صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
کد خبر: 16051
گزارشگر: 2
۳۷۲۰
۰
۱
۴
سفر به ترکیه

لیست بهترین هتل های شهر وان برای اقامت شما

لیست بهترین هتل های شهر وان برای اقامت شما
در صورتی که برای سفر بعدی خود به ترکیه، شهر وان را انتخاب کرده‌ و درگیر برنامه‌های سفر خود هستید، آشنایی با بهترین هتل های وان برایتان مفید خواهد بود. شهر وان، یکی از شهرهای کشور ترکیه است که قدمت ۳۴۰۰ ساله دارد. این شهر به دلیل نزدیکی به مرز کشور ایران به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان به شمار می‌آید. از جمله جاذبه‌های اصلی شهر وان می‌توان به دریاچه این شهر اشاره کرد که همه ساله افراد زیادی را برای بازدید از این دریاچه به این شهر می‌کشاند.

همچنین بازار اصلی شهر از دیگر جاذبه‌های شهر وان است که در مجموع، تجربه‌ای از یک سفر اقتصادی به ترکیه را برایتان رقم خواهد زد.
جاذبه‌های شهر وان، تنها به موارد فوق ختم نمی‌شوند و در صورت سفر چند روزه به این شهر، می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری فراوان این شهر سر بزنید. از جمله سایر جاذبه‌های گردشگری شهر وان می‌توان به آبشار مرادیه و کتیبه خشایار شاه وان نیز اشاره کرد. بازار اصلی این شهر به دلیل داشتن محصولاتی با قیمت مناسب، جاذبه زیادی برای ایرانیان دارد. در صورتی که قصد سفر به این شهر دارید و در انتخاب از بین بهترین هتل های وان مردد شده‌اید، می‌توانید به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید. در این مقاله، شما را با انواع هتل های ارزان وان آشنا کرده و بهترین روش برای رزرو هتل وان از داخل کشور را بیان می‌کنیم. جهت سهولت بررسی شما در این مقاله جامع، هتل‌های شهر وان را بر اساس تعداد ستاره دسته‌بندی کرده‌ایم.

هتل های ۳ ستاره وان

با توجه اینکه می‌خواستیم تا به بررسی هتل‌‌های ارزان وان بپردازیم، ابتدا به معرفی هتل‌های سه ستاره این شهر خواهیم پرداخت. اقامت در این هتل‌ها بسیار اقتصادی بوده و سفری ارزان قیمت را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه با هفت هتل سه ستاره برتر این شهر آشنا می‌شوید.

هتل وان سیتی آپارت (One City Apart)

هتل وان سیتی اپارت، یکی از بهترین هتل‌های وان برای افرادی است که به دنبال یک هتل سه ستاره برای اقامت ارزان قیمت در شهر وان می‌گردند. این هتل، دارای ۴۳ اتاق است که از جمله امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام، یخچال و مینی بار اختصاصی، امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل هستند.
مسافران محترم این هتل در کنار اینکه می‌توانند با خودرو شخصی خود به هتل بیایند، قادر خواهند بود تا با اجاره خودرو جهت تردد در شهر وان، از راحتی بیشتری بهره ببرند. این هتل فاصله کمتر از ۶ کیلومتر از دریاچه و 10 دقیقه‌ تا فرودگاه وان را دارد. در ضمن، جهت صرف وعده‌های غذایی در رستوران نیز امکان صبحانه به صورت همه روزه وجود دارد. همچنین امکان سرو وعده‌های غذایی و شام در رستوران هتل و رستوران‌های اطراف وجود دارد.

هتل یاقوت وان (Yakut Van)

هتل سه ستاره یاقوت، یکی دیگر از هتل های وان است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل دارای ۶۰ اتاق بوده که در ۵ طبقه این هتل جای گرفته‌اند و فاصله نزدیکی را از مکان‌های مختلف گردشگری و مراکز خرید شهر دارد. فضای هتل یاقوت کاملا آرام و تمیز است و تجربه‌ای دلنشین از اقامت در یکی از بهترین هتل های وان را برای شما رقم می‌زند. واحد پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و به گرمی از مسافران داخلی و خارجی استقبال می‌کند. تمامی پرسنل این هتل به زبان ترکی استانبولی، فارسی و انگلیسی مسلط هستند. این امر یک مزیت ویژه برای مسافران ایرانی محسوب می‌شود.
نزدیکی به اماکن اصلی شهر، از مزیت‌های اصلی هتل یاقوت وان است. با این حال، شما می‌توانید از خدمات تورهای شهری نیز بهره ببرید. البته این تورها با پرداخت هزینه در دسترس خواهند بود. در صورتی که با خودروی شخصی خود به این هتل در شهر وان ترکیه سفر می‌کنید، پارکینگ رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید چمدان‌های خود را به انبار چمدان در لابی سپرده و از شلوغ شدن اتاق خود جلوگیری کنید.
در صورتی هم که به صرف غذا در رستوران تمایل دارید، می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای میهمانان خود سرو می‌کنند. از جمله امکانات اتاق‌ها نیز می‌توان به گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، حمام و دستشویی اختصاصی اشاره کرد.

هتل رامادا بای ویندهام وان (Ramada by Wyndham Van)

هتل رامادا بای ویندهام، یک هتل سه ستاره در شهر وان است که گزینه ای ارزان قیمت برای اقامت در هتل های وان محسوب می‌شود. این هتل که در فاصله ۱۳ کیلومتری از پارک آبی کاگداس آکوا اورانوس وان قرار دارد، در فاصله کمتر از نیم ساعت، به تمامی اماکن توریستی شهر وان دسترسی دارد.
رضایت مهمانان از این هتل به قدری است که در سایت booking به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین هتل های وان دسته‌بندی می‌شود. علت دیگر نیز قیمت پایین رزرو اتاق است که این هتل از میهمانان خود دریافت می‌کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، استخر شنا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. با وجود اینکه در اطراف هتل رامادا بای ویندهام وان تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد، رستوران و بار هتل امکانات کاملی دارند و شما را از مکان‌های دیگر بی‌نیاز می‌کنند.
تمامی اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع مجزا بهره می‌برند و اینترنت وای فای در دسترس مهمانان قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل، دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا و تلویزیون هستند. همچنین پذیرش به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارکنان به زبان‌های فارسی و انگلیسی تسلط کامل دارند. در ضمن صبحانه به صورت همه روزه به شکل سلف سرویس ارائه می‌شود. علاوه بر گزینه‌های متعدد برای ناهار و شام، امکان سفارش غذای مورد علاقه‌تان نیز وجود دارد.

هتل توپراک (Toprak Hotel)

هتل توپراک، یکی از هتل های وان است که به عنوان یک هتل سه ستاره در این شهر به شمار می‌آید. این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتر به مراکز اصلی خرید این شهر یعنی مرکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان قرار دارد. این هتل سه ستاره، از نظر موقعیت مکانی و هزینه‌ای که بابت رزرو اتاق دریافت می‌کند، بالاترین امتیاز را در بین هتل های وان دارد. این هتل دارای لانژ اشتراکی و پارکینگ اختصاصی رایگان برای مهمانان خود است.
همچنین مسافران این هتل می‌توانند از هتل، دوچرخه کرایه کرده و نسبت به سفر در داخل شهر وان اقدام کنند. در ضمن علاوه بر تورهای داخل شهری که توسط این هتل ارائه می‌شود، امکان شرکت در کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های گردشگری شهر وجود دارد. این کار باعث می‌شود تا افرادی که می‌خواهند به صورت انفرادی در داخل شهر بگردند، با تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر آشنا باشند و از سفر خود لذت ببرند.
کارکنان پذیرش به زبان‌های عربی، فارسی، انگلیسی و ترکی کاملاً مسلط هستند و خدمات ۲۴ ساعته پذیرش مهمانان را ارائه می‌دهند. هتل توپراک در کنار تمام مزایایی که دارد، دارای یک عیب بزرگ است.

هتل دیانا وان (Diana van)

هتل دیانا، یکی دیگر از هتل های وان است که به عنوان یک هتل سه ستاره به پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی می‌پردازد. این هتل در مرکز شهر وان قرار داشته و کمتر از نیم کیلومتر فاصله با مراکز خرید اصلی شهر دارد. این هتل تمامی امکانات مورد نیاز مسافران را دارد؛ به همین دلیل، هیچ کمبودی را از این بابت حس نمی‌کنید. با وجود اینکه این هتل در مرکز شهر واقع شده است و اماکن اصلی شهر با چند دقیقه پیاده‌روی در دسترس هستند، یک پارکینگ رایگان برای مسافران آماده شده است.
کارکنان هتل به طور کامل به زبان فارسی مسلط هستند و این امر از مزایای تعداد زیاد مسافران ایرانی در این شهر است. لابی این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارکنان به تمامی سوالات شما پاسخگو هستند. امکانات اتاق‌ها نیز کامل است و لوازمی مانند روتختی‌ها و ملحفه‌ها از بهترین برندها هستند و هر اتاق از سیستم تهویه مطبوع جداگانه، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی بهره می‌برد.

Diana van

هتل ساردور (SARDUR HOTEL)

هتل ساردور، یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شهر وان است که در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار دارد. این هتل، در فاصله ۷۰۰ متری از مرکز خرید آیدین پریهان و مرکز خرید آتایوس سیلور وان قرار گرفته است.
مسافران پیشین این هتل، در سایت booking به این هتل امتیاز کلی ۹ از ۱۰ را داده‌اند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهداشتی و حمام در داخل اتاق، رستوران و غذاخوری و اتاق سیگار اشاره کرد. البته مسافران قبلی به تمیزی و نظافت این هتل، امتیاز کمتری را داده‌اند.

هتل های ۴ ستاره وان

تا به اینجا با بهترین هتل های وان که سه ستاره بودند، آشنا شدید. از اینجا به بعد می‌خواهیم شما را با بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر وان آشنا کنیم.

هتل تامارا (Tamara Otel)

هتل تامارا، یکی از انواع هتل‌های چهار ستاره در بین هتل های وان است که در مرکز شهر وان قرار گرفته است. این هتل، از نظر نظافت عمومی و راحتی فضا، دارای وضعیت بسیار مناسبی است. طراحی اتاق‌ها به صورت کلاسیک بوده و تمامی اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بهره می‌برند. موقعیت مکانی هتل وان بسیار مناسب بوده و فاصله آن از دریاچه و قلعه وان، کمتر از ۲۰ دقیقه است. مسافران آتل می‌توانند از سالن ورزشی و مرکز تناسب اندام این هتل نیز به طور رایگان استفاده کنند.
در ضمن هتل تامارا دارای سه رستوران داخلی و کافه بار است که غذاهای سنتی، ترکی و بین‌المللی را با اجرای موسیقی زنده سرو می‌کنند. در این هتل امکان رزرو اتاق‌های یک نفره تا سه نفره وجود دارد و پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته صورت می‌پذیرد.

هتل رنسانس ریفرم (Reform hotel)

یکی دیگر از هتل های وان ، هتل ۴ ستاره رنسانس یا ریفرم شهر وان است. این هتل از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد و فاصله آن از مرکز خرید آتایوس سیلور وان نیز حدود یک کیلومتر است‌.
اتاق‌ها دارای ویو فوق العاده به مراکز شهری و منطقه کوهستانی خارج شهر هستند. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به وجود باربیکیو در تراس اتاق برای طبخ کباب اشاره کرد. همچنین امکان پخت و پز در آشپزخانه اتاقگاه‌های این هتل و استفاده از تجهیزات موجود که توسط پرسنل هتل قرار داده شده‌اند، وجود دارد.
این هتل برخلاف بسیاری از هتل های وان به شما اجازه می‌دهد تا در صورت داشتن حیوان خانگی، آن را هم با خود به داخل اتاق بیاورید. از جمله سایر امکانات اتاق‌های این هتل نیز می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی و امکانات ویژه برای معلولین اشاره کرد.

هتل روا ورلد (RUA WORLD HOTEL)

از دیگر هتل های وان می‌توان به هتل ۴ ستاره روا ولد این شهر اشاره کرد. این هتل نیز همانند بسیاری از هتل‌های معرفی شده در این مقاله، در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن با مراکز خرید اصلی شهر، اندک است. این هتل از مرکز خرید آیدین پریهان یک کیلومتر و از مرکز خرید آتایوس سیلور وان حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد.
پذیرش در هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی، عربی و فارسی مسلط هستند. این امر باعث می‌شود تا ارتباط با پرسنل هتل به راحتی صورت بگیرد.
هتل ۴ ستاره روا ورلد دارای ۴ نوع اتاق مختلف است. اتاق اول از نوع تک نفره با امکانات کامل است. اتاق دوم به صورت دونفره با یک بالکن، مینی بار و تلویزیون کابلی است. این اتاق دارای یک تخت خواب دو نفره بوده و سوئیت دیگر از نوع دو اتاق با تجهیزات کامل است‌. در این اتاق دو تخت خواب یک نفره وجود دارد و در صورتی که با دو نفر از دوستان یا اعضای خانواده‌تان به سفر می‌روید، می‌توانید در اتاق‌های سه نفره اسکان پیدا کنید‌.

هتل های ۵ ستاره وان

اگر در سفر خود به شهر وان به دنبال تجربه لوکس‌تری هستید، احتمالاً چیزی بهتر از یک هتل ۵ ستاره نمی‌تواند چنین حسی را به شما منتقل کند. در بین هتل های وان چندین هتل ۵ ستاره وجود دارد که هر کدام، جز بهترین هتل‌های ترکیه هستند و اقامتی بی‌نظیر را با بهترین قیمت برای شما رقم می‌زنند. در این بخش شما را با چهار هتل ۵ ستاره شهر وان آشنا می‌کنیم.

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Van)

در بین هتل های وان هتل دابل تری بای هیلتون وان، یکی از نزدیک‌ترین موقعیت‌ها را به دریاچه وان دارد. این هتل مجلل دارای چشم اندازهای زیبا به دریاچه و فضای داخلی بسیار زیبا است که تجربه دلنشین از سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های این هتل با مبلمان و تخت‌های زیبا تزیین شده‌اند و همگی عایق صدا داشته و یک فضای خصوصی را برای شما به بهترین وجه ایجاد می‌کنند. برخی از این اتاق‌ها دارای یک چشم انداز به دریاچه هستند و مهمانان می‌توانند از طریق فضای موجود در اتاق‌هایشان، به تماشای زیبایی‌های دریاچه و مناظر اطراف بپردازند.
تمامی اتاق‌های هتل دابل تری بای هیلتون وان، از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع مستقل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت رایگان، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بهره می‌برند. همچنین مهمانان محترم می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام و استخر شنای هتل به طور رایگان استفاده کنند. اگر با خودروی شخصی خود به این هتل سفر کرده‌اید، یا اینکه خودرویی را در شهر وان کرایه کرده‌اید، می‌توانید از خدمات پارکینگ رایگان هتل در مدت زمان اقامتتان بهره ببرید. در هتل دبل تری بای هیلتون وان ۹ انتخاب متفاوت بسته به اتاق انتخابی و تعداد همراهان شما در سفر وجود دارد. شما می‌توانید از بین این مدل‌های اتاق، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

DoubleTree by Hilton Van

هتل ددمان وان ریزورت اند آکوا پارک (Dedeman Van Resort & Aquapark)

هتل ددمان وان ریزورت اند آکوا پارک، اولین هتل پنج ستاره در بین هتل های وان می‌باشد که پارک آبی را آورده است. پارک‌های آبی یکی از جاذبه‌های گردشگری در بین مردم هستند که در صورت وجود در یک شهر، افراد زیادی را برای بازدید از خود جذب می‌کنند. با توجه به نزدیکی این هتل به دریاچه وان، دسترسی به سرویس حمل و نقل عمومی کمی مشکل است. در صورتی که با خودروی شخصی به شهر وان سفر می‌کنید یا اینکه در این شهر خودرویی را اجاره کرده‌اید، می‌توانید از امکانات پارکینگ رایگان این هتل بهره ببرید‌.
در کنار امکان استفاده از پارک آبی در فصول گرم سال، امکان استفاده از ساحل اختصاصی این هتل در کنار دریاچه وجود دارد. وجود این پارک آبی تنها علت محبوبیت هتل مان وان ریزورت نیست و از دیگر دلایل محبوبیت این هتل می‌توان به پرسنل خوش برخورد، نظافت و تمیزی هتل اشاره کرد. همچنین مهمانان هتل می‌توانند از سالن ورزشی، سونا و سالن اسپا به طور عمومی استفاده کنند. امکان سرو سرویس صبحانه در اتاق وجود دارد و رستوران این هتل، شما را از رفتن به سایر رستوران‌ها در طول دوره سفر بی‌نیاز می‌کند.

هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)

هتل ۵ ستاره الیت ورلد وان، یکی دیگر از برترین هتل های وان است که به عنوان یک اقامتگاه مجلل برای میهمانان سخت پسند محسوب می‌شود. این هتل محبوبیت ویژه‌ای نزد مسافران داخلی و بین المللی دارد. در این هتل، به تمام خدمات اجتماعی شهر دسترسی کامل خواهید داشت. پذیرش‌ در این هتل، ۲۴ ساعته است و به دلیل محبوبیت بالای این هتل هیچ وقت با میز پذیرش خالی در ساعات مختلف شبانه روز، مواجه نخواهید شد. در فضای بیرون هتل، امکان استفاده از پارکینگ خصوصی وجود دارد و شما می‌توانید خودروی شخصی و یا اجاره‌ای خود را در این محل پارک کنید. همچنین امکان اجاره خودرو در این هتل وجود دارد.
اتاق‌های هتل الیت ورلد وان، سیستم تهویه مطبوع مستقل، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون ال سی دی، حمام و دستشویی اختصاصی دارند. البته باید در نظر داشته باشید که امکان آوردن حیوانات خانگی به هتل وجود ندارد و قبل از سفر بهتر است تا از دوستان یا آشنایان خود بخواهید که حیوانات خانوادگی شما نگهداری کنند. تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۲ شب بوده و شما باید اتاق خود را از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بعد از ظهر تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان‌های فارسی، ترکی و انگلیسی مکالمه می‌کنند و از این نظر، هیچگونه مشکلی از بابت ارتباط با پرسنل نخواهید داشت. در ضمن شما در زمان حضورتان در محل هتل، امکان استفاده خدمات سالن زیبایی، استخر، سونا و باشگاه تناسب اندام هتل را دارید.

هتل کانفریوم وان (The Conforium Hotel Van)

آخرین هتلی که در بین هتل های وان می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید، هتل ۵ ستاره کانفریوم وان است. این هتل، یکی از بهترین اقامتگاه‌های موجود در داخل شهر وان است که فاصله بسیار کمی را با مراکز خرید اصلی شهر دارد‌. همچنین شما دسترسی کامل به سیستم حمل و نقل عمومی شهر دارید و تمامی خدمات شهری در دسترس شما هستند.
به هنگام حضور در این هتل می‌توانید از ۶ گزینه اتاق‌های موجود در این هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب کنید. تعداد اتاق‌های این هتل نیز ۷۸ عدد است که معمولا این اتاق‌ها رزرو می‌شوند. خدمات رفاهی در این هتل نیز در بهترین وضعیت قرار دارد و شما می‌توانید از امکانات این هتل در طول دوره اقامت خود بهره ببرید. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، سرویس خواب، حمام و دستشویی اختصاصی و موارد این چنینی اشاره کرد.

The Conforium Hotel Van

رزرو مستقیم هتل های وان در سایت booking

در این مقاله، شما را با بهترین هتل های وان آشنا کردیم. این هتل‌ها ۳ ستاره تا ۵ ستاره هستند و اگر به فکر اقامت در هتل های ارزان وان هستید، می‌توانید به سراغ هتل‌های سه ستاره بروید. با این حال، اگر امکانات لوکس‌تری را برای سفر خود به شهر وان می‌خواهید، می‌توانید به هنگام رزرو هتل وان به سراغ هتل‌های ۵ ستاره این شهر بروید.
برای رزرو مستقیم هر کدام از هتل‌هایی که در بالا اشاره کردیم، می‌توانید به سایت booking مراجعه کنید. در این وب سایت امکان رزرو اکثر هتل های وان و سایر شهرهای ترکیه وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی و به صورت ریالی نسبت به واریز هزینه اقامت در هتل اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در ارتباط باشید.

https://www.asianews.ir/u/bcq
اخبار مرتبط
میزان طرف‌داران و علاقمندان به بازار روس‌ها در وان ترکیه چندان کمتر از مراکز خرید شیک و پیشرفته ترکیه نیست. این بازار بهترین مکان برای تجربه‏ ی خریدی ارزان است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید