صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
کد خبر: 15814
گزارشگر: 2
۳۴۵۵
۰
۰
۱
وام بانکی

دریافت وام دو میلیاردی بدون ضامن و سپرده

دریافت وام دو میلیاردی بدون ضامن و سپرده
در شرایط اقتصادی کنونی خرید مسکن، ماشین یا سرمایه‌گذاری به پول بسیار زیادی نیاز است. برای افراد عادی با سطح درآمدی کم و متوسط دریافت وام میلیاردی رویایی بیش نبوده است اما امروزه خوشبختانه برخی از بانک‌ها امکان دریافت وام دو میلیاردی را فراهم کرده‌اند.

اگر شما هم تمایل دارید تا وام بدون ضامن و سپرده دریافت کنید، برای اطلاع از شرایط دریافت، اقساط و نوع باز پرداخت این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه دریافت وام دو میلیاردی

بانک‌ها برای مشتریان عادی و حقیقی خود وام با سقف مشخصی را تعیین کرده‌اند. به عبارت دیگر شما به عنوان یک مشتری عادی می‌توانید تا سقف معینی از بانک وام بگیرید.مبلغ این وام معمولاً تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان است که البته با توجه به طرح‌های مختلف تسهیلاتی، متفاوت هستند. یعنی اگر شما بخواهید از بانک‌ها در خواست وام کنید، معمولاً تا همین مقدار می‌توانید وام دریافت کنید؛ اما برای راه‌اندازی کارخانه، کارگاه و کسب و کار و... می‌توانید از وام‌های میلیاردی استفاده کنید.

یک راه دیگر برای دریافت وام میلیاردی این است که فردی در سپرده خود، مبلغی بیشتر از یک میلیارد تومان سپرده‌گذاری کند. در این صورت می‌تواند از بانک وام میلیاردی دریافت کنید.
راه دیگر داشتن سند ملکی و جواز کسب است. برخی از این بانک‌ها امکان اخذ وام تا سقف ۵ میلیارد تومان را فراهم کرده‌اند.

کدام بانک‌ها وام میلیاردی می‌دهند؟

اگر قصد دارید از طریق سپرده‌گذاری یا از طریق جواز کسب و سند ملک، وام میلیاردی دریافت کنید، می‌توانید از طریق تمام بانک‌ها اقدام کنید. در صورتی که شما یکی از شرایط فوق را داشتید تمامی بانک‌ها در طول دو تا سه روز کاری به شما وام را پرداخت می‌کنند.
اگر برای راه‌اندازی کارخانه، کارگاه یا کسب کار خود می‌خواهید از بانک وام دریافت کنید، دقت داشته باشید که تمام بانک‌ها وام پرداخت نمی‌کنند. وام اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار را می‌توانید از برخی بانک‌ها دریافت کنید. برای دریافت وام میلیاردی کسب و کار باید مدارک اولیه و مورد نیاز را به بانک ارائه دهید.
بانک‌هایی همچون بانک ملی، بانک توسعه تعاون، بانک ملت، بانک دی وام میلیاردی می‌دهند اما شرایط هر کدام متفاوت است.

وام‌های میلیاردی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

اگر می‌خواهید بدانید که وام میلیاردی به چه کسانی تعلق می‌گیرد، باید بگوییم که هر بانک برای پرداخت وام میلیاردی به مشتریان خود، شرایط متفاوتی را دارند. برخی از مهم‌ترین شرایط که در اکثر بانک‌ها مشترک است، عبارتند از:

  • افرادی که کسب‌وکار، کارگاه تولیدی، کارخانه یا شرکت باشند.
  • افرادی که سپرده بانکی بلند مدت با مبلغ بیشتر از یک میلیارد تومان در بانک مورد نظر سرمایه‌گذاری کرده باشند.
  • افرادی که صاحب ملک یا جواز کسب هستند و سند ملکی و پروانه کسب خود را به عنوان وثیقه و ضمانت در نزد وام‌امانت می‌گذارند.

وام میلیاردی

وام میلیاردی بدون ضامن

برای دریافت هرگونه وام از بانک‌ها، باید ضامن داشته باشید. با توجه به میزان وام درخواستی تعداد ضامنها متغیر است. با توجه به این موضوع مسلم است که تسهیلات میلیاردی بدون ضامن به هیچ فردی تعلق نمی‌گیرد بلکه برای دریافت وام حتماً باید ضامن داشته باشید.
اگر شما تمایل به دریافت وام میلیاردی دارید باید به فکر ضامن معتبر نیز باشید. حال این ضامن می‌تواند سند ملک، سپرده بزرگ و بلند مدت بلوکه شده، پروانه کسب و.... باشد. تمام این مدارک به عنوان یک ضمانت تا آخرین قسط باز پرداخت، به عنوان یک پشتوانه نزد بانک می‌ماند.

بازپرداخت اقساط وام

اقساط وام‌های میلیاردی معمولاً به صورت کوتاه مدت است به عبارتی شما بعد از دریافت وام، تنها چند سال فرصت پرداخت را دارید. بازه پرداختی وام، معمولاً از ۳۶ ماه تا ۶۰ ماه است. سود بانکی این وام‌ها نیز با توجه به بانک، تعداد اقساط و مقدار وام تعیین می‌شود اما به صورت کلی می‌توان سود بانکی را حدود ۱۷ تا ۲۴ درصد در نظر گرفت.
مقدار مبلغ پرداختی شما طی هر قسط و به صورت ماهانه با توجه به مبلغ وام، تعداد اقساط و سود وام بانکی شما تعیین می‌شود. باز پرداخت تسهیلات میلیاردی ماهانه مبلغی در حدود ۱۸ تا ۱۲۰ میلیون تومان می‌باشد.

سخن آخر

در وضعیت اقتصادی ملتهب و پر تشنج، راه‌اندازی کسب و کار برای بسیاری از جوانان و افراد بسیار دشوار است اما اگر شرایط دریافت وام‌های میلیاردی را داشته باشید می‌توانید با دریافت این وام‌ها کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. با راه‌اندازی شرکت و کسب و کار خود، در بازپرداخت وام مشکلی نخواهید داشت چراکه بعد در شرایط اقتصادی کنونی تنها سختی پیش روی شما، تنها راه‌اندازی کسب و کار و کارگاه‌های تولیدی و شرکت است.
وام‌های میلیاردی می‌تواند برای سرمایه‌گذاری نیز بسیار مناسب باشد تنها کافی ست تا یکی از شرایطی را که در فوق گفته شده، داشته باشید. البته شما می‌توانید از امتیاز وام میلیاردی دیگران نیز استفاده کنید، برای این کار کافی ست تا یک قرارداد محضری و معتبر را بین خود و صاحب وام عقد کنید.
عقد قرارداد به صورت محضری از ایجاد هر گونه سواستفاده و مشکل در روند دریافت وام شما جلوگیری می‌کند.

https://www.asianews.ir/u/b6a
اخبار مرتبط
شرکت‌های تازه تأسیس و کوچک برای رشد و رقابت با دیگر کسب‌وکارهای مشابه، با فرصت‌ها و چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. برای رشد و موفقیت در این بازارهای رقابتی، آشنایی با مفاهیم و اصول کسب‌وکار بسیار حیاتی است. درک عمیق از ابعاد مختلف کسب‌وکار، مدیریت منابع، بازاریابی و فروش، مدیریت زمان و استراتژی‌های موفقیت ازجمله نکاتی است که صاحبان شرکت‌های کوچک و متوسط باید به آن‌ها توجه داشته باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید