صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۰
کد خبر: 15626
گزارشگر: 213
۴۷۳
۰
۰
۳
دریافت و پرداخت بیت کوین و تتر

معاملات رمزارز در تلگرام فعال شد+نحوه استفاده

معاملات رمزارز در تلگرام فعال شد+نحوه استفاده
رپیام‌رسان مشهور تلگرام در اقدامی جدید، قابلیت دریافت مبالغ به صورت رمزارزهای بیت‌‌کوین و تتر و TON برای کاربران خود را فعال کرده است.

به گزارش آسیانیوز، پیام‌رسان تلگرام قابلیت دریافت و پرداخت رمزارزهایی مانند بیت کوین و تتر را در نرم‌افزار خود فعال کرده است.


پیام‌‌رسان مشهور تلگرام که همواره یکی از پیام‌رسان‌های پیشگام در ارائه خدمات نوآورانه به کاربران است، امکان دریافت رمزارز در درون پیام‌رسان را برای کاربران و به‌ویژه فروشندگان فعال کرده است.

دریافت و پرداخت رمزارزی 

به نوشته  تجارت نیوز، تلگرام در سال ۲۰۲۰ امکان خرید و فروش، برداشت و انتقال بیت کوین را در Wallet bot بات خود فعال کرده بود. در اقدامی جدید، این پیام‌‌‌رسان امکان دریافت رمزارز را برای فروشندگان فراهم کرده است.

پیام‌رسان مشهور تلگرام در اقدامی جدید، قابلیت دریافت مبالغ به صورت رمزارزهای بیت‌‌کوین و تتر و TON برای کاربران خود را از طریق بات Wallet bot فعال کرده است.

بات مستقل تلگرامی والت بر روی بلاکچین TON ساخته شده است و امکان جا‌به‌جایی رمزارزها را در درون چت برای کاربران فراهم می‌کند. این کیف پول با آیدی @wallet در پیام‌رسان تلگرام فعال است.

در توییت منتشر شده در روز پنجشنبه، شبکه TON اعلام کرد که این قابلیت به سرعت در تمام مناطق تحت پوشش Wallet، فعال خواهد شد. این کیف پول رمزارزی درون‌برنامه‌ای در کشورهای ایران، میانمار، کره شمالی و ایالات متحده آمریکا فعال نخواهد بود.

در کشور‌هایی مانند مالزی، روسیه، اندونزی و مصر نیز به دلیل قوانین داخلی و با وجود ارائه خدمت توسط Wallet، کاربران امکان پرداخت برای کالا و خدمات با رمزارزها را به صورت قانونی ندارند. به همین دلیل، کسب‌ و کا‌رهای علاقه‌مند به استفاده از این قابلیت، باید ابتدا قوانین کشور خود را بررسی نمایند.

معاملات رمزارزی در تلگرام به کمک والت پی (Wallet Pay) که سرویس توسعه داده شده توسط تیم Wallet و مختص اکوسیستم تلگرام است، انجام خواهد شد.

 نحوه استفاده از قابلیت جدید رمزارزی تلگرام
برای استفاده از این قابلیت جدید، کاربر باید در ابتدا در وبسایت Wallet Pay ثبت‌نام کند. کاربران در مرحله بعدی می‌توانند یک کیف‌پول رمزارزی دیجیتال افتتاح نمایند که بدون نیاز به حفظ کردن عبارت کلیدی، به حساب تلگرامی آنها متصل می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/b19
اخبار مرتبط
پس از رالی قیمت در وال استریت، ارزهای رمزپایه پیشرو جهان به شدت افزایش یافتند.
در چند روز اخیر بیت‌کوین با رشد بیش از ۲ درصد به قیمت ۲۴ هزار و ۹۷۶ دلار و اتریوم با افزایش جزئی به قیمت هزار و ۶۹۳ دلار معامله می‌شوند.
آموزش ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا در بازار رمزارزها، کم ریسک ترین معاملات را به انجام رسانید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید