صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 15971
گزارشگر: 213
۴۹۲
۰
۰
۳
ثبت نام خودرو ویژه سامانه یکپارچه

آخرین مهلت ثبت نام طرح فونیکس مدیران خودرو+جدول و جزئیات

آخرین مهلت ثبت نام طرح فونیکس مدیران خودرو+جدول و جزئیات
شرایط طرح فروش فونیکس مدیران خودرو مرداد 1402 رونمایی شده که طبق آن آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس عرضه خواهند شد.
به گزارش آسیانیوز، شرایط طرح فروش فونیکس مدیران خودرو مرداد 1402 رونمایی شده که طبق آن آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس با افزایش قیمت قابل توجهی عرضه خواهند شد.

شرکت مدیران خودرو به‌دنبال طرح پیش فروش محصولات فونیکس، برنامه فروش خودروهای آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس ویژه مرداد 1402 را از روز یکشنبه 15 مرداد 1402 اجرا کرده است که تا پایان این هفته ادامه دارد و هنوز تمدید نشده است.

شرایط طرح فروش فونیکس مدیران خودرو مرداد 1402
در طرح فروش فونیکس مرداد 1402 آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت پیش‌پرداخت 371 میلیون و 520 هزار تومان، تیگو 7 پرو اکسلنت با پیش پرداخت 435 میلیون و 240 هزار تومان، اف ایکس پریمیوم با پیش‌پرداخت 517 میلیون و 410 هزار تومان و تیگو 8 پرو مکس با پیش‌پرداخت 713 میلیون و 700 هزار تومان عرضه خواهند شد. براساس طرح مذکور، سود انصراف و تاخیر 12 درصد ذکر شده و موعد تحویل هم 90 روز کاری بعد از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری خواهد بود.
ثبت نام خودرو+طرح فونیکس مدیران خودرو
بنابراین کلیه منتخبان دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو با زمان تحویل 1402 که کد ملی آن‌ها در این سامانه اعلام شده است، از تاریخ یکشنبه 15 مرداد تا 19 مرداد 1402 قادر خواهند بود تا با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو به تکمیل فرایند تکمیل ثبت نام خود بپردازند./
https://www.asianews.ir/u/bak
اخبار مرتبط
خرید قطعات و لوازم تیگو ۵ از واردکننده اصلی
قیمت خودروهای مونتاژی برخلاف انتظار پس از افزایش رسمی از سوی شورای رقابت کاهش یافت.
مدیران خودرو اعلام کرد متقاضیان خرید خودرو با موعد تحویل تابستان 1402 باید تا سه روز آینده نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.
طبق بخشنامه مدیران خودرو کلیه منتخبین مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه می توانند از امروز در نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو، اقدام به ثبت نام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید