صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
کد خبر: 16142
گزارشگر: 213
۵۷۵
۰
۰
۱
در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد+جزئیات و لینک

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد+جزئیات و لینک
ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
به گزارش آسیانیوز، ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

شایان ذکر است، ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا از انتخاب رشته، رشته‌های با آزمون سراسری است و بیش از ۹۵ درصد رشته/ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند، داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند./
https://www.asianews.ir/u/bf9
اخبار مرتبط
دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی برای ترم مهرماه در ۵۳۵۵ رشته محل دانشجو جذب می‌کند.
روز اول تدریس ام در دانشگاه متوجه بی انگیزه بودن دانشجویانم شدم و احساس کردم باید کمی بیشتر آنها را آگاه کنم.
آیا تحصیل پزشکی در آلمان جزء برنامه های شماست؟ قبل از بررسی لیست بهترین دانشگاه های پزشکی آلمان اول قصد داریم تا به چند سوال مهم در حوزه پزشکی آلمان پاسخ بدهیم؛ که به احتمال زیاد سوال شما عزیزان هم هست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید