صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
کد خبر: 15732
گزارشگر: 2
۱۶۲۱۰
۷
۸
۲۰
استخر هوابرد شیراز

معرفی استخر روباز هوابرد شیراز + خرید بلیط آنلاین

معرفی استخر روباز هوابرد شیراز + خرید بلیط آنلاین
از هوابرد شیراز به‌عنوان اولین استخر روباز در جنوب کشور یاد می‌شود و آقایان می‌توانند از آن بهره ببرند.

معرفی استخر هوابرد شیراز

 

استخر هوابرد شیراز از جمله مجموعه‌های تفریحی بسیار خوبی است که می‌توانید در شیراز به آن مراجعه کرده و روز بسیار خوبی را تجربه کنید. این مجموعه امکانات رفاهی خوبی داشته و با رعایت کامل بهداشت، می‌توانید بدون مشکل خاصی از آن لذت ببرید. برای تهیه بلیط استخر روباز هوابرد شیراز می‌توانید به سایت استخر بلیط (estakhrbilit.com) مراجعه کرده و بلیط این مجموعه را همراه با تخفیف به‌صورت آنلاین خریداری کنید. استخر هوابرد شیراز یک سری ویژگی‌های جالب داشته و در ادامه قصد داریم که بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. ماه‌های گرم سال بهترین فرصت شما برای استفاده از این مجموعه بوده و می‌توانید از گرمای هوا فاصله بگیرید.
از هوابرد شیراز به‌عنوان اولین استخر روباز در جنوب کشور یاد می‌شود و آقایان می‌توانند از آن بهره ببرند. در داخل مجموعه، دوش‌های با کیفیت برای استحمام قبل و بعد از شنا فراهم بوده و حتی بعد از دوران کرونا، مشکلات آن برطرف شده است. فشار آب بالا بوده و کاملا از دوش خود احساس رضایت خواهید داشت. رختکن و کمدها با فضای بزرگ در اختیار شما بوده و می‌توانید آماده سازی لازم را قبل و بعد از شنا داشته باشید. یک میز اختصاصی ماساژ هم داریم که با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات آن بهره ببرید. این‌ها بخشی از جذابیت‌های استخر روباز هوابرد شیراز هستند.

 

ویژگی‌های استخر هوابرد شیراز

 

با خرید بلیط استخر هوابرد شیراز به‌صورت آنلاین از سایت استخر بلیط، می‌توانید امکان تجربه بازی والیبال ساحلی را هم تجربه کنید. این بخش با پرداخت هزینه بوده و لحظات شاد و مفرحی را می‌توانید همراه با دوستان و خانواده خود داشته باشید. مجموعه دارای کافی شاپ و بوفه بوده و می‌توانید تغذیه لازم را هم در کنار استخر خود داشته باشید. موزیک در مجموعه بخش شده و با ویدیو پروژکتور، نورپردازی و لحظات جالبی را می‌توانید داشته باشید. این مجموعه کاملا مکانیزه بوده و می‌توانید فصول گرم سال مانند تابستان، به آب خنک دسترسی داشته و در فصول سرد هم از آب گرم در آن بهره ببرید.

آب استفاده شده در مجموعه هوابرد شیراز دارای خاصیت مغناطیسی بوده و حس شادابی بیشتری را به شما منتقل خواهد کرد. این آب دارای خاصیت درمانی بوده و با تجربه چندین ساعته و منظم در طول روزهای آینده، می‌توانید تاثیرات آن را روی بدن خود دریافت کنید. مجموعه استخر بلیط ظرفیت لازم برای ۲۰۰ نفر را داشته و بدون ایجاد شلوغی، می‌توانید از تمامی امکانات مجموعه استفاده کنید. محوطه پارکینگ هم کاملا رایگان در اختیار شما بوده و بدون استرس از پارک ماشین خود، می‌توانید وارد مجموعه شوید.

استخر روباز

امکانات رفاهی مجموعه

 

عمق استخر هوابرد شیراز از ۵۰ سانتی متر در بخش کم عمق شروع شده و در بخش عمیق هم می‌تواند تا ۴ متر افزایش پیدا کند. این مجموعه همه روزهای هفته فعال بوده و می‌توانید در دو بازه زمانی ۱ الی ۵ بعد از ظهر و همچنین ۸ شب الی ۱۱:۳۰ شب از آن استفاده کنید. می‌توانید در این مجموعه آموزش شنا و غواصی را تجربه کرده و در صورت نیاز در آن ثبت نام کنید. بلیط مجموعه هوابرد شیراز را می‌توانید به‌صورت آنلاین از سایت استخر بلیط به تعداد مورد نیاز دریافت کرده و بدون مشکل همراه با خانواده و دوستان خود در آن حضور پیدا کنید.
مجموعه دارای سونا خشک و بخار بوده و می‌توانید لحظاتی را هم در کنار شنا در استخر، در آن‌ها سپری کنید. یک سکوی شیرجه داریم که شناروهای حرفه‌ای می‌توانند در بخش عمیق از آن بهره ببرند. مجموعه بسیار بزرگ بوده و بعد از دوران کرونا، پیشرفت زیادی از لحاظ بهداشتی داشته است. در شهر زیبای شیراز می‌توانید به این مجموعه روباز مراجعه کرده و تجربه‌ای دوست داشتنی و لاکچری را تجربه کنید.

خرید آنلاین بلیط استخر

خرید آنلاین بلیط از استخر بلیط

 

وب سایت استخر بلیط به آدرس estakhrbilit.com تامین کننده شرایط لازم برای دریافت بلیط استخرهای معروف و غیر معروف کشور بوده و می‌توانید برنامه ریزی لازم را بدون نیاز به اتلاف وقت و مراجعه برای خرید داشته باشید. می‌دانیم که استخرهای سراسر کشور طرفداران زیادی در ماه‌ّای گرم سال داشته و افراد زیادی قصد استفاده از این امکانات را دارند. استخر بلیط این ظرفیت را شناسایی کرده و بلیط استخرهای مختلف کشور را با تخفیف و به‌صورت کاملا آنلاین در اختیار شما می‌گذارد. این سایت تخصصی مناسب‌ترین قیمت‌ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از آن بهره ببرید.
با امکانات این سایت دیگر نیازی به مراجعه به استخر جهت خرید بلیط نداشته و در صف انتظار هم معطل نخواهید شد. می‌توانید از چند روز قبل بلیط مورد نیاز را برای ساعت مورد نیاز دریافت کرده و تنها در موعد مقرر، بدون استرس و نگرانی راهی استخر شده و با ارائه بلیط، وارد استخر شوید. امکان مقایسه امکانات استخر و نظرات دیگر کاربران در مورد استخر هم وجود داشته و بهترین گزینه‌ها را در شهر می‌توانید برای خود انتخاب کنید و از مجموعه لذت ببرید. استخر بلیط امکان خرید بلیط در تمامی شهرهای کشور را فراهم کرده است.

https://www.asianews.ir/u/b42
اخبار مرتبط
ویلاهایی که دارای استخر آب گرم هستند، در کردان به وفور یافت می‌شوند. استخرهای این ویلاها دارای شرایط مطلوب و مناسبی هستند که به شما اجاره می‌دهند به راحتی بتوانید در دی ماه، در آنها شنا کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علی آقا شمس نژاد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
1

شیراز و میگن نازه واسه آفتاب جنگش از تابسونش نگو باختی کاکو پرت و پلنگش »از شیخ حیدری تا محله شاهزده قاسم کوچه برنجش »گفتم نگیا چش میخوری از مردمون زبر و زرنگش » الان که رونق گرفته استخر روباز لاکچری تیپ قشنگش ( تیپ هوابرد)

الوین
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
0

آرایشگر تلفنی در محل شما۰۹۱۴۷۸۲۵۰۴۶

علی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
0

قبلاً هم یه استخر روباز تو شیشه گری بود نمیدونم هنوز هست یا نه، سالها پیش رو میگم حدود ۲۰ سال پیش یا بیشتر 🤔🤔

احسان
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
5
0
1

بسیار عالی تشکر

ناشناس
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
0

من دوروز پیش اونجا بودم سرسره نداره که..

محمد کریمی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
0

خودتون را مسخره کردین یا مردم را منکه هرچی گشتم نفهمیدم قیمت بلیط استخر چقدره و چطور میتونم بلیط آنلاین بخرم

سعید
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
1

استخر هوابرد دلچسبه...از دستش ندین تو این گرما


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید