صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۱
کد خبر: 16106
گزارشگر: 2
۸۱۴
۰
۰
۳
آموزش زبان انگلیسی

آموزشگاه سفیر گفتمان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

آموزشگاه سفیر گفتمان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
آموزشگاه سفیر گفتمان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ در این مقاله در مورد خدمات آموزشگاه سفیر به صورت عمومی و اختصاصی صحبت می‌کنیم با ما همراه باشید.

باگذشت زمان، مهارت گفتاری و مکالمه به یکی از مهم‌ترین ابزارهای موفقیت در زندگی تبدیل شده است. برای داشتن یک شغل موفق، برقراری روابط اجتماعی خوب، شرکت در مصاحبه‌های کاری و دانشگاهی بین‌المللی، یا حتی برای بیان افکار و احساسات در محیط‌های دوستانه، مهارت گفتاری بسیار مهم است. به همین دلیل، آموزشگاه‌های زبان و مکالمه در سراسر جهان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز آموزشی شناخته می‌شوند. اما آیا همه آموزشگاه‌های زبان و مکالمه قابل‌اعتماد و باکیفیت هستند؟ در این مقاله، می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین آموزشگاه‌های مکالمه در ایران یعنی آموزشگاه سفیر گفتمان بپردازیم. همچنین در ادامه نیز متوجه خواهیم شد که آموزشگاه سفیر گفتمان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ بنابراین اگر شما هم به دنبال یک آموزشگاه باکیفیت برای بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود هستید، این مقاله را به همراه یک فنجان چای مطالعه کنید.

معرفی آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه سفیر گفتمان با دارا بودن ۸۰ شعبه آموزشی در سراسر کشور و بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مؤسسات آموزش زبان به شمار می‌رود. این آموزشگاه، با هدف مشتری مداری و ارائه بهترین روش‌های یادگیری زبان تا سیس شده است و در حال حاضر نیز امکانات لازم برای اشتغال مدرسان زبان خارجی در این مجموعه را فراهم نموده است.
موسسه سفیر گفتمان با برگزاری انواع کلاس‌های حضوری، آنلاین و ترکیبی به عنوانی یکی از اصلی‌ترین پیشگامان آموزش زبان، امکان آموزش مهارت‌های لازم را فراهم نموده است. در آموزشگاه سفیر گفتمان، دوره‌های متنوعی بسته به سطح زبان آموزان قابل برگزاری است. به‌این‌ترتیب، علاقه‌مندان پس از شرکت در تعیین سطح، قادر به حضور در کلاس‌های آموزش زبان خواهند بود.

خدمات آموزشی آموزشگاه سفیر گفتمان

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، موسسه سفیر یکی از آموزشگاه‌های برتر زبان در سطح کشور است. اما سال اصلی این است که آموزشگاه سفیر گفتمان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ در پاسخ به این سال، امکانات سایت سفیر موردبررسی قرار خواهد گرفت. به‌طورکلی، سفیر خدمات مختلف آموزشی، خدمات جانبی و بسیاری دیگر از خدمات را به علاقه‌مندان ارائه می‌نماید. در ادامه کلیه این خدمات به تفکیک معرفی شده‌اند:

دوره‌های عمومی

دوره‌های عمومی سفیر گفتمان، مناسب تمام افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه است. ازجمله کلاس‌های مربوط به دوره‌های عمومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلاس آنلاین زبان انگلیسی

    کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی سفیر که با نام سایبرتاک نیز شناخته می‌شوند، مناسب آن دسته از افرادی هستند که شرایط لازم برای حضور در جلسات آموزش زبان را ندارند. این دوره‌ها قالب کلاس‌ها آنلاین و آفلاین در سطوح مختلف آموزشی قابل برگزاری هستند.
  • آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

    کلاس‌های آموزش زبان برای کودکان نیز مناسب کودکان ۷ تا ۱۲ سال است. دوره آموزش زبان در سفیر برای کودکان به دو ترم مبتدی (۲۰ ترمه) و پیشرفته (۱۵ ترمه) تقسیم می‌شوند.آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
  • آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان

    دوره آموزش زبان برای نوجوانان مناسب آن دسته از افراد ۱۲ تا ۱۵ سال است که در سطوح مبتدی تا متوسط قرار دارند. سطح مبتدی تا متوسط در ۵ سطح و هر سطح در ۳ ترم برگزار می‌شود. نوجوانان برای شرکت در این کلاس‌ها باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنند تا کلاس مناسب سطح خود را انتخاب نمایند.
  • آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

    این دوره نیز مناسب افراد بالای ۱۵ سال بوده و از دو دوره مبتدی و متوسط (۲۴ ترم) و دوره تخصصی و پیشرفته (۱۸ ترم) تشکیل شده است.
  • آموزش زبان فرانسه

    کلاس زبان فرانسه مجموعه سفیر، شامل ۳۱ ترم آموزشی است. این کلاس‌ها از سطح A1 تا C1 را در برمی‌گیرند و در ۶ سطح برگزار می‌شوند.
  • دوره‌های فقط مکالمه

    دوره speaking only مناسب افراد بالای ۱۵ سال با حداقل سطح زبانی ۱۰۳ است. این کلاس‌ها همچون دوره‌های فری دیسکاشن به تقویت مهارت مکالمه و شنیدار می‌پردازند. گفتنی است که این دوره در ۴ سطح مختلف قابل برگزاری خواهد بود.

خدمات آموزش آیلتس

مجموعه خدمات آموزش آیلتس نیز یکی از خدماتی است که موسسه سفیر به ارائه آن می‌پردازد. ازجمله امکانات مربوط به آزمون آیلتس می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • کلاس آموزش آیلتس

    این کلاس‌ها برای افراد بالای ۱۶ سال که متقاضی شرکت در آزمون IELTS هستند، مناسب است. این کلاس‌ها از ۳ بخش Pre-IELTS با ۷ ترم، IELTS با ۹ ترم و Post-IELTS با ۴ ترم تشکیل شده‌اند.
  • کارگاه تک مهارتی آیلتس

    این کارگاه‌ها به‌طورمعمول یک‌روزه بوده و مناسب تقویت یکی از مهارت‌ها Listening, Reading, Writing, Speaking هستند.
  • آزمون آزمایشی ماک آیلتس

    آزمون ماک آیلتس همان آزمون شبیه‌ساز آیلتس است که پیش از شرکت در آزمون اصلی IELTS قابل برگزاری است. داوطلبان این آزمون را برای آمادگی بیشتر در آزمون اصلی، شرکت می‌کنند.
  • خدمات تصحیح آیلتس

    خدمات تصحیح دو مهارت مهم آیلتس یعنی writing و speaking ازجمله خدمات قابل‌ارائه در موسسه سفیر هستند که قابلیت انجام به دو صورت حضوری و غیرحضوری را دارند.

کلاس آیلتس

دوره‌های آموزشی تخصصی

ازجمله دوره‌های آموزشی تخصصی که در موسسه سفیر برگزار می‌شود نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دوره TTC

    دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی یا Teacher Training Course دوره‌ای برای ایجاد آمادگی علاقه‌مندان برای تدریس زبان انگلیسی در مجموعه‌های مختلف آموزش زبان است. گفتنی است که تدریس در این مؤسسات نیازمند داشتن سطح زبان C1 است.
  • دوره‌های ترجمه کاربردی

    یکی از دوره‌های قابل برگزاری در آموزشگاه سفیر گفتمان، دوره‌های ترجمه کاربردی هستند که با هدف تربیت مترجمان متون ادبی انگلیسی، راه‌اندازی شده‌اند. آموزش مترجمی زبان انگلیسی در دو شکل حضوری و آنلاین انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان باید سطح Upper Intermediate یا بالاتر از ۴۰۱ داشته باشند.
  • دوره‌های ویژه شرکت‌ها

    کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی تجاری نیز برای آن دسته از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیازمند یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود عملکرد و رشد شغلی خود هستند، در انواع کلاس‌های حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند.
  • دوره‌های خصوصی

    کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی خصوصی و نیمه‌خصوصی مناسب آن دسته از افرادی هستند که علاقه‌ای به شرکت در کلاس‌های پرجمعیت ندارند. این کلاس‌ها نیز توسط آموزشگاه سفیر گفتمان در دو نوع حضوری و آنلاین قابل برگزاری هستند.

علاوه بر موارد نام برده در بندهای فوق، موسسه سفیر خدمات جانبی نظیر وبینار آموزشی زبان و کارگاه‌های مختلف نیز برگزار می‌نماید. لیست این وبینارها به شرح زیر است:

  • وبینارهای یادگیری عمومی
  • وبینارهای تربیت مدرس
  • وبینارهای انگلیسی تجاری
  • وبینارهای سایبرتاک
  • وبینارهای آموزشی آیلتس
  • وبینار آموزش ترجمه
  • تقویم وبینارها
  • کارگاه‌های IELTS Uni-skills
  • کارگاه آموزش ترجمه
  • کارگاه‌های آموزشی
  • تور تهران‌گردی به زبان انگلیسی (SODET)
  • سینما و آموزش زبان انگلیسی
سخن پایانی

علاوه بر آن، دوره‌های ویژه‌ای نیز برای آمادگی آزمون دولینگو، آزمون آزمایشی ماک IELTS و آزمون آزمایشی TEF نیز برگزار می‌شوند. ناگفته نماند که با ورود به وب‌سایت سفیر می‌توان به مطالعه مقالات آموزشی متنوع مربوط زبان انگلیسی و فرانسوی پرداخت. همچنین علاقه‌مندان اشتغال در مجموعه سفیر، از قسمت همکاری با ما می‌توانند فرم مربوطه را تکمیل نمایند.
همان‌طور که اشاره شد، سفیر یک موسسه زبان انگلیسی است که اقصی نقاط کشور، شعبه آموزشی دارد. برای مشاهده لیست این مراکز باید به قسمت مربوط به «واحدهای سفیر» مراجعه نمود. علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان سفیر ابتدا باید در آزمون تعیین سطح شرکت نمایند. پس از انجام تعیین سطح، زبان‌آموز مجاز به ثبت‌نام در کلاس آموزشی متناسب با سطح خود خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با نشانی اینترنتی gosafir.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس 02184346 تماس حاصل نمایید.

https://www.asianews.ir/u/beb
اخبار مرتبط
یادگیری زبان انگلیسی در گذشته تنها یک انتخاب بود، اما امروزه به یک ضرورت تبدیل شده‌است. از آنجایی که انگلیسی زبان بین‌المللی در دنیا به حساب می‌آید، یادگیری آن می‌تواند مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی علاوه‌بر این‌که یک مزیت بزرگ برای تحصیل به‌شمار می‌رود، در آیندهٔ شغلی شما نیز تأثیرگذار خواهد بود، اما یادگیری یک زبان جدید مقداری زمانبر است. آموزش زبان انگلیسی آنلاین راه‌حلی است که برای این مشکل در نظر گرفته شده‌ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید