صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
کد خبر: 15045
گزارشگر: 213
۱۵۶۰
۰
۰
۲
افزایش قیمت بلیت ها در بازی ۲۱ جولای

مسی جنون به راه انداخت!

مسی جنون به راه انداخت!
اعلام حضور لیونل مسی به اینتر میامی MLS هیجان فوق العاده ای را در ایالات متحده برانگیخت و قیمت بلیت ها تا ۹ هزار دلار برای اولین بازی احتمالی لیونل مسی افزایش یافت.
به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی: قیمت بلیت ها تا 9000 دلار برای اولین بازی احتمالی لیونل مسی افزایش یافت.

این بازیکن آرژانتینی می تواند اولین بازی خود را با اینترمیامی مقابل کروز آزول در 21 جولای انجام دهد.

اعلام حضور لیونل مسی به اینتر میامی MLS هیجان فوق العاده ای را در ایالات متحده برانگیخت و قیمت بلیط برای اولین بازی احتمالی ستاره آرژانتینی در حال حاضر در پلتفرم های آنلاین افزایش یافته است و برای بازی اینتر میامی و کروز آزول در 21 جولای از 9000 دلار هم فراتر رفته است.

بازار نقل و انتقالات تابستانی MLS در 5 ژوئیه افتتاح می شود، بنابراین اولین بازی مسی حداقل تا ماه آینده انجام نخواهد شد.

سه تاریخ برای اولین بازی احتمالی مسی با اینترمیامی در تقویم مشخص شده است که محتمل ترین آن برای 21 جولای در جام اتحادیه مقابل کروز آزول مکزیک تعیین شده است.

در این دوره، اینتر میامی دو بازی خارج از خانه برگزار خواهد کرد، در 8 جولای مقابل دی سی یونایتد و در 15 جولای برابر سنت لوئیس سیتی.

با این حال، منابع نزدیک به لیگ آمریکا که EFE با آنها تماس گرفت، بعید دانستند که اولین بازی مسی خارج از خانه برگزار شود.


اینتر میامی رسما از حضور لیونل مسی خبر داد

بنابراین، مسی می تواند برای اولین بار با پوشیدن پیراهن اینتر میامی در 21 ژوئیه در جام لیگ جدید شرکت کند.

حداقل 400 دلار

اینتر میامی در حال حاضر در انتهای کنفرانس شرق MLS است، حضور در استادیوم لاکهارت برای تماشای اولین بازی باشگاه در جام اتحادیه مقابل کروز آزول حداقل 400 دلار در سکوی 'Vivid Sets' هزینه دارد.

ارزان ترین بلیت های بازی دی سی یونایتد و اینتر میامی در 8 جولای به قیمت 95 دلار فروخته می شود، در حالی که بلیت بازی سنت لوئیس سیتی و اینتر میامی در 15 جولای به 250 دلار رسیده است.

اینترمیامی روز چهارشنبه خرید مسی را تایید کرد و به این ترتیب مسی پس از دو فصل، پاری سن ژرمن را ترک کرد و گزینه بازگشت به بارسلونا یا امضای قرارداد با تیم الهلال عربستان را نیز رد کرد.

اینتر میامی با انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی خود، ده ها گزارش خبری منتشر شده در ماه های اخیر در رسانه های بین المللی درباره آینده مسی که در برخی مواقع بسیار نزدیک به فوتبال عربستان به نظر می رسید، جمع آوری کرد.

این ویدئو با نمایش "M" برای مسی و کلمه "بله" با علامت لهجه به پایان می رسد که نماد تصمیم قهرمان آرژانتینی جام جهانی است.

مدت کوتاهی پیش، مسی در مصاحبه ای با روزنامه های کاتالان اسپورت و موندو دپورتیوو، تمایل خود را برای امضای قرارداد با اینترمیامی ابراز کرد.

مسی گفت: تصمیم گرفتم به میامی بروم. هنوز 100 درصد نهایی نشده است. هنوز چیزهایی در انتظار است، اما ما تصمیم گرفتیم این مسیر را ادامه دهیم. حالا که به بارسلونا نرفتم، می خواستم اروپا را ترک کنم، دور شوم از کانون توجهات و تمرکز بیشتر روی خانواده ام داشته باشم.»
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/alj
اخبار مرتبط
در حالی که باشگاه‌های فوتبال ایران، اجازه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست نمی‌آورند؛ فوتبال عربستان ستاره‌های فوتبال جهان را جذب می کند.
پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا حضور داشت و این تیم دوره ای رویایی را تجربه کرد.
در حالی که ژاوی هفته گذشته از اظهار نظر در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسا خودداری کرد، برخی خبرها حاکی است که به احتمال قوی لیونل مسی در سال 2023 به خانه برخواهد گشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید