صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۱
کد خبر: 15885
گزارشگر: 213
۵۵۸
۰
۰
۰
تفاوت چهره در طول زمان

جراحی زیبایی سبک زندگی را تغییر می دهد؟

جراحی زیبایی سبک زندگی را تغییر می دهد؟
مارگو رابی با لبخند خیره‌کننده و زیبایی چشمگیرش، از بازی در نقش هارلی کوئین گرفته تا باربی، همیشه روی پرده سینما درخشیده است؛ ولی اثر جراحی زیبایی بر سبک زندگی چگونه است؟

به گزارش آسیانیوز، ستاره فیلم باربی درباره شایعات فراوان جراحی زیبایی اظهارنظری نکرده است و بیشتر دلش می‌خواهد در مورد رژیم تناسب‌اندام و سلامت خود صحبت کند.

 
مارگو رابی در سال‌های اخیر بسیار لاغرتر از گذشته به نظر می‌رسد.

مارگو رابی با لبخند خیره‌کننده و زیبایی چشمگیرش، از بازی در نقش هارلی کوئین گرفته تا باربی، همیشه روی پرده سینما درخشیده است. اگرچه طرفداران شاهد شکوفایی او در طول این سال‌ها بوده‌اند، اما برای برخی این سوال مطرح است که آیا او برای حفظ زیبایی‌اش جراحی پلاستیک انجام داده است؟

تصاویر دو دهه گذشته این هنرپیشه سینما تفاوت زیادی را در چهره او نشان می‌دهد که اگرچه ساختار کلی آن حفظ شده است، اما مارگو رابی در سال‌های اخیر بسیار لاغرتر از گذشته به نظر می‌رسد.

جراحی زیبایی


دانا عمری هارل، چهره اینترنتی، اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر و توضیحات در مورد آنچه رابی احتمالا انجام داده است، منتشر کرد. به گفته عمری که خودش نظر مثبتی به جراحی‌های زیبایی دارد، مارگو نمونه یک تغییر چهره موفق است که هنوز مشخصه‌های اصلی صورتش را به‌صورت طبیعی حفظ کرده است.

پشت پرده «تغییر چهره اساسی» مگان در آستانه مراسم تاج‌گذاری
عمری مدعی شد که مارگو «مقداری چربی زیر ابرویش را برداشته، پرکننده زیر چشم یا سایر روش‌های بزرگ‌ نشان دادن چشم را امتحان کرده است.» همچنین لیفت و کشیدن ابرو، بزرگ ‌کردن گونه‌ها، برداشتن چربی و پرکننده لب را هم در نظر داشته باشید. عمل بینی، نازک شدن و کاهش پهنا و بزرگ‌تر نشان دادن سوراخ‌های بینی هم در فهرست این تغییرات است.

هارل معتقد است این بازیگر مقداری بوتاکس نیز تزریق کرده است‌، «فقط به‌اندازه‌ای که نرم شود، اما جلوی حرکت عضله‌ها را نگیرد.»

ستاره فیلم باربی هیچ‌گاه درباره شایعات فراوان جراحی زیبایی اظهارنظری نکرده است و بیشتر دلش می‌خواهد در مورد رژیم تناسب‌اندام و سلامت خود صحبت کند.

مارگو، آوریل ۲۰۲۱، به Women's Health U.K گفت: «وقتی به لس‌آنجلس نقل‌مکان کردم واقعا به پیلاتس علاقه‌مند شدم و همیشه بعد از یک تمرین و کشش خوب، احساس خیلی بهتری دارم. جلسات بوکس و تمرین‌های مبارزه برای فیلم (جوخه انتحار) را واقعا سرگرم‌کننده دیدم، اما خیلی زود متوجه شدم که چندان طرفدار وزنه‌برداری و وزنه زدن نیستم.»

او در آن زمان افزود: «وقتی در حال آماده شدن برای نقشی نیستم، ترجیح می‌دهم تمرین‌هایی را که واقعا دوست دارم انجام دهم، مانند کلاس‌های رقص یا بازی تنیس با دوستان.»

بازیگر بابیلون به ترویج رفتاری با اعتمادبه‌نفس و شیک، نه‌تنها برای طرفدارانش، بلکه به‌عنوان یک الگو در تجارت سینما ادامه می‌دهد. مارگو جدا از اینکه یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن سینما است، از بازی کردن نقش‌های متفاوت ترسی ندارد. او همچنین تهیه‌کننده فیلم‌های «من، تونیا»، «زن جوان آینده‌دار»، «دریملند» و «باربی» نیز بوده است./


https://www.asianews.ir/u/b87
اخبار مرتبط
چاقی، یک اختلال پیچیده و عاملی برای افزایش خطر بسیاری از بیماری‌های مزمن و مرگ‌ومیر است؛ ولی چرا مردان بیش از زنان در معرض خطر بستری شدن و مرگ قرار دارند؟
گوشواره یکی از زیورآلات پر طرفدار است که بیشتر خانم‌ها برای زیباتر کردن صورت خودشان از آن استفاده می‌کنند. از گذشته تا به امروز، انواع متفاوتی از این محصولات به بازار عرضه شده و هر فرد متناسب با سلیقه، بودجه و استایل خود، می‌تواند بهترین مدل را خریداری کند.
بهترین مراکز آموزشی و میکاپ آرتیست‌های تهران که باید بشناسید
خون ریزی زیاد در پریودی یکی از معضلات بزرگ خانم‌ها است که باعث آشفتگی آنها می‌شود. در زمان پریودی معمولا اکثر افراد مقداری خونریزی دارند که طبیعی است اما برخی افراد، خون بسیار زیادی از دست می‌دهند که باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا در مورد علت این خونریزی بیش‌ازحد، راه‌های درمان آن و همچنین معرفی بهترین دکتر‌های متخصص در این زمینه، صحبت کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید