صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۰
کد خبر: 16053
گزارشگر: 2
۹۵۹
۰
۰
۲
یادگیری زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مزایای آن

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مزایای آن
یادگیری زبان انگلیسی در گذشته تنها یک انتخاب بود، اما امروزه به یک ضرورت تبدیل شده‌است. از آنجایی که انگلیسی زبان بین‌المللی در دنیا به حساب می‌آید، یادگیری آن می‌تواند مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی علاوه‌بر این‌که یک مزیت بزرگ برای تحصیل به‌شمار می‌رود، در آیندهٔ شغلی شما نیز تأثیرگذار خواهد بود، اما یادگیری یک زبان جدید مقداری زمانبر است. آموزش زبان انگلیسی آنلاین راه‌حلی است که برای این مشکل در نظر گرفته شده‌ است.

آموزش زبان به‌صورت آنلاین، علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، مزایای دیگری نیز دارد. امروز در این مطلب قصد داریم راهنمایی برای افرادی که قصد دارند به‌صورت آنلاین زبان انگلیسی را یاد بگیرند باشیم.

انواع آموزش زبان انگلیسی انلاین

طی سال‌های اخیر، آموزش آنلاین طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌است. تقریباً بعد از شیوع ویروس کرونا، استفاده از آموزش آنلاین به اوج خود رسید. به طوری که این روزها کمتر کسی را می‌بینید که برای یادگیری مهارت‌های جدید، از روش‌های سنتی استفاده کند. یادگیری زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای یادگیری زبان انگلیسی به روش آنلاین، راه‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه 5 مورد از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین را بررسی خواهیم کرد:

۱. دوره‌های آموزش آنلاین

بی‌شک بهترین راهی که می‌توان برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کرد، استفاده از دوره‌های آموزشی است. این دوره‌ها توسط موسسات و پلتفرم‌های آموزشی برگزار می‌شوند. از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دوره‌ها را می‌توان آموزش زبان توسط مدرسین باسابقه و متخصص دانست. در موسسات و مجوعه هایی که به کار آموزش زبان انگلیسی آنلاین مشغول هستند، با استفاده از ابزارهایی مانند ویدیو، تمرین، آزمون، کلاس‌های رفع اشکال در بستر اینترنت و غیره، به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. در برخی از پلتفرم‌های معتبرتر، از ابزارهای دیگری نیز برای آموزش استفاده می‌شود. ازجمله این ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج‌های خودآموز
  • منتورینگ
  • اپلیکیشن

۲. پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی

نصب اپلیکیشن بر روی موبایل نیز یکی دیگر از راه‌های یادگیری زبان انگلیسی است. این روش بسیار هیجان‌انگیز و راحت به نظر می‌رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی پلتفرم‌ها این مشکل را حل کرده‌اند و مجهز به یک ویژگی بسیار جذاب به نام منتورینگ هستند. اما منتورینگ دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ منتورینگ یک معلم همراه است که در طول دوره‌ یادگیری زبان، شما را همراهی می‌کند. زبان‌آموزان با استفاده از ویژگی منتورینگ، می‌توانند سوالات و مشکلات آموزشی خود را با یک استاد در میان بگذارند. پس می‌توان نتیجه گرفت یک پلتفرم با قابلیت منتورینگ و اجرای کلاس‌های آموزش آنلاین، می‌تواند بهترین گزینه برای یادگیری زبان باشد.

برخی سایت ها نیز امکانات یادگیری رایگان را نیز برای شما فراهم ساخته اند با روش های مختلفی مانند انتشار روزانه مقالات تخصصی زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته که عمدتا موضوعات مهم زبان را در بر میگیرد، تهیه ویدیو یا پادکست و ... اگر در حال حاضر قصد رفتن سر کلاس حتی انلاین را ندارید پیشنهاد میکنیم از امکانات آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان این سایت ها استفاده نمائید.

۳. پادکست‌های آموزشی

استفاده از پادکست‌های آموزشی این روزها بسیار گسترده شده‌است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این راه برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنند. گوش دادن به این پادکست‌ها به میزان مشخصی از دانش نیاز دارد. پس پادکست‌ها تنها موجب تقویت مهارت‌های شنیداری شما خواهند شد.

آموزش زبان انگلیسی رایگان

۴. ویدیوهای آموزشی

استفاده از ویدیوهای آموزشی بر روی پلتفرم‌هایی مانند youtube نیز می‌تواند موجب تقویت مهارت‌های شما در زبان انگلیسی شود. توصیهٔ ما این است که از این ویدیوها در کنار یک پلتفرم معتبر آموزش زبان انگلیسی آنلاین استفاده کنید. ترکیب این دو ابزار بسیار مفیدتر خواهد بود.

۵. وبلاگ‌ها و سایت‌های آموزشی

دنبال کردن وبلاگ‌ها و سایت‌هایی که درزمینهٔ آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت دارند، می‌تواند برای برخی افراد مفید باشد. این سایت‌ها منابع، تمرین‌ها و مقالاتی ارائه می‌دهند که می‌تواند بر دانش شما در زبان انگلیسی بیفزاید.

تعیین سطح پیش از شروع یادگیری زبان

پیشنهاد میکنیم پیش از شروع یادگیری چنانچه در گذشته زبان انگلیسی را تا حدی یاد گرفته اید ابتدا اقدام به تعیین سطح زبان انگلیسی نمائید. بدین صورت بهتر می توانید جایگاه فعلی و میزان تسلط خود را به انگلیسی شناخته و اقدام به یادگیری نمائید.البته نا گفته نماند ممکن است همه سایت ها این امکان را فراهم نکرده باشند ولی مجموعه آموزشی نوگولرن علاوه بر ایجاد این بستر بصورت رایگان، روشی جدید و جذابتری نیز از تعیین سطح زبان ارائه داده است

مزایای آموزش زبان انگلیسی آنلاین

آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین، مزایای بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم بین این روش و روش‌های سنتی آموزش زبان یک مقایسه داشته باشیم، می‌توانیم مزایای زیر را برای آموزش آنلاین ذکر کنیم:

دسترسی آسان و همیشگی

در آموزش آنلاین، زبان‌آموزان می‌توانند در هر زمان که مایل هستند و در هر مکانی که قرار دارند، به منابع آموزشی خود دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال، ممکن است فردی تمایل داشته باشد در ساعتی غیر از ساعات اداری یا در یک روز تعطیل به تمرین و آموزش بپردازد.

انعطاف‌پذیری زمانی

در آموزش آنلاین این امکان وجود دارد که زبان آموزان بعد از تعیین سطح زبان انگلیسی خود، برنامهٔ آموزشی خود را طبق امکانات و زمان دلخواهشان تنظیم کنند.

تنوع منابع

آموزش آنلاین با داشتن قابلیت‌هایی ازجمله تکنولوژی‌های مختلف، این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد که با مدرس خود و دیگر زبان‌آموزان در تعامل باشند. این تعاملات موجب تبادل و افزایش دانش خواهد شد.

هزینهٔ کمتر

آموزش آنلاین معمولاً هزینهٔ کمتری نسبت‌به روش‌های سنتی یادگیری زبان دارد. در آموزش آنلاین، ممکن است منابع خود را به‌صورت رایگان پیدا کنید و دیگر هزینه‌ای بابت خرید منابع چاپی و حضور در مکان تشکیل کلاس نخواهید داشت.

ضبط آموزش‌ها

یکی دیگر از مزیت‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین، این است که معمولاً در این نوع آموزش کلاس‌ها ضبط می‌شوند. زبان‌آموزان می‌توانند کلاس‌های ضبط‌شده را بارهاوبارها مرور کنند و سرعت پیشرفت خود را بالا ببرند.

تعیین سطح زبان انگلیسی

جمع‌بندی

معمولاً بعد از این‌ که کسی تصمیم به یادگیری زبان می‌گیرد، اطرافیان آن شخص پیشنهاد تعیین سطح زبان انگلیسی را خواهند داد، اما توصیهٔ ما این است که قبل از هر چیز، ابتدا یک پلتفرم معتبر برای یادگیری پیدا کنید. این روزها که تعداد موسسات آموزش زبان افزایش گسترده‌ای داشته است، پیداکردن یک پلتفرم مناسب می تواند کمی سخت باشد. اما جای نگرانی نیست! کافی است هنگام انتخاب، به نکاتی که در این مطلب به آن پرداختیم توجه داشته باشید.
مجموعه آموزشی نوگولرن با بهره گیری از اساتید با تجربه در آموزش زبان انگلیسی توانسته تا با ایجاد مزایا نسبت به دیگر مجموعه ها خدمات منحصر بفردی به علاقمندان به یادگیری زبان ارائه دهد، پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت مجموعه از امکانات این کلاسها مطلع شوید. ضمن تشکر از همراهی شما، امیدواریم با خواندن این مطلب، بتوانید مناسب‌ترین روش برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب کنید.

https://www.asianews.ir/u/bcs
اخبار مرتبط
همه افراد زبان خارجی را در دوران کودکی یاد نمی‌گیرند. بیشتر ما در سنین نوجوانی یا بزرگسالی ضرورت یا تمایل به صحبت کردن به زبان دیگر را کشف می‌کنیم. در این مسیر روش‌های اشتباه رایجی وجود دارد که پیشرفت و توانایی ما را در یادگیری زبان مختل می‌کند. در مقاله پیش رو برخی از این اشتباهات را بررسی می‌نماییم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید