صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
کد خبر: 15662
گزارشگر: 2
۴۶۹
۰
۰
۲
همایش مدیران و مشاورین املاک در کیش

نشست مشترک آکادمی آموزش املاک و رئیس اتحادیه املاک جزیره کیش

نشست مشترک آکادمی آموزش املاک و رئیس اتحادیه املاک جزیره کیش
شرکت بین‌المللی بینش و دانش ملک‌ امید با برند ((آکادمی آموزش املاک)) پیشرو در برگزاری همایش‌های ملی و بوت کمپ‌های استانی در سال‌های اخیر بوده و به همین جهت مسیر آموزشی مدیران و مشاوران املاک در سال‌های گذشته با پیشرفت‌های فراوانی روبه رو شده است.

شرکت بین‌المللی بینش و دانش ملک‌ امید با برند ((آکادمی آموزش املاک)) پیشرو در برگزاری همایش‌های ملی و بوت کمپ‌های استانی در سال‌های اخیر بوده و به همین جهت مسیر آموزشی مدیران و مشاوران املاک در سال‌های گذشته با پیشرفت‌های فراوانی روبه رو شده است.
این آکادمی قصد دارد با همکاری اتحادیه املاک کیش چهارمین همایش ملی آموزش مدیران و مشاورین املاک را در مرکز همایش‌های کیش، با ظرفیت ۷۵۰ نفر در شهریور ماه برگزار نماید.

جناب آقای مسعود حامیان، رئیس اتحادیه املاک کیش، با بیش از ۲۰ سال سابقه در این جزیره، بر اهمیت آموزش مدیران و مشاورین املاک تأکید بسیار دارند.
در نشست مشترکی که ‌ایشان با مهندس ابراهیمی داشت، گفت:
((از آنجایی که همه‌ی ما بر اهمیت آموزش واقف هستیم و تأثیر آن در مسائل شغلی ما در دنیای رقابتی امروز و مکانی که در آن در حال حاضر زندگی می‌کنیم، مشهود است و نشان می‌دهد که دانش حرفه‌ای در آن حرف اول را می‌زند؛ ما را بر آن داشت که در راستای اجرای وظایف صنفی و اجتماعی خود با همکاری آکادمی آموزش املاک ابراهیمی همایشی را در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار نماییم. ))
آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که سالیان زیادی است در این حوزه فعالیت دارد، همایش های مختلفی مانند همایش برج میلاد، هتل اسپیناس پالاس، هتل بزرگ شیراز و... را برگزار نموده است و در این راستا می‌توان گفت که پیشگام و پیشرو در این حرفه هستند.

مسعود حامیان

آقای حامیان در ادامه افزود:
((این همایش دانش حرفه‌ای مشاورین و مدیران املاک و هرکس که در این حوزه فعالیت دارد را ارتقا می‌دهد))

پس باتوجه به نکته‌ی فوق باید امر آموزش را مسأله‌ای مهم و اساسی دانست که در صورت جدی نگرفتن آن، دچار خلل و رکود شدید در حوزه‌ی املاک خواهیم شد.
ایشان در خصوص این همایش عظیم و ویژه این مطلب را اضافه کرد:
((ما در تاریخ ۳۱ شهریور در کنار آکادمی آموزش املاک میزبان شما هستیم و اطمینان داریم که از این موضوع همانطور که انتظار می‌رود استقبالی بی‌نظیر شود. در هر کجای کشور پهناورمان ایران که هستید برایتان آرزوی موفقیت و توفیق دارم.)) 

مهندس ابراهیمی در این نشست از تلاش بی‌دریغ و همه جانبه‌ی جناب آقای حامیان و اتحادیه املاک کیش تشکر کرد و با بیان این مطلب که فراهم نمودن شرایط برگزاری همایش‌های این چنینی، تا چه حد می‌تواند مسیر پیشرفت افراد مختلف در صنف املاک را فراهم نماید گفت:

آکادمی آموزش املاک ابراهیمی

((ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای حامیان و مسئولین ذی ربط در اتحادیه املاک کیش، ‌امیدواریم بتوانیم با برگزاری این همایش گامی مثبت در این زمینه برداریم تا صنف املاک در جنوب کشور رونقی بی‌سابقه را تجربه نماید))

باتوجه به نتایج فوق‌العاده‌ای که دانش پذیران پس از کسب مهارت‌های مختلف به واسطه حضور در همایش ها و دوره‌های مختلف آکادمی آموزش املاک ابراهیمی دریافت کرده‌اند، ‌امید می‌رود که تحولی غیر قابل پیش‌بینی برای مشاورین و مدیران املاک علی الخصوص بومی‌های جنوب کشور اتفاق بیفتد...

https://www.asianews.ir/u/b27
اخبار مرتبط
همایش سالانه مهندسین و مشاورین استان خراسان رضوی به میزبانی شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با محوریت معرفی و رونمایی محصولات تهویه مطبوع صنعتی (Hydronic و DX) در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش هتل نوین پالاس با حضور مدیران ارشد این شرکت و فعالان صنعت ساختمان و تاسیسات استان خراسان رضوی برگزار گردید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید