صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
کد خبر: 16277
گزارشگر: 306
۲۲۱
۰
۰
۳
درآیین افتتاح چندین طرح وپروژه عمرانی درهفته دولت مطرح شد

مردم به مرور طعم شیرین خدمات دولت را بیش از پیش حس خواهند کرد

مردم به مرور طعم شیرین خدمات دولت را بیش از پیش حس خواهند کرد
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیین افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی شرکت کرد و گفت: مردم به مرور طعم شیرین خدمات دولت را بیش از پیش حس خواهند کرد

آسیانیوز / یزد ؛ مجید دهقانی‌زاده در آیین افتتاح کلانتری حسن‌آباد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یزد، با ابراز خرسندی از بهره‌برداری و افتتاح این دو پروژه‌ پس از سالیان طولانی، اظهار داشت: با ترزیق منابع در دوسال اخیر به استان، طرح و پروژه‌های متعددی در حوزه‌های زیرساختی که بعضا غیر فعال و یا با حداقل ظرفیت فعال بوده به صورت کاملا اثر بخش در در آستانه بهره‌برداری و خدمت رسانی به مردم شریف استان یزد قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه مردم استان به مرور طعم شیرین خدمات دولت را بیش از پیش حس خواهند کرد، گفت: طی دو سال اخیر قریب به 68 پروژه نیمه‌تمام استان در زمینه‌های آب، راه، فرهنگی و ... به بهره‌برداری رسیده است و چنانچه تا پایان سال‌جاری اعتبار مورد نیاز تامین شود تعداد 54 پروژه دیگر نیز تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دهقانی‌زاده ابراز امیدواری کرد با تخصیص بهینه منابع به ویژه انجام تعهدات سفرهای ریاست جمهوری از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور که موجب امیدواری و خوش‌بینی قابل ملاحظه‌ای در سطح جامعه می‌شود، بتوان نسبت به تکمیل و بهره‌برداری تعداد قابل توجهی پروژه و طرح در استان اقدام کرد.

به گفته وی، این امر رضایت‌مندی حداکثری مردم و افزایش سرمایه اجتماعی دولت را در پی خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در پایان سخنان خود بر مدیریت صحیح منابع و مصارف در استان و جذب حداکثری اعتبارات از سوی مدیران تاکید کرد و گفت:  بر آنیم تا تقریباً هیچ پروژه جدیدی در استان یزد آغاز نشده تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود.

شایان ذکر است، عملیات شروع ساخت کلانتری حسن‌آباد با مساحت 1850 متر مربع از سال 98 شروع و با اتمام حصار کشی آن نیمه فعال بود که با به روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم ساخت و ساز آن نیز با سرعت بیشتری ادامه یافت و در نهایت در تیرماه سال‌جاری با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال تکمیل شد.

پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یزد نیز در سال 1389 در زمینی به مساحت 3460 مترمربع و ظرفیت آموزشی سالیانه 400000 نفر ساعت شروع و با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهور به استان در شهریور ماه سال‌جاری افتتاح شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مردم به مرور طعم شیرین خدمات دولت را بیش از پیش حس خواهند کرد ، مجید دهقانی‌زاده  رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/bte
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : نوسانات اقتصادی در تمام کشورهای دنیا به وقوع می‌پیوندد و هیچ کشوری در جهان روند صعودی نداشته است
یزد - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مراکز اجرای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شغل آموزگاری در استان یزد بازدید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید