد باشیم.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در خصوص وضعیت تامین برق و درخواست برای تعطیلی ادارات، اظهار کرد: هیچ‌گونه پیشنهادی برای تعطیلات نداشتیم، اگر مردم همکاری با صنعت برق را ادامه دهند و شرایط همین‌گونه باشد و بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، امیدواریم به آن شرایط نرسیم.

وی افزود: در صورت نیاز حتما از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌کنیم، اما تا امروز هیچ درخواستی در این زمینه نداشتیم.

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که این در حالی است که براساس برخی اخبار غیر رسمی دمای هوای پایتخت روز گذشته از ۴۸ درجه سانتیگراد عبور کرد!

https://www.asianews.ir/u/b10
اخبار مرتبط
شورای هماهنگی بانک‌ها نامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ساعت کار بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی را ابلاغ کرد.
در حالی که ساعت پایانی کار کارمندان ادارات بار دیگر با تصمیمات جدید مسوولان قوا تغییر کرد، ساعات مابه التفاوت در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.
حداکثر ساعت پایانی کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) اعلام شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید