صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۴
کد خبر: 15863
گزارشگر: 2
۹۵۲
۰
۰
۵
از طراحی تا چاپ

خدمات چاپ و بسته بندی همچاپ

خدمات چاپ و بسته بندی همچاپ
همچاپ با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت، طیف وسیعی از خدمات بسته بندی محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ را برای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. هدف از چاپ و بسته بندی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت برای رفع نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می باشد. مفتخریم اعلام کنیم که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، الکترونیک و ... در زمینه بسته بندی و چاپ فعالیت داریم.

همچاپ با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت، طیف وسیعی از خدمات بسته بندی محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ را برای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. هدف از چاپ و بسته بندی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت برای رفع نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می باشد. مفتخریم اعلام کنیم که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، الکترونیک و ... در زمینه بسته بندی و چاپ فعالیت داریم.

چاپخانه ما با تیمی مجرب، حرفه ای و پویا آماده کمک به شما در زمینه چاپ و بسته بندی مورد نیاز شما می باشد تا با بسته بندی مناسب، برند قوی تری برای محصول خود ایجاد کنید.

چرا امروزه چاپ و بسته بندی محبوب شده است؟

امروزه چاپ و بسته بندی به یکی از جذاب ترین و مهم ترین بخش های بازاریابی محصولات تبدیل شده است. تهیه بسته بندی مناسب و در عین حال جذاب برای فروش محصولات امروزه به نیاز اجتناب ناپذیر بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است. در انتخاب نوع این بسته بندی علاوه بر اهمیت طراحی، انتخاب روش چاپ نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا بسته بندی تولید شده توسط هر یک از روش های چاپ دارای ویژگی هایی کاملا متفاوت با انواع دیگر می باشد.

بنابراین قبل از سفارش هر نوع بسته بندی لازم است به طور مختصر از انوع روش چاپ مطلع شوید. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با روش های اصلی چاپ بسته بندی و همچنین ویژگی های بارز هر یک از آنها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

محصولات مطلوب در همچاپ

  • چاپ بروشور و تراکت (فلایر ها)
  • چاپ پوسترهای تبلیغاتی
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • چاپ کارت ویزیت
  • چاپ تقویم و سررسید
  • چاپ دعوت نامه و کارت پستال
  • چاپ بسته بندی تبلیغاتی
  • چاپ استند های نمایشگاهی
  • چاپ بروشور و تراکت (فلایر ها)

شما قطعاً برای اجرای کمپین بازاریابی خود به بروشورهای عالی نیاز دارید، بنابراین می توانید از طیف گسترده ای از قالب ها و الگوهای گرافیکی بهره مند شوید. بروشورهای چاپی می توانند خطوط تاشو متفاوتی داشته باشند که با بازکردن این خطوط طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها را خواهید داشت. برای چاپ بروشور و یک کمپین موفق، می توانید از پوشش سلفون براق یا مات یا پوشش UV بهره مند شوید. بنابراین می توانید از چاپخانه آنلاین همچاپ استفاده کنید.

پوسترهای تبلیغاتی

پوسترهای تبلیغاتی پایه و اساس هر کمپین بازاریابی جامع هستند. پیشنهاد همچاپ استفاده از مواد مختلف پوستر تبلیغاتی برای نصب در فضای داخلی و خارجی است که می توانید با توجه به موضوع کمپین از آنها استفاده کنید. با سفارش پوستر تبلیغاتی در ابعاد بزرگتر از ۷۰x۱۵۰ سانتی متر از چاپ با کیفیت و در عین حال ظاهری جذاب و زیبا مطمئن خواهید شد. در واحد چاپ دیجیتال آنلاین همچاپ می توانید انواع پوستر را در سایز های A3 تا B2 سفارش و چاپ کنید.

چاپ همچاپ

چاپ کاتالوگ و بروشور

برای به نمایش گذاشتن سبد محصولات شرکت خود، به کاتالوگ ها و بروشورهای قوی و قدرتمندی نیاز دارید که به طور جامع شامل فعالیت های شرکت و برند شما باشد. در همچاپ برای رفع این نیاز از انواع برش ها و سایز ها، مواد چاپی متنوع به همراه خدمات تکمیلی ویژه از جمله استفاده از رنگ های نقطه ای و پنتون، پوشش های سلفون و UV و همچنین انوع صحافی بهره مند خواهید شد.

چاپ کارت ویزیت

با همراه داشتن چندین کارت ویزیت شبکه ارتباطی خود را گسترش و تثبیت کنید. در همچاپ می توانید انواع کارت ویزیت لوکس، کارت ویزیت فانتزی و کارت ویزیت با روکش های مختلف را برای مصارف مختلف سفارش دهید، حتی در نسخه های کم اما با چاپ دیجیتال!

چاپ تقویم و سررسید

بدون شک، همه ما از اثربخشی تقویم ها و سررسید ها می دانیم. سررسید های شخصی، سررسید های شرکتی، تقویم های دیواری، تقویم های مخروطی به عنوان هدایای تبلیغاتی، تقویم های جیبی یا فرمت های دیگر که می توانند به صورت آنلاین در یک چاپگر با گزینه های مختلف چاپ شوند. مانند کاغذ، اندازه، انواع رنگ و صحافی سفارشی و....

جعبه سازی

چاپ کارت پستال و کارت تبریک

قدردانی از مشتریان، تشکر از همکاران و کارکنان، تبریک در مناسبت های خاص و ... هیچ گاه اهمیت خود را از دست نداده است. برای ابراز احساسات می توانید از چاپ کارت تشکر از طرف کارفرما یا کسانی که در این امر نقش داشتند استفاده کنید. با این کار می توانید به بهترین مشتریان خود یادآوری کنید که از آنها قدردانی می کنید. در چاپخانه آنلاین همچاپ می توانید کارت پستال ها و تبریک های مختلف را چاپ کرده و در یک روز تحویل بگیرید.

چاپ بسته بندی مواد غذایی و دارویی

آیا سفارشات شرکت شما نیاز به بسته بندی دارد؟

در همچاپ می‌ توانید مواد غذایی، دارویی، هدایای تبلیغاتی یا هر بسته‌ بندی دیگری را که نیاز دارید را با طرح و لوگوی خاص چاپ کنید. ما با نیازهای شرکت های B2B آشنا هستیم. ما محتوای تبلیغاتی روی بسته بندی شما را با دقت بالا و کیفیتی مثال زدنی ارائه می دهیم. اگر یک آژانس خلاق، بازاریاب یا فردی هستید که می ‌خواهید با یک شرکت چاپ با کیفیت بالا کار کنید، اگر تصمیم دارید همه بسته‌ های تبلیغاتی را در یک مکان طراحی و چاپ کنید، به مشتریان همچاپ بپیوندید. تیم خلاق و طراحی همچاپ راه حل های عالی برای شما دارد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ استندهای نمایشگاهی

همچاپ نه تنها محصولات تبلیغاتی سفارشی و چاپ آنلاین مانند بروشور، سربرگ و کاتالوگ را چاپ می کند، بلکه خط تولید محصولات فناوری شامل غرفه های نمایشگاهی و فروشگاه های مختلف در زمینه تبلیغات را نیز به چاپ می رساند. این شرکت دارای محصولات سفارشی برای نمایشگاه ها، رویدادها و ایونت های دیگر است تا بهترین محتوای ممکن را برای مواد تبلیغاتی و بازاریابی ارائه دهد. انواع سازه استند های نمایشگاهی، چاپ سالونت و چاپ اکوسالونت، چاپ پلات و لمینیت در انواع متریال‌ های منحصر به فرد از جمله خدمات همچاپ در لاین تکنولوژی تبلیغاتی می باشد.
خدمات ارائه شده توسط همچاپ ممکن است در داخل کشور منحصر به فرد باشد، اما در کشورهای دیگر این خدمات امری رایج تلقی می شود و بسیاری از همکاران خارجی ما خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان خود ارائه می دهند و ما همیشه به دنبال یافتن راهی هستیم تا نظر مشتریان خود را تا حد امکان جلب کنید، اما باید بدانید که ما با سایر شرکت های خارجی تفاوت داریم، آنها هزینه خدمات خود را از مشتری دریافت می کنند و ارزش افزوده دارند، در حالی که ما قیمت های بیش از حد بالا می پردازیم.

خدمات همچاپ

چاپ جعبه یکی از صنایعی است که در چند سال اخیر رشد زیادی داشته است. از این رو مجموعه های زیادی در این زمینه فعال هستند. بسیاری از تولیدات، کارخانه ها، رستوران ها، شرکت ها و مشاغلی از این قبیل از این صنعت استفاده می کنند.
کیفیت کار باید به گونه ای باشد که نتیجه مطلوب را داشته باشد. به عنوان مثال، یک کیت چاپ ممکن است از طرح جذاب یا استوک کارتی با کیفیت برای کار خود استفاده نکند. این یکی از معایب کار محسوب می شود. استفاده از طرحی که مشتریان را برای خرید محصول داخل جعبه جذب کند، یکی از مزایای انتخاب مرکز چاپ و بسته بندی مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در همچاپ تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/b7l
اخبار مرتبط
با گسترش کسب‌وکارهای آنلاین و خرید اینترنتی، ارسال بسته‌ها و سفارش‌ها به‌صورت پستی روزبه‌روز بیشتر شد. فروشگاه‌های آنلاین برای ارسال محصولات خود معمولاً از کارتن‌ها استفاده می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید