صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
کد خبر: 16087
گزارشگر: 2
۷۶۰
۰
۰
۲
اخذ اقامت کانادا

فوری: امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان!

فوری: امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان!
جدیدا امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان توسط دولت این کشور فراهم شده است. برای اطلاع از شرایط و مراحل لازم با ما همراه باشید.

کانادا به عنوان یکی از بهترین مقصدهای کاری برای ایرانیان شناخته می‌شود و سالانه افراد زیادی برای اخذ اقامت این کشور اقدام می‌کنند. در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه و تنها با در اختیار داشتن اقامت توریستی این کشور، ویزای کاری کانادا را دریافت کنید. در این مطلب به صورت کامل تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان را بررسی کرده‌ایم.

تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای چه افرادی مناسب است؟

یکی از سوالاتی که درباره تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان مطرح می‌شود این است که این روش مناسب چه افرادی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسیاری از افرادی که قصد دریافت ویزای کاری کانادا را دارند ولی می‌خواهند که به صورت حضوری در این کشور به دنبال کار بگردند، می‌توانند به سراغ این روش اقامت بروند. چرا که با کمک اقامت توریستی می‌توانید در کانادا اقامت داشته باشید و به صورت حضوری به دنبال کار بگردید. در ادامه و بعد از پیدا کردن کار، برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا اقدام خواهید کرد.
اگر می‌خواهید ابتدا شرایط کار و زندگی در کانادا را بررسی و سپس برای کار در این کشور اقدام کنید، گزینه تبدیل ویزای توریستی به کاری این کشور گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. چرا که با کمک این روش می‌توانید در کشور اقامت داشته باشید و در صورتی که شرایط زندگی در کانادا برایتان رضایت‌بخش بود، برای اخذ اقامت کاری آن اقدام کنید.

مهم‌ترین مزایای تبدیل اقا‌مت تور‌یستی به کار‌ی در کانا‌دا

تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری

تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان مزایای زیادی را به همراه دارد که هرکسی را برای انجام این کار وسوسه می‌کند. اگر شما نیز قصد دریافت اقامت کشور کانادا را از این طریق دارید، توصیه می‌کنیم حتما با مزایای انجام این کار آشنا باشید.
یکی از مزایای تبدیل ویزا‌ی تو‌ریستی به کا‌ری کاناد‌ا برای ایرانیان، سرعت عمل دولتی کانادا برای ایرانیان است. در گذشته اخذ اقامت کاری کشور کانادا برای ایرانیان بسیار دشوار بود. اما در حال حاضر، دولت این کشور از این طریق به سرعت اقامت کاری کانادا را به اعطا می‌کند.
یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای تبد‌یل ویزا‌ی تور‌یستی به کاری کاناد‌ا برای ایرانیان، امکان اخذ اقامت دائم است. بعد از اینکه جاب آفر مناسب را دریافت و اقامت خود را تبدیل کردید، کافی است تنها به مدت دو سال در این کشور کار و زندگی کنید تا بتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. اخذ اقامت دائمی کشور کانادا نیز مزایای منحصر به فرد خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حق تحصیل فرزندان و همسر به همراه اجاره کار همسر اشاره کرد. به این معنی که بعد از اینکه بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید، بلافاصله همسر و فرزندان زیر ۱۸ سالتان نیز برای اخذ ویزای همراهی خانواده اقدام خواهند کرد.
بعد از اینکه برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان و بعد از دو سال اقامت دائم این کشور را دریافت کردید، تنها لازم است برای چند سال دیگر در این کشور اقامت داشته باشید تا بتوانید پاسپورت و حق شهروندی را نیز دریافت کنید. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا اخذ اقامت کانادا از طریق تبدیل اقامت توریستی به کاری این کشور، به روشی محبوب برای مهاجرت ایرانیان تبدیل شود.

شرایط تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری چیست؟

برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان شرایطی در نظر گرفته شده است که برای بهره‌مندی از این خدمات، باید از شرایط ذکر شده برخوردار باشید. در غیر این صورت، امکان اقدام برای اخذ ویزای توریستی را نخواهید داشت.
در ادامه برخی از شرایط تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت کاری این کشور را توضیح داده‌ایم:

  • برخورداری از تمکن مالی مناسب: یکی از مهم‌ترین شرایط برای اینکه بتوانید اقامت توریستی‌تان را در کشور کانادا به اقامت کاری این کشور تبدیل کنید، برخورداری از تمکن مالی است. هرچقدر که تمکن مالی بیشتری داشته باشید، شانستان برای اخذ اقامت بیشتر خواهد بود. حداقل شرایط تمکن مالی برای تبدیل اقامت برای یک نفر ۱۵ هزار دلار، ۲۰ هزار دلار برای خانواده تا ۳ نفر، ۳۰ هزار دلار برای خانواده تا ۵ نفر، ۴۰ هزار دلار برای خانواده تا ۷ نفر و حداقل ۵۰ هزار دلار برای خانواده با تعداد نفرات بالای ۷ نفر است.
  • برخورداری از مدارک شغلی معتبر: برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا باید حتما مدارک شغلی معتبری داشته باشید، در غیر این صورت نمی‌توانید اقامت کاری این کشور را دریافت و اقامت توریستی‌تان را تبدیل کنید.
  • برخورداری از مدارک هویتی معتبر: به عنوان فردی که قصد تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا را دارد، باید از مدارک هویتی معتبری برخوردار باشید. در غیر این صورت، امکان اقدام برای اخذ ویزای کاری را نخواهید داشت.
  • در اختیار داشتن تاییدیه LMIA: یکی از شرایط دیگر برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا، دریافت تاییدیه LMIA است که به آن ورک پرمیت بسته نی گفته می‌شود.
  • معتبر بودن ویزای توریستی: باید زمانی که برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری این کشور اقدام می‌کنید، ویزای توریستی‌تان از اعتبار کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت، امکان اقدام برای این منظور را نخواهید داشت.

مراحل تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان

تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا دارای پروسه‌ای نسبتا ساده اما مقداری طولانی است که باید مراحل آن را به دقت طی کنید. توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با یکی از آژانس‌های مهاجرتی برتر مشورت و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.
در ادامه مراحل تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان را توضیح داده‌ایم:

  1. پیدا کردن کار: اولین مرحله از تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان، پیدا کردن کار است. برای این منظور می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های کاریابی معتبری مانند Indeed و لینکدین استفاده کنید. توجه داشته باشید که با در اختیار داشتن اقامت توریستی این کشور می‌توانید به صورت حضوری در کانادا به دنبال کار بگردید. برای پیدا کردن کار باید به نکاتی توجه داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به در اختیار داشتن کد ناک شغل، فرصت‌های شغلی استانی و ارسال رزومه با فرمت رزومه‌های کانادایی اشاره کرد.
  2. دریافت جاب آفر: مرحله دوم از تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان، دریافت جاب آفر است. برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان باید از طریق Closed Work Perimit اقدام کنید که به تاییدیه LMIA نیاز دارد. به این صورت که باید آفر لتر و این تاییدیه را دریافت و در زمان ارائه مدارک به سفارت کانادا، تحویل دهید. البته در صورتی که برای اپن ورک پرمیت اقدام کرده باشید، دیگر به LMIA نیاز نخواهید داشت.
  3. ارسال درخواست برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا: بعد از اخذ تاییدیه‌های لازم، نوبت به ارسال درخواست برای تبدیل ویزای توریستی می‌رسد. برای این منظور می‌توانید به یکی از دو روش آنلاین و حضوری اقدام کنید که از نظر پروسه و افزایش یا کاهش شانس اخذ اقامت تفاوت چندانی با هم ندارند.

شانس موفقیت در این روش چقدر است؟

میزان شانس موفقیت در تبدیل ویزای توریستی به کاری برای ایرانیان

کمبود نیروی کار باعث شده است تا کانادا امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری را فراهم کند. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افرادی که برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان اقدام می‌کنند، شانس نسبتا بالایی برای اخذ اقامت داشته باشند. با این حال، نکاتی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید شانستان را برای تبدیل ویزای توریستی به کاری این کشور افزایش دهید.
در ادامه لیستی از برخی نکات مهم برای افزایش شانس موفقیت اقامت توریستی کانادا وجود دارد:

  • کامل بودن مدارک: برای اینکه شانس بالایی جهت تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا داشته باشید، باید در زمان ثبت درخواست جهت تبدیل ویزا، مدارک را به صورت کامل و بدون هیچ نقصی ارائه دهید. در غیر این صورت، امکان اخذ اقامت این کشور را نخواهید داشت.
  • اعتبار ویزای توریستی: یکی دیگر از نکات مهم برای افزایش شانس تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان، معتبر بودن ویزای توریستی است. هرچقدر که اقامت توریستی شما به انقضا نزدیک‌تر باشد، شانستان برای دریافت ویزای کاری کانادا کمتر خواهد شد.
  • برخورداری از سابقه کاری تخصصی: برای اینکه بتوانید برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا اقدام کنید و شانس زیادی نیز برای این منظور داشته باشید، لازم است که سابقه کاری تخصصی و بالایی داشته باشید. هرچقدر که سابقه کاری شما تخصصی‌تر و طولانی‌تر باشد، شانستان برای اخذ اقامت کاری کانادا بیشتر خواهد بود.
  • انتخاب عنوان شغلی مورد نیاز در استان محل زندگی: در برخی مواقع، بعضی از استان‌های کانادا اعلام می‌کنند که به متخصصانی در حوزه‌های مشخصی در این استان نیاز دارند. در صورتی که تخصص لازم را در این زمینه داشته باشید، به راحتی می‌توانید در کانادا مشغول به کار شوید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر درخواست شما برای ویزای توریستی کانادا رد شود می‌توانید از خدمات رفع ریجکتی ویزای کانادا، که توسط شرکت بینا اپلای ارائه می‌شود، استفاده کنید.

زمان لازم برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری چقدر است؟

به طور کلی، زمان مشخصی برای تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان وجود ندارد. در برخی مواقع که تعداد درخواست‌ها کم است، در مدت دو الی 4 هفته ممکن است بتوانید اقامت کاری را دریافت کنید. البته این تنها در صورتی است که تمام مدارک ارائه شده کامل باشند و هیچ نقصی در شرایط شما برای اخذ اقامت وجود نداشته باشد.
در صورتی که در بازه زمانی برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنید که تعداد درخواست‌ها برای آن زیاد است، باید زمان بیشتری را صبر کنید. حتی در مواقعی دیده شده است که برای تبدیل ویزا، متقاضیان بیشتر از ۳ الی ۴ ماه صبر کرده‌اند. اما به طور کلی، میانگین زمان برای تبدیل ویزا بین ۱ تا ۲ ماه در نظر گرفته شده است.
اگر قصد دریافت اقامت کشور کانادا را از طریق تبدیل اقامت توریستی به کاری این کشور دارید، توصیه می‌کنیم بازه زمانی را انتخاب کنید که تعداد درخواست‌ها برای این منظور کم است. چرا که در این صورت، علاوه بر اینکه در بازه زمانی کمتری اقامت دریافت می‌کنید، شانستان برای دریافت ویزای این کشور مقداری بیشتر خواهد بود.

هزینه لازم برای تبدیل ویزای توریستی به کاری چقدر است؟

هزینه لازم برای تبدیل ویزای توریستی به کاری

پیش از هر اقدامی جهت تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا، ابتدا باید درباره هزینه‌های لازم و قابل پرداخت برای این منظور اطلاعات داشته باشید. به طور کلی، هزینه‌های تبدیل این اقامت نسبت به اقدام مستقیم جهت دریافت ویزای کاری به مراتب کمتر می‌باشد. همین موضوع باعث شده است تا درخواست‌ها برای تبدیل اقامت توریستی به کاری کانادا چند برابر شود. از جمله برخی از این مجوزها می‌توان به مجوز اولیه یا تمدید کار، مجوز کار، مجوز اولیه یا تمدید تحصیل و سند سفر اقامت دائم اشاره کرد.
به طور کلی، هزینه تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان با توجه به شرایط کاری و اقامتی هر فرد متفاوت خواهد بود. به همین خاطر، نمی‌توان نرخی را به صورت ثابت و دقیق بیان کرد. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از هزینه‌های دقیق تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان، با یکی از آژانس‌های مهاجرتی برتر در این زمینه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

جمع‌بندی

در حال حاضر امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان فراهم شده است. اگر می‌خواهید با حداکثر شانس ممکن برای این تبدیل اقامت اقدام کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات آژانس‌های مهاجرتی برتر در این زمینه استفاده کنید. بینا اپلای یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کانادا است. این مجموعه با رقابتی‌ترین تعرفه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان اقامت کانادا را برایتان از این طریق دریافت کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و خدمات از این مجموعه به وب‌سایت بینا اپلای سر بزنید. همچنین می‌توانید همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/bdq
اخبار مرتبط
بسیاری دوست دارند که ادامه تحصیل خود را در یک محیط بین‌المللی پیش ببرند. از همین رو این افراد کشورهای مختلفی را برای مهاجرت تحصیلی بررسی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. با این حال می‌توان به این نکته پی برد که کانادا در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است. سطح علمی بالای دانشگاه‌های این کشور باعث شده است تا دانشجویان بتوانند یک تجربه ناب و جذاب را در این کشور پشت سر بگذارند. مسلما اگر شما هم برنامه‌ درستی داشته باشید می‌توانید تحصیل خود را در کانادا آغاز نمایید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید