صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
کد خبر: 16078
گزارشگر: 306
۲۱۱
۰
۰
۲
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد

آموزش حقوق شهروندی فصل مشترک فعالیت های دادگستری و شهرداری است

آموزش حقوق شهروندی فصل مشترک فعالیت های دادگستری و شهرداری است
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: فصل مشترک فعالیت های دستگاه قضایی استان با سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزد آموزش حقوق شهروندی و تلاش در جهت ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی جامعه است

آسیانیوز / یزد ؛ محمد حسین رحیمی زاده در نشست جمعی از معاونین دادگستری کل استان با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، کار فرهنگی را نیازمند صبر و حوصله دانست و افزود: ارتقا آگاهی های مردمی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های حقوقی و قضایی مورد تأکید است.

وی با اشاره به وابستگی مردم به فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی تصریح کرد: این وابستگی در کنار فرصت ها تهدیهای بسیاری را به همراه داشته که باید با آموزش و اطلاع رسانی آن را مدیریت کرد.

این مقام قضایی اظهار داشت: توهین، فحاشی، ضرب و جرح، تصادفات و سرقت از جمله جرائم اولیت دار استان است که در نهایت منجر به سست شدن بنیان خانواده می شود و باید برای کاهش آن برنامه داشت.

معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان نیز در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نماد مردمی بودن شهرداری است.

وی تنوع در برنامه ها را از شاخص های فعالیت های سازمان دانست و گفت: همراهی این مجموعه بادستگاه قضا در حوزه ارائه آموزش های حقوقی و قضایی قابل تقدیر است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست بر لزوم تعامل دوسویه تایید کرد و گفت : باید با شناسایی اولویت ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی را رقم زد.

وی بر لزوم توجه به مخاطب و ذائقه شناسی تاکید کرد و اظهارداشت:  باید برای اقشار‌مختلف در موضوعات متنوع و در قالب های گوناگون برنامه های متناسب تهیه و تدوین کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آموزش حقوق شهروندی فصل مشترک فعالیت های دادگستری و شهرداری است ، محمد حسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد

https://www.asianews.ir/u/bdh
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه قناعت پیشگی، دین باوری، سخت کوشی و ارادت به اهل بیت(ع) از خصائل اخلاقی برجسته مردم این دیار است گفت: آزادی 20 محکوم مالی در قالب پویش هر هئیت آزادی یک زندانی گواهی بر این ادعا است
یزد - رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب بر ارتقاء دانش حقوقی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: بسیاری از مسائل حقوقی و قضایی که برای شهروندان رخ می دهد ناشی از فقدان اطلاعات حقوقی است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید