صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
کد خبر: 15669
گزارشگر: 213
۱۱۱۵۶
۱۲
۰
۷
ثبت نام خودرو

آخرین مهلت واریز وجه مدیران خودرو در سامانه یکپارچه+اطلاعیه

آخرین مهلت واریز وجه مدیران خودرو در سامانه یکپارچه+اطلاعیه
مدیران خودرو اعلام کرد متقاضیان خرید خودرو با موعد تحویل تابستان 1402 باید تا سه روز آینده نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

به گزارش آسیانیوز، امروز طی اطلاعیه‌ای مدیران خودرو اعلام کرد متقاضیانی که موعد تحویل تابستان 1402 به آن‌ها تعلق گرفته است باید تا سه روز آینده نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

 مدیران خودرو سه روز پس از اعلام قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت در تاریخ 1402/04/20 قیمت نهایی چهار محصول خود را که شامل قیمت شورای رقابت به علاوه 13 تا 16 درصد هزینه مالیات و بیمه است را منتشر کرد.

پس از این اطلاعیه برای مدت پنج روز متقاضیان محصولات این شرکت که از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند، بعد از دو ماه بلاتکلیفی بالاخره از مبلغی که می‌بایست برای خودروی مد نظر خود پرداخت کنند آگاه شدند، اما این آرامش نسبی دیری نپایید تا ویران شود، چراکه ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه 25 تیر اعلام کرد که افزایش قیمت‌های شورای رقابت فاقد اعتبار قانونی است و هرگونه افزایش قیمت خودرو غیرقانونی است.

مدیران خودرو، اطلاعیه تکمیل وجه را منتشر کرد
به گزارش تجارت نیوز، امروز 27 تیر 1402 شرکت مدیران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام متقاضیان محصولات ارائه شده این شرکت در سامانه یکپارچه که طی قرعه‌کشی زمان‌بندی موعد تحویل تابستان 1402 به آن‌ها اعطا شده است، باید از امروز 27 تیر 1402 تا 30 تیر 1402 یعنی 72 ساعت آینده از زمان دریافت پیامک اطلاع رسانی نسبت به تکمسل وجه برای دریافت خودوری خود اقدام کنند.

-----------------

بیشتر بخوانید

ثبت نام مدیران خودرو آغاز شد/جزئیات و پیش پرداخت

----------------------------------

 نکته مهم برای تکمیل وجه محصولات این شرکت به مربوط به نحوه پرداخت است، به این شکل که مطابق با اعلام روابط عمومی این شرکت به دلیل فعال نبودن سبک پرداخت آنلاین این شرکت، متقاضیان برای پرداخت می‌توانند به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

------------------

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام نوبت سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه از شهریور+جزئیات

---------------------------------

نکته دیگر در مورد نحوه پرداخت برای تکمیل وجه محصولات مدیران خودرو مربوط به لغو گزینه سقف برداشت از کارت است. متقاضیان اگر تمایل داشته باشند تنها در یک مرحله وجه مورد نظر را پرداخت کنند باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را از کارت خود حذف کنند تا بتوانند در یک مراجعه به نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات تمام وجه را پرداخت کنند.

در صورتی که هر یک از متقاضیان نخواهد به بانک مراجعه کند، می‌تواند در چند مرحله با مراجعه به نمایندگی یا خودپرداز بانک صادرات نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کند.

ثبت نام خودرو

 پرداخت اقساطی برای محصولات مدیران خودرو
متقاضیانی که خواهان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو هستند، باید در جریان باشند که پیامک اطلاع‌رسانی اول برای خرید نقدی است و برای خرید اقساطی باید منتظر ارسال پیامک خرید اقساطی باشند، مضاف بر این موضوع مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی دارند باید در جریان باشند که تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند./

https://www.asianews.ir/u/b2e
اخبار مرتبط
طبق ابلاغیه سازمان حمایت، از این پس همه مشتریان خودروهای داخلی و خارجی می‌توانند در صورت شکایت به ادارات صمت استان های کشور مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.
به دنبال تصویب آیین نامه واردات خودرو، به زودی اولین محموله‌های خودروهای وارداتی وارد کشور می شود.
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو گفت: ‌سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت باز می شود.
طبق بخشنامه مدیران خودرو کلیه منتخبین مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه می توانند از امروز در نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو، اقدام به ثبت نام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
0
0

نه پیامی اومده نه هیچی بعد سه روز وقت دادن تیگو ها هنوز پیام نیومده

حمید
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
0

سلام برای شماره من هنوز هیچ پیامکی ارسال نشده چطور سه روز مهلت دادند؟ در اطلاعیه هم به صراحت اشاره شده که بعداز ارسال پیامک و دعوتنامه اقدام کنید این خبر به نظر درست نیست. فیک ونادرست است. مسئولان شرکت مدیران خودرو با یک اطلاعیه درست مردم را مطلع نمایند.

محمد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
0

در طرح جایگزین شرکت مدیران خودرو مرحله اول ، تحویل خودرو پاییز ۱۴۰۲ انتخاب شدم ولی تاکنون هیچ پیامکی نیامده ، لطفا راهنمایی فرمایید.

الهه
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
0

سلام نوبت خودرو ما برای زمستان در اومده، اصلا فکرشو نمیکردیم پیامک انقدر زود بیاد و خارج از کشور بودیم و پیامک برامون نیومد، حالا که برگشتیم دیدیم مهلت قرارداد 21 تا 25 بوده و با هر نمایندگی تماس گرفتیم گفتن ابطال میشه، می خواستم ببینم امکان تمدید هست یا نه :(

مرانی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
4
0
0

اینجانب برنده خودرو تابستان 1402 هستم.. روز چهارشنبه اخروقت جهت تکمیل وجه اقدام کردم.. که روزبعدش تاسوعا وعاشورا به دو روز تغطیلی خورد وبااینکه مبلغ وار یزی اینجانب جهت تکمیل وجه ازکشور عراق به خساب بتده حواله می شود.. که بازهم امروز شنبه هفتم مرداد درعراق تعطیل می باشد و72 ساعت مهلت تکمیل وحه به اتمام رسید.. ونمایندگی مدیران خودرو هیچ مسئولیتی نپذیرفت... باید چکار کنم لطفا مراراهنمایی کنید.. متشکرم

مریم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
0

سلام.برای من زمستان در اومده.پیامک رو پسرم باز کرده.من متوجه نشدم. امکان تکمیل قرداد هنوز هم وجود داره؟

عسکرعباسی
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
5
0
0

askarabbasi8@gmail.com من برای اریزو ۵اسپرت ثبت نام کردم واسم برای تابستان ۴۰۲دراومده ومبلغ پیش پرداخت واریزکردم اما هنوزبرای تکمیل وجه اس مس نیامده باید چکارکنم چند روزپیش رفتم نمایندگی میگه اسپرت جدید تولید نشده وبرای اریزو قدیمی هم وقتش تمام شده چراشرکت مدیران خودرو وقتی تولید نکرده ثبت نام درسامانه یک پارچه این خودرو ارائه داده ‌چراالان اعلام نمیکنه که ما برای همان مدل قدیمی تکمیل وجه کنیم واقعا این شرکت همه راسرکارگذاشته ومشتریان ناراضی هستند دراینده همین نارضایتی ها باعث میشه که این شرکت به زمین بخوره ونابود بشه چون شرکت دروغگویی هست

معصومه
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
0
0

سلام برای شماره من هنوز هیچ پیامکی ارسال نشده چطور سه روز مهلت دادند؟ در اطلاعیه هم به صراحت اشاره شده که بعداز ارسال پیامک و دعوتنامه اقدام کنید این خبر به نظر درست نیست. فیک ونادرست است. مسئولان شرکت مدیران خودرو با یک اطلاعیه درست مردم را مطلع نمایند.

ادمین
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
1

نظارت خیلی ضعیف هست...هیچ چیز سر جای خودش نیست...اطلاع رسانی بد موقع...عدم مشاورت و راهنمایی ب مشتریان...فقط شرکت همش بفکر جیب و سود خودش هست...یه خورده هم بفکر مردم باشید

محمد متین
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
0
0
0

سلام تیگو ۸ پرو طرح فرسوده تحویلی تابستان ۴۰۲ به اسمم دراومده تابستان داره تموم میشه حتی اس ام اس برام نیومده به صد تا نمایندگی زنگ زدم میگه وایسا اس ام اس بیاد خب تا کی وایسم تابستان داره تموم میشه اگ نمیتونید مدیریت کنید چرا ثبت نام میکنید ؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید