صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
کد خبر: 16197
گزارشگر: 2
۲۹۳۸
۰
۰
۳
جای خواب مناسب

خرید تشک طبی{راه حلی ایده عال برای رفع مشکلات بدخوابی}

خرید تشک طبی{راه حلی ایده عال برای رفع مشکلات بدخوابی}
داشتن خوابی راحت و آرام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به طوری که کیفیت زندگی ما را تضمین می‌کند. برای خواب با کیفیت داشتن یک بستر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین بسترها تشک طبی مناسب و استاندارد است.

خواب راحت و آرام برای همه افراد مهم است. به همین دلیل، افراد علاقه مند به فراهم کردن جای خواب مناسب و نرم هستند. امروزه، تشک های طبی در اشکال و اندازه های مختلفی از سفتی و نرمی در سراسر جهان تولید می شوند. با این حال، بیشتر مشتریان هیچ اطلاعاتی از ویژگی ها و نکات مهم در خرید این کالا ندارند. با توجه به این که در کشورمان برند های مختلفی از تشک های طبی تولید میشود باید به این نکته توجه کنیم که هنگام خرید از نمایندگی های معتبری که آن برند تشک را تهیه و به فروش میرسانند مراجعه نماییم ، برخی این نمایندگی ها اعم از نمایندگی تشک خوشخواب ، رویال ، رویا و... میباشد .
در این مطلب از آلتین کالا قصد داریم به چند مورد از نکات کلیدی در انتخاب تشک طبی ایده آل اشاره کنیم تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه انواع تشک ها، تشک ایده آل خود را تهیه کرده و لذت ببرید.

  1. موقعیت خواب: اولین قدم در انتخاب تشک طبی ایده آل، توجه به موقعیت خواب شما است. اگر به پشت می خوابید، به تشکی نیاز دارید که از ستون فقرات شما حمایت کند و کمر شما را صاف نگه دارد. اگر به پهلو می خوابید، به تشکی نیاز دارید که از باسن و شانه های شما حمایت کند. و اگر به شکم می خوابید، به تشکی نیاز دارید که از ستون فقرات شما پشتیبانی کاملی داشته باشد.
  2. وزن بدن: وزن بدن شما نیز در انتخاب تشک طبی ایده آل نقش مهمی دارد. اگر وزن زیادی دارید، به تشکی سفت تر نیاز دارید تا از بدن شما پشتیبانی کند. و اگر وزن کمی دارید، به تشکی نرم تر نیاز دارید تا بدن شما را در جای خود نگه دارد.
  3. ترجیحات شخصی: علاوه بر موقعیت خواب و وزن بدن، ترجیحات شخصی شما نیز در انتخاب تشک طبی ایده آل نقش دارد. برخی از افراد تشک های سفت تر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تشک های نرم تر را ترجیح می دهند. برخی از افراد تشک های فنری را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تشک های فوم را ترجیح می دهند.

برای انتخاب تشک طبی ایده آل، مهم است که این عوامل را در نظر بگیرید. با مقایسه انواع تشک ها و توجه به نیازها و ترجیحات خود، می توانید تشکی را پیدا کنید که برای شما ایده آل باشد و ببرای شما خوابی راحت و آرام به ارمغان بیاورد.

برای رفع مشکل بی خوابی کدام تشک مناسب است ؟

تشک مناسب برای بی خوابی تشکی است که راحتی کافی هنگام خواب را فراهم کند و باعث شود شما به راحتی بخوابید. تشک های زیادی وجود دارند که برای درمان بی خوابی طراحی شده اند، بنابراین مهم است که تشکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.
تشک‌های فنری برای برطرف کردن مشکلات بی‌خوابی بسیار مؤثر هستند و تا ۵۰ درصد از مشکلات بی‌خوابی را با تشک مناسب می‌توان درمان کرد. این تشک‌ها از نوع منفصل یا متصل فنری هستند و به علت استفاده از مواد با کیفیت در ساخت، تأثیر بسیار مثبتی بر کیفیت خواب و آرامش شبانه دارند. البته باید توجه داشت که نیاز هر شخص به نوع خاصی از تشک ممکن است متفاوت باشد و یک مدل تشک برای همه مناسب نخواهد بود.
ویژگی اصلی این نوع تشک‌ها ارتجاعی بودن است که وزن فرد را به طور یکنواخت در سطوح تشک تقسیم کرده و خواب راحت و دلپذیری را فراهم می‌کند.

تشک‌های طبی ویژه برای بی‌خوابی:

تشک‌های طبی به دلیل عدم استفاده از فنر، به‌ویژه برای افرادی با حساسیت‌های پوستی و تنفسی درگیر هستند ، توصیه می‌شوند. همچنین، این نوع تشک مناسب برای افرادی است که به دنبال تشک مناسب برای مشکلات بی‌خوابی هستند نیز توصیه میشود . همچنین به دلیل استفاده از مواد اصل و باکیفیت ، این نوع تشک تعداد زیادی طرفدار دارند.
تشک‌های طبی به خوبی از ستون فقرات نگهداری میکنند .همچنین تشک‌های لاتکس، تشک‌های هیبریدی و تشک‌های طبی فوم دار نیز بسیار تشک های خوبی برای این مورد هستند .

تشک‌های فنری طبی برای بی‌خوابی:

تشک‌های طبی فنری به‌عنوان بهترین مدل تشک جهت کاهش مشکلات بی‌خوابی شناخته می‌شوند و از طریق یک ترکیب منحصر به ‌فرد از فنر و اسفنج‌های فشرده، اعضای بدن فرد را به‌طور یکنواخت استراحت میکنند و خوابی آسوده برای فرد فراهم میشود .
علاوه بر خواب راحت، تشک‌های طبی فنری به‌خصوص برای افرادی که مشکلاتی مانند کمردرد یا مشکلات دیسک کمر دارند، توصیه می‌شوند و توصیه متخصصان ارتوپدی استفاده از تشک‌های فنری طبی به‌منظور کاهش درد و تسکین این نوع مشکلات است .بهترین تشک طبی را در فروشگاه آلتین کالا مشاهده کیند.

تشک طبی

ویژگی تشک مناسب بی خوابی و نکات نگهداری از آن

با توجه به ویژگی‌های بارز ذکر شده درباره یک تشک عالی و استاندارد، می‌توان به این نکته که کیفیت و مواد اولیه آن خیلی مهم است، پی‌بُرد. ویژگی‌های تشک مناسب برای مشکلات بی‌خوابی شامل موارد زیر می‌شوند:

دوام تشک: استفاده از مواد اولیه باکیفیت باعث می‌شود که تشک دارای دوام بالایی باشد؛ اگرچه برای خرید تشک‌های باکیفیت نیاز به هزینه بیشتری است؛ اما به دلیل طول عمر طولانی آن، ارزشش را دارد.

ابعاد مناسب تشک: تشک با اندازه‌ی کوچک، احساس راحتی و آرامش در خواب را کاهش می‌دهد و شما نمی‌توانید به راحتی در خواب جابجا شوید و باید تنها روی یک نقطه خاص بخوابید. یک تشک مناسب برای مشکلات بی‌خوابی، ابعاد استانداردی دارد و فضای کافی برای حرکت در آن وجود دارد.

ارتفاع تشک: بسته به مواد استفاده شده در تشک، ارتفاع مختلفی برای تشک‌ها در بازار وجود دارد. هرچه ارتفاع تشک بیشتر باشد، کیفیت و زیبایی آن نیز بیشتر می‌شود.

راحتی تشک: یکی از نکاتی که هنگام خرید تشک مناسب برای بی‌خوابی باید به آن توجه کنید، راحتی تشک است؛ به‌طوری‌که ستون فقرات و بخش‌های مختلف بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.

نوع جنس اسفنج تشک: هرچه تشک متراکم‌تر باشد، میزان سفتی و خصوصیت طبی آن بیشتر می‌شود و این متراکم بودن برای کمر و شانه‌ها مفید است. میزان کم‌ اسفنج در تشک، باعث شل شدن و تخت شدن آن می‌شود و این موضوع باعث از بین رفتن راحتی خواب می‌شود.

پارچه مناسب تشک: تشک خریداری شده باید از الیاف طبیعی ضد حساسیت ساخته شده باشد و پارچه آن ضد آب و ضد عرق باشد.

خرید آنلاین تشک طبی مناسب برای مشکل بی خوابی

داشتن خوابی راحت و آرام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به طوری که کیفیت زندگی ما را تضمین می‌کند. برای خواب با کیفیت داشتن یک بستر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین بسترها تشک طبی مناسب و استاندارد است.
در این مطلب قصد داریم به چند مورد از نکات کلیدی در انتخاب تشک طبی ایده آل بپردازیم.

نکات کلیدی در انتخاب تشک طبی مناسب :

تشک طبی در واقع تشک هایی هستند که در ساختار آن از چند لایه اسفنج استفاده شده و اصولا هیچ نوع فنری در آن به کار نمی رود.
از ویژگیهای بارز تشک طبی به حمایت عضلات و ستون فقرات می توان اشاره کرد به طوری که تشک طبی وزن بدن را به صورت یکسان در نواحی مختلف تشک پخش می‌کند و باعث کاهش درد در کمر و نواحی دیگر ستون فقرات می شود . این نوع تشک نسبت به تشک‌های فنری از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار هستند. تشک طبی معمولا در میان افرادی که مشکلات ستون فقرات و کمر درد دارند و یا افرادی که به تشک‌های فنری علاقه ای ندارند طرفداران زیادی دارد.
بعضی از افراد هم به خوابیدن روی زمین یا بستر سفت عادت دارند ، که برای این افراد نیز تشک طبی گزینه ی مناسبی است.

  • اولین ویژگی یک تشک طبی خوب و استاندارد استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک می باشد. در هنگام انتخاب تشک طبی نمایندگی برندهای معتبر موظف هستند تا جنس الیاف و نوع آن را با نمونه هایی که کارخانه در اختیار آنها قرار داده به مشتری ارائه دهند . پس دقت کنید که به جای اسفنج های باکیفیت از یونولیت یا الیاف مصنوعی که باعث ایجاد حساسیت و مشکلات ستون فقرات میشوند استفاده نشده باشد.
  • جنس پارچه تشک:
    پارچه تشک باید به گونه ای باشد که قابلیت گردش هوا به سطح تشک را داشته باشد و همچنین از الیاف ضد حساسیت و ضد تعریق باشد.پارچه های گردبافت گزینه ی مناسبی هستند که علاوه بر خاصیت ضد آلرژی از نرمی و دوام بالایی نیز برخوردارند.
  • میزان نرمی-سفتی مناسب:
    اکثر افراد تصور می‌کنند برای مشکلات کمر درد باید از تشک سفت استفاده کنند در صورتی که کاملا اشتباه است و تشک سفت برای بعضی از انواع کمر درد مناسب نیست
    اصولا تشک‌های استاندارد از درجه نرمی و سفتی متعادلی برخوردار هستند به گونه ای که نه زیاد نرم هستند که بدن در آن فرو رود و نه آن قدر سفت که انعطاف پذیر نباشد
    بسته به نوع مشکلات ستون فقرات و بر حسب عادت باید از تشک نرم تر یا سفت تر استفاده شود.

سخن پایانی

احتمالاً مشکل بی خوابی برای شما نیز یکی از دغدغه‌ها مهم بوده است و برای راحت شدن از بی‌خوابی‌های شبانه، تمام تلاش خود را کرده‌اید. در این مقاله، کوشیده‌ایم به طور کامل و علمی، تشک‌هایی را معرفی کنیم که برای درمان بی خوابی مؤثر هستند.
همچنین به علاوه از تشک، عوامل دیگری نیز مثل تغذیه سالم، دوش آب گرم و کاهش مصرف کافئین و نوشیدنی‌ها، تأثیر زیادی بر کیفیت خواب دارند. امیدواریم که این مطالب ارائه شده، به کاهش بی‌خوابی‌های شما کمک بزرگی کند تا شما بتوانید خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید.
فروشگاه آلتین کالا عرضه کننده بهترین تشک های طبی خوشخواب و رویا در انواع سایز ها با بهترین کیفیت میباشد .برای مشاهده محصولات به وبسایت ما مراجعه کنید.

سئو سایت در اصفهان کارینووب

https://www.asianews.ir/u/bgq
اخبار مرتبط
فروشگاه ژرمن کالا توصیه صادقانه ما برای یافتن بهترین فروشگاه آنلاین کالای خواب از جمله تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید