صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
کد خبر: 15939
گزارشگر: 1
۷۸۷
۱
۰
۷
پیری را به تاخیر بیندازید!

راز جوانی و زیبایی در کلینیک زیبایی دکتر علی کربلایی خانی

راز جوانی و زیبایی در کلینیک زیبایی دکتر علی کربلایی خانی
بهترین زمان برای برنامه ریزی یک شروع تازه برای صورت خود همین الان است. انجام عمل زیبایی صورت و رفع نقص های احتمالی موجود در اجزای مختلف چهره، تاثیر فوق العاده ای در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. به همین دلیل، امروزه انواع جراحی زیبایی صورت، طرفداران بسیاری در میان مردم پیدا کرده اند.
امروزه جراحی زیبایی صورت یکی از پرطرفدارترین جراحی ‌های زیبایی در دنیا است. افراد زیادی به دنبال متخصص جراحی زیبایی صورت برای زیباسازی و تغییر اجزای صورت و رفع چین و چروک صورت خود هستند.
صورت اجزای مختلفی دارد که زیبایی هرکدام از آنها در زیبایی صورت دخیل هستند اجزای صورت از پوست و استخوان تشکیل شده است. 
اصلاح برخی از ناهنجاری های استخوانی مثل: جراحی بینی و جراحی چانه بهتر است بعد از رشد کامل صورت که مناسب ترین زمان آن سن بالای 18 سال می باشد انجام شود اما برخی از ناهنجاری های استخوانی صورت به مرور زمان با افزایش سن و شل شدن پوست ایجاد می شود مانند افتادگی پلک بالا و پایین، افتادگی پیشانی و ابروها و نیمه تحتانی صورت
بنابراین شما بر اساس نیاز و نوع جراحی زیبایی که قصد انجام آن را دارید، عمل های زیبایی صورت را انتخاب نموده و به صورت مفصل درباره جراحی مد نظر در سایت دکتر علی کربلایی خانی مطالعه فرمایید.
لیست عمل‌های زیبایی صورت و اجزای صورت شامل موارد زیر می‌شود:

جراحی بینی (Rhinoplasty)

جراحی بینی (رینوپلاستی) که برخی به آن بازسازی بینی نیز می‌گویند، موجب افزایش هماهنگی و نسبت بینی شما با صورت‌تان می‌شود. همچنین ممکن است مشکلات تنفسی ناشی از ساختار بینی را نیز حل کند. 
بینی یکی از اجزای اصلی و مرکزی صورت است و زیبایی آن تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و گاه چنان باعث تغییر می شود که شناخت فرد توسط دوستان قدیمی مشکل می شود و این را به وفور توسط زیبا جویان  عزیز مطرح کرده اند اگر شما به زیبایی خود اهمیت می دهید و سن شما بیشتر از 18 سال می باشد بهترین زمان برای عمل جراحی زیبایی بینی می باشد.

 

درباره جراحی بینی

جراحی پلک (Belpharoplasty )

گاهی با افزایش سن، چین و چروک پوست، عامل های وراثتی و آناتومی صورت، انسان ها دچار افتادگی پلک بالا و پایین می‌شوند و گاهی نیز به ‌دلیل اختلالات غدد اشکی و تجمع چربی در زیر چشم، افراد دچار پف زیر چشم می‌شوند، کلیه مشکلات اعلام شده با استفاده از روش درمانی خاصی به نام جراحی پلک (بلفاروپلاستی) قابل بهبود است. 
جراحی زیبایی پلک معمولا بین سن 40 تا 60 سال نیاز پیدا می شود که شامل پلک بالا و پایین می باشد. افتادگی پلک بالا علاوه بر شل شدن پوست، گاهی باعث کاهش دید فرد می‌شود و در پلک پایین به صورت فتق چربی خود را نشان می دهد لذا پلک بالا و پایین مکانیسم جراحی خاص خود را دارند.

 

پلک

مراحل جراحی پلک

لیپوماتیک غبغب

عمل لیپوماتیک غبغب نوعی جراحی زیبایی است که در بازه زمانی کم می تواند نتایج رضایت بخشی برای بیماران به همراه داشته باشد. حتما می دانید که چربی های موجود در زیر چانه یا همان غبغب را با گرفتن رژیم و یا انجام تمرینات ورزشی نمی توان از بین برد. در واقع، این نوع روش های کاهش وزن هیچ گونه تغییری بر روی غبغب و گردن نخواهند داشت. اما با انجام عمل لیفت و لیپوساکشن غبغب و گردن، علاوه بر مزایای لیپوماتیک غبغب و حذف چربی های این ناحیه، پوست آن نیز کشیده و اصلاح می گردد. 
داشتن غبغب اختصاص به سن خاصی ندارد در سنین جوانی نیز دیده می شود در این سن لیپوماتیک تنها می تواند تغییرات لازم را ایجاد کند و کافی به نظر می رسد ولی در افراد مسن ممکن است علاوه بر لیپوماتیک کشیدن پوست که شامل لیفت صورت هم می شود ضرورت پیدا کند.

 

غبغب

لیپوماتیک غبغب

لیفت پیشانی یا لیفت ابرو

به جوان سازی قسمت فوقانی صورت و لیفت ابروها اختصاص دارد با این عمل چین های پیشانی و چین های بین دو ابرو باز شده و ابروها به مکان بالاتری جابجا می شود و این عمل از خستگی چشمها کاسته می شود.
لیفت پیشانی یا لیفت ابرو روشی است که ظاهری جوان تر و با طراوت را به ناحیه بالای چشم باز می گرداند. این روش افتادگی ابروها را تصحیح می کند و خطوط افقی و شیارهایی را که می تواند باعث عصبانیت، غمگین یا خسته به نظر برسد، بهبود می بخشد.
در انواع لیفت پیشانی، ماهیچه‌ها و بافت‌هایی که باعث ایجاد شیار یا افتادگی می‌شوند برداشته می‌شوند یا تغییر می‌دهند تا پیشانی صاف شود، ابروها بالا بروند و خطوط اخم به حداقل برسد. جراح شما ممکن است از روش جراحی مرسوم استفاده کند، که در آن برش درست در پشت خط مو پنهان می‌شود، یا ممکن است از آندوسکوپ استفاده کند، ابزاری برای مشاهده که اجازه می‌دهد این روش با کمترین برش انجام شود.

لیفت صورت و جوانسازی

به عنوان بخشی از روند پیری که برای همه ما دیر یا زود اتفاق می افتد، پوست ما به تدریج خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ماهیچه های ما تمایل به شل شدن دارند. 
به جوان سازی قسمت میانی و تحتانی صورت شامل افتادگی دو طرف صورت اختصاص دارد با توجه به این که با افزایش سن چربی های صورت نیز تحلیل می روند ممکن است نیاز به تزریق چربی همزمان با لیفت صورت لازم باشد. لیفت صورت مناسب برای افرادی است که دچار افتادگی پوستی شدید هستند و یا کسانی که دارای افتادگی گونه یا غبغب هستند اما خطرات بیهوشی لیفت صورت هم نگران کننده است که میتونید قبل از عمل با دکتر خود مشاوره کنید.

قیمت انواع جراحی زیبایی صورت

هزینه انواع جراحی زیبایی صورت بستگی به فاکتور‌های متعددی دارد. این مسائل بسته به ناحیه عمل و شرایط جسمی فرد دارد که توسط دکتر متخصص انجام می‌شود.
دکتر علی کربلایی خانی یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین جراحان پلاستیک در ایران و شهر تهران و البرز هستند .

 

برای مشاهده عمل های جراحی زیبایی بینی می توانید وارد کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما شوید.

 

 
برای مشاوره تلفنی و دریافت نوبت مشاوره مطب دکتر کربلایی خانی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

https://www.asianews.ir/u/b9n
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
رها
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
0

جناب دکتر بسیار حرفه ایی هستید.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید