صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۱
کد خبر: 16021
گزارشگر: 306
۳۲۵
۰
۰
۴
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد خبر داد

بیمه دهک اول تا پنجم رایگان است

بیمه دهک اول تا پنجم رایگان است
یزد - مدیرکل بیمه سلامت استان بابیان اینکه ​بیمه ​دهک اول تا پنجم رایگان است و به صورت سیستمی توسط بیمه سلامت بیمه شده اند از بیمه سایر دهک‌ها با کمترین هزینه خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ دکتر"محمد دریجانی" در پویش "آقای مدیر حرف بزن" در جمع حبرنگاران استان یزد بابیان اینکه بیمه دهک اول تا پنجم رایگان است و به صورت سیستمی توسط بیمه سلامت بیمه شده اند از بیمه سایر دهک‌ها با کمترین هزینه خبر داد.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در ادامه افزود : هزینه بیمه افراد دهک ششم  ۲۰ درصد و بقیه دهک ها نیز حق بیمه بسیار کمتری را می پردازند و با تخفیف و کمترین هزینه بیمه می شوند .

 دریجانی با بیان اینکه  شاید افرادی از طرح مورد اشاره بیمه سلامت مطلع نباشند ؛ ضمن درخواست از رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی طرح مذکور گفت: طرح پوشش بیمه رایگان همگانی جهت مشمولین دهک‌های درآمدی یکم تا پنجم صورت گرفته و کاهش میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه در دهک‌های درآمدی ششم تا نهم نیز انجام خواهد شد .

به گفته این مقام مسئول : آمار بیمه شدگان در استان یزد ۳۳۰ هزار نفرهستند که ماهیانه ۵۷ میلیارد تومان برای آنها هزینه می شود که ۲۴ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی و ۳۳ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پزشک خانواده پرداخت و تصریح داشت : پزشک خانواده  برای هر ویزیت به جای ۹۰ هزار تومان فقط ۹ هزار تومان از افراد دریافت می کند و بقیه هزینه ها نیز شامل فرانشیز و تخفیف خواهد شد .

دریجانی در پایان با بیان اینکه افرادی که اطلاعاتشان ناقص یا کامل نبوده می توانند به نمایندگی های بیمه سلامت در استان مراجعه کنند و به صورت رایگان فرآیند بیمه خود را تکمیل نمایند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

بیمه دهک اول تا پنجم رایگان است ، محمد دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد

https://www.asianews.ir/u/bbx
اخبار مرتبط
یزد - مدیر کل بیمه سلامت استان با بیان این ‌که در حوزه سلامت دولت اقدامات شاخص و مهمی را در دستور کار دارد تصریح داشت : بیمه سلامت تا ۷۰ درصد از تعرفه درمان ناباروری را در راستای جوانی جمعیت تقبل می‌کند که در این رابطه از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۹۶۱ زوج در استان با مجموع هزینه ۲۰ میلیارد تومان تحت حمایت قرار گرفته‌اند
یزد - مدیر کل بیمه سلامت استان از راه اندازی صندوقی جهت پوشش هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ درصد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید