صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۸
کد خبر: 15631
گزارشگر: 213
۷۴۰
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

آغاز پیش فروش خودروی شاهین/جزئیات و جدول فروش

آغاز پیش فروش خودروی شاهین/جزئیات و جدول فروش
از امروز پیش فروش خودروی شاهین با نوبت تحویل در پاییز و زمستان ۱۴۰۲، آغاز شده است.

به گزارش آسیانیوز، از امروز (یکشنبه) امکان واریز وجه علی‌الحساب برای منتخبان مادر با اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان ۱۴۰۲، فراهم شده است.

برای متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها برای خودروی شاهین ثبت درخواست کرده و با موعد تحویل پاییز و زمستان به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند، روز گذشته (شنبه ۲۴ تیر ماه) پیامک واریز توسط شرکت ارسال شده است.

برای مشتریان این مرحله از امروز (یکشنبه ۲۵ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو به‌ منزله انصراف از طرح خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

----------

بیشتر بخوانید

ثبت نام مدیران خودرو آغاز شد/جزئیات و پیش پرداخت

-------------------------

به گزارش ایسنا، شقابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر الی اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۱۲ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت کارخانه شاهین
قیمت کارخانه‌ای شاهین 425 میلیون تومان اعلام شده. این در حالی است که قیمت شاهین در بازار آزاد امروز 20 اردیبهشت 1402 حدود 610 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت شاهین در اواخر فروردین ماه 744 میلیون تومان بود که نشان از ریزش عجیب قیمت این خودرو در بازار آزاد دارد.

با این حساب اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد شاهین اکنون حدود 200 میلیون تومان است.

پیش فروش سایپا

به نوشته تجارت نیوز، اما قیمت شاهین اتوماتیک در طرح یکپارچه خودرو چقدر است؟ بر اساس آنچه خودروسازان تاکنون اعلام کرده‌اند قیمت شاهین اتوماتیک در این مرحله اعلام نشده است. اما پیش بینی می شود که قیمت شاهین اتوماتیک CVT با قیمتی در محدوده ۵۲۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان به بازار معرفی شود./


https://www.asianews.ir/u/b1d
اخبار مرتبط
شرکت ایران خودرو دیزل از پیش‌فروش محصول کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
در حالی که واردات خودرو از ابتدای انقلاب تاکنون موضوعی چالش‌برانگیز بوده، پس از گذشت چندین ماه رفت‌و‌آمد، لایحه واردات خودروهای کارکرده به تصویب مجلس رسید.
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو گفت: ‌سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت باز می شود.
طبق بخشنامه مدیران خودرو کلیه منتخبین مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه می توانند از امروز در نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو، اقدام به ثبت نام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید