صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
کد خبر: 16259
گزارشگر: 213
۶۵۷
۰
۱
۱
همراه با توضیح وکیل تسخیری

آخرین جزئیات درباره مرگ جواد روحی؛ متهم محکوم به اعدام حوادث سال گذشته

آخرین جزئیات درباره مرگ جواد روحی؛ متهم محکوم به اعدام حوادث سال گذشته
وکیل تسخیری جواد روحی از متهمان حوادث سال گذشته که دیروز در گذشت، توضیحاتی درباره اتهامات منتسب به او ارائه کرد.

به گزارش آسیانیوز، عصر ایران نوشت جواد روحی از متهمان حوادث سال گذشته با حکم دادگاه ساری به اعدام محکوم شده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود.

براساس اعلام روابط عمومی زندان نوشهر جواد روحی یکی از زندانیانی که در این زندان با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد بامداد پنجشنبه ۹ شهریور ماه در زندان به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و فوت کرده است.

به گزارش میزان، پس از انتقال جواد روحی به بیمارستان متاسفانه با وجود اقدامات کادر پزشکی این فرد در بیمارستان فوت می‌کند.

روابط عمومی زندان‌نوشهر در این رابطه گفته است: درباره فوت جواد روحی دستور قضایی، پرونده تشکیل و به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده است و دادستان نوشهر به همراه بازپرس، با حضور در زندان از هم بندیان متوفی در مورد وی سوال کرده‌اند.

با دستور قضایی مقرر شده است دوربین‌های مدار بسته زندان بازبینی و بررسی شوند و وسایل شخصی متوفی از جمله یادداشت‌ها و دارو‌های وی مستندسازی شود.

جسد متوفی برای بررسی علت تامه فوت و معاینات سم شناسی به پزشکی قانونی ارسال شده و نسبت به کالبدشکافی و نمونه گیری اقدام شده است.

جواد روحی با حکم دادگاه ساری به اعدام محکوم شده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود.

گفتنی است، جواد روحی، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سال گذشته در نوشهر، در حالی به سه بار اعدام محکوم شده بود که به گفته وکیل تسخیری‌اش، هیچ مدرک و دلیلی در ارتباط با اتهامات منتسب به او وجود نداشت./

https://www.asianews.ir/u/brd
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه قناعت پیشگی، دین باوری، سخت کوشی و ارادت به اهل بیت(ع) از خصائل اخلاقی برجسته مردم این دیار است گفت: آزادی 20 محکوم مالی در قالب پویش هر هئیت آزادی یک زندانی گواهی بر این ادعا است
روزنامه شرق الاوسط، مدعی شد پژوهشگر اسرائیلی-روس ربوده شده در عراق به ایران منتقل شده و اسرائیل و جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره برای تبادل او با یک زندانی ایرانی در تل‌آویو هستند.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید