صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
کد خبر: 15795
گزارشگر: 306
۳۶۸
۰
۰
۴

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از مراکز اجرای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از مراکز اجرای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان
یزد - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مراکز اجرای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شغل آموزگاری در استان یزد بازدید کرد

آسیانیوز / یزد ؛ این بازدید در راستای نظارت بر آزمون در چارچوب دستورالعمل ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی آزمون استخدامی آموزگاران در سال  1402 صورت گرفته است.

فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان از  27 تیرماه سالجاری آغاز شده و تا 11 مرداد ماه در 2 مرکز پیش بینی شده در مرکز استان شامل برادران و خواهران ادامه خواهد داشت.

در آزمون استخدامی آموزگاران برای اولین بار با تشکیل کانون‌های ارزیابی و در قالب تشکیل گروه‌های تخصصی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان بررسی می‌شود که در مقایسه با دوره‌های گذشته کامل تر و حرفه‌ای‌تر است.

طی این فرایند ضمن بررسی اسناد و مدارک داوطلبان ، ویژگی‌های جسمانی و روانی و شایستگی‌های عمومی و تخصصی آنان در راستای جذب و تامین منابع انسانی شایسته و کارآمد بررسی خواهد شد.

ارزیابی ارایه تدریس، ایفای نقش و نیز ارزیابی بحث گروهی همراه با شایستگی عمومی و بررسی سوابق علمی و عملی داوطلبان از دیگر ویژگی‌های جالب توجه در قالب کانون‌های ارزیابی است.

جلال عرب‌خردمند در این بازدید با عوامل اجرایی در حوزه ارزیابی تکمیلی و نیز ارزیابان حرفه‌ای از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

در این بازدید همچنین وضعیت فضای فیزیکی استقرار گروه‌های ارزیابی، نحوه بررسی مدارک و مستندات، برنامه زمان بندی، روند اجرای فرایند ارزیابی و سیستم‌های پشتیبانی رایانه‌ای مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

سید محمد جواد عرفانفر

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از مراکز اجرای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان ، جلال عرب‌خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

https://www.asianews.ir/u/b5r
اخبار مرتبط
یزد - نشست شورای فنی استان عصر روز گذشته در سالن همایش‌های باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد برگزار و بر بر اجرای اصولی و فنی سیلبندهای حفاظتی شهر یزد تاکید شد
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه سرآمد همه انتظارات در سالجاری، امید آفرینی در سطح جامعه است، خطاب به تمامی مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجریان سیاست‌های دولت در استان، گفت: وظیفه همه مدیران و بدنه دولت، ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید