صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
کد خبر: 16048
گزارشگر: 2
۷۴۵
۰
۰
۲
بلیط هواپیما تهران کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش
خرید یک بلیط هواپیما تهران کیش و اجاره خودرویی در این جزیره می­تواند تعطیلاتی لذت­بخش برای شما به­ همراه داشته باشد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران کیش را دارید حتما می­دانید که در این جزیره امکان اجاره خودرو وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شرایط اجاره خودرو در این جزیره را به­طور کامل بررسی کنیم و به­ شما بگوییم که باید از چه مسیری این کار را انجام دهید. پس اگر قصد اجاره خودرو در این جزیره را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش یک اتفاق مرسوم است که در طی قراردادی بین شرکت اجاره­دهنده و فرد اجاره­کننده، شخص دوم نامبرده اجازه دارد برای مدت محدودی در ازای شرایطی از خودروهای شرکت رنت­کار استفاده کند.
اجاره ماشین در این جزیره هم می­تواند برای تفریح و خوش­گذرانی باشد و هم برای اینکه مسافران بتوانند راحت­تر در جزیره رفت­وآمد کنند و دیگر از خدمات تاکسی بهره نبرند. شرکت­های زیادی هستند که بتوانند در کیش خدمت اجاره خودرو را به شما ارائه بدهند.
در جای­جای این جزیره شما می­تواند شرکت­های مختلف اجاره خودرو را بیابید. اگر برای سفر خود یک بلیط هواپیما تهران کیش تهیه کنید، به­محض اینکه وارد فرودگاه این جزیره شوید نمایندگی­های اجاره خودرو را حتی در داخل فرودگاه نیز خواهید دید.
شما حتی می­توانید پیش از سفر به کیش خودرو مورد­نظر خود را رزرو کنید تا به­محض ورود خودرو­تان را در اختیار داشته باشید.

برای اجاره ماشین در کیش چه قوانینی وجود دارد؟

قوانینی برای اجاره خودرو در این جزیره وجود دارد که لازم است شما چند مورد از مهم­ترین­های آنها را بدانید. توجه داشته باشید که هزینه جریمه و خسارت اجاره ماشین در این جزیره بالاست چرا که اکثر ماشین­ها لوکس هستند؛ پس بهتر است نسبت به رعایت قوانین کوشا باشید. اگر شما خودرویی را اجاره کنید حق واگذاری آن به شخص دیگری را نخواهید داشت.
درصورتی­که خودرو شما در جزیره خراب شود باید به نمایندگی اطلاع دهید و حق ندارد شخصا آن را به تعمیرگاه ببرید. درصورتی­که تصادف کردید علاوه­بر اطلاع به پلیس، شرکت رنت­کار را نیز در جریان قرار بدهید. شما می­توانید خودرو را برای زمان بیشتری در اختیار داشته باشید اما باید درباره این موضوع با شرکت اجاره­دهنده به توافق برسید.
چراکه اگر در روز و ساعت مقرر خودرو را پس ندهید مشمول پرداخت جریمه خواهید شد. از آنجایی که معمولا ماشین­ها با ظاهری تمیز و ضمانت فنی به شما اجاره داده می­شوند باید در زمان تحویل نیز خودرو را همانقدر تمیز (چه از داخل و چه بیرون خودرو) تحویل دهید و در امور فنی نیز مداخله نکنید. استعمال دخانیات و انجام حرکات نمایشی با خودرو اجاره­ای ممنوع است.

آیا قوانین رانندگی در کیش متفاوت است؟

قوانین رانندگی در کیش کمی متفاوت و بسیار سخت­گیرانه است. اگر به قوانین توجه نکنید متوجه خواهید شد که در زمان کوتاهی به­مقدار سنگینی جریمه شده­اید.
در تمام جزیره دوربین­های راهنمایی و رانندگی وجود دارد پس فکر سرعت غیرمجاز را اصلا نکنید چون سریعا جریمه خواهید شد. در کیش اجاره نور بالا ندارید، چراکه در شب تمام جزیره روشن اصلا و نیازی به آن پیدا نخواهید کرد. به­محض ورود به ماشین کمربند ایمنی خود را ببندید.
اگر بیشتر از ظرفیت خودرو سرنشین داشته باشید جریمه خواهید شد. بوق­زدن بی­دلیل و پرتاب زباله از داخل ماشین به بیرون برای شما جریمه به­همراه خواهد داشت. در کیش باید ظاهر همه خودروها تمیز باشد و اگر ماشین شما با ظاهری کثیف بیرون برود جریمه خواهید شد.

اجاره ماشین در کیش برای ما چقدر هزینه خواهد داشت؟

پس از این موارد ممکن است این سوال برای شما به­وجود بیاید که اجاره ماشین در این جزیره برای ما چقدر هزینه خواهد داشت.
نکته تاثیرگذار در پاسخ سوال این است که شما چه نوع ماشینی را اجاره می­کنید. در کنار این مورد اینکه با چه شرکتی قرارداد دارید و در چه زمانی به کیش سفر کرده­اید هم در قیمت تاثیرگذار است. به­طور کلی می­توان گفت که در زمان نگارش این مقاله اجاره خودرو در این جزیره چیزی حدود ۵۰۰ هزار تا ۹ میلیون تومان برای هر ۲۴ ساعت هزینه خواهد داشت.
برای اجاره باید مبلغی بین ۲ تا ۱۰ میلیون را به­صورت نقد یا چک به ضمانت بگذارید. برای ضمانت خلافی نیز مبلغ ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان کافی­ است. اجاره یک ­روز را نیز باید در همان ابتدای کار پرداخت کنید.

چه ماشین­هایی برای اجاره در کیش وجود دارد؟

در جزیره کیش شما می­توانید خودرو­های مختلفی اجاره کنید. خودرو­های قابل اجاره در کیش به ۵ دسته تقسیم می­شوند که عبارت است از:

  • ماشین­های اقتصادی (پایین­ترین مبلغ اجاره در بین تمامی گزینه­ها)
  • ماشین­های اسپرت
  • ماشین­های شاسی بلند
  • ماشین­های لوکس (لیموزین­ها هم در این دسته قرار می­گیرد)
  • و ون (به صورت ساعتی اجاره داده می­شود)

اجاره ماشین لوکس

بهترین راه برای مسافرت به کیش کدام است؟

اگر قصد دارید برای سفر به کیش بلیط هواپیما تهیه کنید، در نظر داشته باشید که زمان مسافرت شما در قیمت اجاره خودرو تاثیر خواهد داشت.
بااین­حال بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش یا حتی گزینه بالعکس آن یعنی پرواز کیش به تهران استفاده از اسنپ تریپ است.
با استفاده از اسنپ تریپ شما می­توانید در بازه زمانی مورد نظرتان تمام پرواز­های موجود را مشاهده کنید و از بین آنها بهترین مورد را برگزینید. اسنپ تریپ به شما این امکان را می­دهد که ارزان­ترین بلیت موجود را تهیه کنید. کافی­است سری به وبسایت اسنپ تریپ بزنید.

جمع ­بندی

خرید یک بلیط هواپیما تهران کیش و اجاره خودرویی در این جزیره می­تواند تعطیلاتی لذت­بخش برای شما به­همراه داشته باشد.
جزیره کیش یک جزیره تفریحی-توریستی فوق­العاده است که هر ساله میزبان مهمانان زیادی از سراسر دنیاست. شما نیز می­تواند اوقات خوشی را در این جزیره سپری کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

سوالات متداول

قوانین رانندگی در کیش با دیگر نقاط ایران متفاوت است؟

در کیش برخی قوانین خاص وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. این قوانین در دیگر نقاط ایران وجود ندارند یا در صورت وجود هم سخت­گیرانه اجرا نمی­شوند.

آیا زمان مسافرت ما در قیمت اجاره خودرو موثر است؟

بسته به زمانی که شما به جزیره سفر کرده­اید اینکه موقع شلوغی در سال بوده یا خلوت می­تواند در قیمت اجاره شما تاثیر بگذارد.

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما کیش چیست؟

راحت ­ترین راه استفاده از سرویس اسنپ تریپ است. با اسنپ تریپ می­توانید بهترین گزینه موجود را در زمان بسیار کوتاهی انتخاب کنید.

https://www.asianews.ir/u/bcn
اخبار مرتبط
هتل های کیش در درجه‌بندی‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در این مطلب با بررسی هتل های ۴ و ۵ ستاره همراه شما عزیزان هستیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید