صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
کد خبر: 16181
گزارشگر: 2
۸۶۶
۰
۰
۲
موزیک های امین پناهی

امین پناهی در مارکت موسیقی درخشید

امین پناهی در مارکت موسیقی درخشید
امین پناهی یکی از هنرمندان کار درست بازار مارکت موسیقی که به تازگی درخشش زیادی را در این مسیر کسب کرد. وی با تولید موزیک های درخشانی توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند که در این مقاله با امین عزیز بیشتر آشنا خواهیم شد و موزیک های وی را خواهیم شناخت.

بیوگرافی امین پناهی

امین متولد ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۲ اهل تهران و متاهل می باشد. وی دوره ای را با بیماری سختی به نام کولیت اولسراتیو که مرتبط با روده بزرگ می باشد درگیر بوده است. او در طی این بیماری چیزی حدود ۵۰ کیلو وزن کم کرد ولی خوشبختانه توانست بر این بیماری غلبه کند و آن را شکست دهد. پس از بیماری بود که به سمت موسیقی روی آورد تا بتواند آرامش روحی را کسب کند چرا که موسیقی غذای روح است.

امین پناهی خواننده

آهنگ های امین پناهی در مارکت موسیقی

امین پناهی تاکنون موزیک هایی همچون بدون من، بارانم، وانمود و .. را به بازار موسیقی عرضه کرده است. بدون من با همکاری حسین سلیمانی، علی شکیبا، محمدرضا رهنما، میلاد فرهودی منتشر شده است. این آهنگ فضای لایت و الکترونیک را دارد و دارای ساز زنده ویولن نیز می باشد.

صبرم سر اومده یه کاری کن
ببین حالم بده یه کاری کن
غمام صد از صده یه کاری کن
دلم برات لک زده یه کاری کن

متن بالا قسمتی از ترانه این کار می باشد که توسط حسین سلیمانی بازیگر مطرح سینما نوشته شده است. پس از این آهنگ امین با احسان کریمی آشنا شد که حاصل این همکاری نیز تاکنون دو قطعه بارانم و وانمود بوده است. بارانم در یک فضای بسیار احساسی و رویایی می باشد که متن مثبت و قشنگی دارد و ساز زنده گیتار آکوستیک را تجربه می کند.

تو بزار سر روی شونم موهاتو یه ریز ببافم
بغلم کن تا کنارت شبی پر از عشقو بسازم
توی مروارید چشمات یه غزل ترانه ساختم
سر عشق پاکمون که تموم دنیا رو میزاشتم

آهنگ امین پناهی

وانمود دیگر آهنگ امین پناهی می باشد که با همکاری احسان کریمی شکل گرفت. این آهنگ نیز در یک فضای مدرن ساخته شده است و دارای ساز زنده گیتار الکتریک می باشد. این آهنگ متنی بسیار زیبا دارد که قسمتی از آن را برایتان درج کرده ایم:

هر چی داشتمو تو گرفتی کردی بازی با حسم
چجوری دلت اومد تموم شد نتونستم
دلم تنگته انگار
صدام میخادت هر بار
خیلی عاشقم این بار

امین در اینستاگرام

امین پناهی در اینستاگرام نیز فعالیت مستمری دارد و پیج او به آدرس https://instagram.com/aminpanahi_music/ می باشد. در صفحه امین شما تصاویر، ویدیو و آهنگ هایش را نیز می توانید مشاهده و دریافت کنید. هم چنین برای دریافت جدید ترین اخبار پیرامون امین پناهی یکی از بهترین تریبون ها همین اینستاگرام امین پناهی است.

https://www.asianews.ir/u/bgb
اخبار مرتبط
رضا کرمی تارا از خواننده‌های جوان متولد دهه ۷۰ در کرمانشاه است که بیشتر علاقه‌مندان آهنگ‌های وی را با سبک غمگین می‌شناسند. صدای خاص و گوش‌نواز این خواننده محبوب کشورمان باعث شده تا با یک بار شنیدن آهنگ‌هایش جزو طرفدارانش شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید