صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
کد خبر: 15932
گزارشگر: 213
۱۴۶۹
۰
۰
۲
درباره مگان اَنا رپینو زننده اولین گل فینال جام جهانی ۲۰۱۹

سعی کرده ام دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم!

سعی کرده ام دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم!
«مگان اَنا رپینو» زننده اولین گل فینال جام جهانی ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درباره میراث خود می گوید: من سعی کرده ام دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.
به گزارش آسیانیوز،"مگان اَنا رپینو" زننده اولین گل فینال جام جهانی ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا درباره میراث خود می نویسد: "من سعی کرده ام دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم".

سیدرحمان موسوی: اسطوره USWNT آخرین بازی های دوران حرفه ای خود را در این جام جهانی انجام خواهد داد.

تاثیر مگان راپینو بر ورزش فوتبال زنان بسیار زیاد بوده است. در واقع، کلمات احتمالاً عدالت را رعایت نمی کنند. در روزهای اخیر این مهاجم اعلام کرد که کفش‌هایش را پس از جام جهانی استرالیا و نیوزلند آویزان خواهد کرد، تصمیمی که تمام دست اندرکاران فوتبال زنان و به طور کلی ورزش را ویران کرد.

از زمان اعلام این خبر، ادای احترام زیادی از سوی هم تیمی‌ها و هوادارانی صورت گرفت که همگی مایلند قدردانی خود را از بازیکنی ابراز کنند که چنین تأثیر شگرفی در داخل و خارج از زمین داشته است.

بازنشستگی Rapinoe بحث در مورد میراث او را ترویج داده است، چند تن از هم تیمی های این بازیکن در حالی که سعی می کردند تاثیری که او بر روی آنها و بر روی ورزش گذاشته است را توصیف کنند، گریه کردند. مدافع کلی اوهارا، که به طور باورنکردنی چهار جام جهانی را با "پینو" بازی کرده است، نمی تواند احساسات خود را در هنگام بحث با هم تیمی خود مهار کند.

راپینو در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه درباره میراث خود پس از اینکه در ابتدا از این سؤال دوری کرد - با شوخی به خبرنگاران حاضر در اتاق پاسخ داد "این کار شما نیست" - او پاسخی سنجیده را به اشتراک گذاشت.

"من برای خودم فکر می کنم، من همیشه سعی کرده ام که بازی را به روش درست انجام دهم و همه چیز را به روش درست انجام دهم. من همیشه سعی کرده ام از هر پلتفرمی که داریم استفاده کنم - و این پلتفرم مدت ها قبل از اینکه به اینجا برسم ساخته شده است. ما فقط به اضافه کردن به آن ادامه دادیم - برای رشد بازی، برای تبدیل جهان به مکانی بهتر، استفاده از صدای خود برای حمایت از چیزهای مهمتر."

ما فقط سعی کرده‌ایم بازی خودمان را رشد دهیم، جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم و از صدای خود برای حمایت از چیزهای بیشتر استفاده کنیم.

"من فکر می کنم به عنوان یک ورزشکار حرفه ای زنان، می دانیم که چه بی عدالتی هایی وجود دارد، حداقل بی عدالتی هایی که احساس کرده ایم، و بنابراین، فکر می کنم از جهات دیگر متحد بودن را برای ما آسان می کند. به نظر من این میراث واقعی است و البته مهمترین میراث.

ما توانسته‌ایم کاری واقعاً ویژه انجام دهیم که همراه با موفقیت فوق‌العاده در یک دوره زمانی طولانی است."

"بنابراین، من دقیقاً نمی‌دانم همه اینها برای همه چه معنایی دارد، اما می‌دانم که از بازی کنار می‌روم. من همه چیز را با فوتبال به دست آورده‌ام. و از هر لحظه لذت بردم و جشن گرفتم./
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/b9l
اخبار مرتبط
اعلام حضور لیونل مسی به اینتر میامی MLS هیجان فوق العاده ای را در ایالات متحده برانگیخت و قیمت بلیت ها تا ۹ هزار دلار برای اولین بازی احتمالی لیونل مسی افزایش یافت.
کریم بنزما برنده جایزه بهترین بازیکن جهان - توپ طلا - به رسانه باشگاه الاتحاد گفت که همیشه دوست داشته است در عربستان زندگی کند.
در حالی که باشگاه‌های فوتبال ایران، اجازه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست نمی‌آورند؛ فوتبال عربستان ستاره‌های فوتبال جهان را جذب می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید