صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
کد خبر: 15667
گزارشگر: 2
۱۰۱۳
۰
۰
۳
رزرو هتل

معرفی ۵ تا از بهترین هتل های ساری برای تمام سلیقه‌ها

معرفی ۵ تا از بهترین هتل های ساری برای تمام سلیقه‌ها
ساری یکی از شهر‌های شمالی ایران در بین دامنه‌های رشته‌کوه البرز و سواحل جنوبی دریای خزر است. این شهر مرکز استان مازندران و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این استان به شمار می‌رود. ساری نیز همانند سایر شهر‌های توریستی و ساحلی شمال، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به ساری را دارید، حتما می‌دانید یکی از مواردی که همیشه در برنامه‌ریزی سفر در اولویت قرار دارد تعیین محل اقامت است.

در واقع انتخاب یک هتل که دسترسی خوبی به ساحل و جا‌های دیدنی شهر داشته و امکانات رفاهی مطلوبی در اختیار مسافران قرار دهد، همیشه کار دشواری نیست؛ اما چگونه؟ برای این منظور پیشنهاد می‌شود تا انتهای این متن همراه ما باشید تا با هتل های ساری و امکانات آن‌ها آشنا شوید.

 

۱- هتل سالار دره ساری

 

از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های ساری که در میان جنگل و در مجاورت رودخانه سالار دره قرار گرفته، می‌توان به هتل ۴ ستاره سالار دره اشاره کرد. سال ۱۳۵۲ این هتل در ۲ طبقه و ۵۶ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک الی پنج‌نفره، آپارتمان دو خوابه پنج‌نفره و ویلا‌های دوبلکس هفت‌نفره ساخته شده است؛ البته در سال ۱۳۸۸ به‌صورت کامل مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت.

پارکینگ رایگان، کتابخانه، زمین تنیس، فروشگاه صنایع‌دستی، پارک کودک، تاکسی‌سرویس، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات رفاهی هتل سالار دره ساری هستند. این هتل ۴ ستاره در بلوار کشاورز و کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان قرار گرفته است؛ از این رو دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری همچون مسجد جامع، امامزاده یحیی، پناهگاه حیات‌وحش میان‌کاله، سد سلیمان تنگه، خانه قدیمی گلبادی، حمام وزیری، آب‌انبار میرزا مهدی، برج سلطان زین‌العابدین، خانه فاضلی، پارک جنگلی شهید زارع، آب‌انبار نو، مجموعه تاریخی فرح‌آباد و دریاچه الندان دارد.

 

۲- هتل نوید ساری

 

از دیگر هتل‌های لوکس و ۴ ستاره شهر ساری، هتل نوید است. سال ۱۳۸۸ این هتل در ۵ طبقه و ۶۶ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته به بهره‌برداری رسید. هتل نوید ساری در ۴ کیلومتری شهر قرار گرفته؛ از این رو یک فضای آرام و دلنشین و به دور از شلوغی با چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت بکر شمال را در اختیار مسافران قرار داده است.
از طرفی هتل ۴ ستاره نوید فاصله چندانی با جا‌های دیدنی ساری همچون چشمه‌های باداب‌سورت، سالار دره، سد سلیمان، پناهگاه‌های حیات‌وحش دشت ناز، پارک جنگلی زارع و سمسکده ندارد. پارکینگ رایگان، سالن همایش، تالار پذیرایی، کافی‌نت، یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان، تهویه‌مطبوع، تاکسی‌سرویس، سالن بیلیارد، خشکشویی، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ و رستوران از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل برای مسافران است.

هتل نوید

۳- هتل بادله ساری

 

هتل ۴ ستاره بادله از قدیمی‌ترین هتل های ساری است که در سال ۱۳۵۶ به بهره‌برداری رسید و سال ۱۳۹۴ به‌صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در کیلومتر ۱۰ جاده ساری به نکا و در دامنه سرسبز دره لالیم احداث شده است. هتل بادله در ۳ طبقه و ۷۵ اتاق و سوئیت شامل اتاق دو تخته، رویال دو تخته، سوئیت معمولی، رویال و امپریال آماده میزبانی از مهمانان خود است.
از ویژگی‌های این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی و فضای بسیار زیبا و آرام آن اشاره کرد. از طرفی دسترسی راحتی به فرودگاه، ایستگاه قطار و پل تجن ساری دارد. سالن جلسات، آمفی‌تئاتر، تلویزیون، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، تاکسی‌سرویس، اینترنت، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات رفاهی هتل ۴ ستاره بادله به شمار می‌رود.

 

۴- هتل نارنج ساری

 

یکی از هتل‌های اقتصادی و با قیمت بسیار مناسب شهر ساری، هتل ۳ ستاره نارنج است. این هتل، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و در سال‌های اخیر، بازسازی شده است. هتل نارنج ساری در نزدیکی رودخانه تجن قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر؛ مانند ساحل دریای خزر، موزه کلبادی، برج رسکت، دریاچه میان‌کاله، مسجد تاریخی فرح‌آباد، حیات‌وحش دشت ناز، بقعه امامزاده یحیی و امامزاده عباس دارد.
این هتل با ۳ طبقه و ۳۳ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه آماده میزبانی از مسافران است. پارکینگ، تالار پذیرایی، تنیس روی میز، تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، خشکشویی، سالن کنفرانس و رستوران با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی از امکانات رفاهی هتل محسوب می‌شود.

هتل نارنج

۵- هتل آسمان شهر

 

یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های شهر ساری، هتل ۳ ستاره آسمان شهر است. این هتل در ۳ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی از سال ۱۳۹۹ مشغول فعالیت است. هتل در بین شهر‌های نکا و ساری در محیطی جنگلی با فضایی آرام و دلنشین قرار دارد. از طرفی فاصله بسیار کمی با دریاچه آب‌بندان، پارک جنگلی شهید زارع و بقعه امامزاده عباس دارد؛ همچنین امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، فضای سبز، تاکسی‌سرویس و پارک کودک را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

 

رزرو هتل های شهر ساری در فلای تودی

 

شهر ساری به دلیل قرارگرفتن در بین دریا و جنگل، همچنین داشتن طبیعت بکر و آب و هوای عالی، همواره یکی از مقاصد اصلی مسافران بوده است؛ همان‌طور که می‌دانید همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در هنگام سفر، انتخاب محل اقامت است. به همین دلیل در متن بالا تعدادی از هتل های ساری را برای شما معرفی کردیم تا از بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.
البته شما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر امکانات رفاهی هتل‌ها، همچنین مقایسه قیمت‌ها و یافتن گزینه متناسب با بودجه خود به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت تمامی هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساری وجود دارند؛ از این رو کافی است با انتخاب تاریخ سفر، محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. نظر شما در مورد هتل‌های شهر ساری چیست؟

https://www.asianews.ir/u/b2c
اخبار مرتبط
اگر به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز در دل طبیعت رامسر هستید، پس با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد جاذبه های بی نظیر این مقصد گردشگری توضیح دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید