صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۶
کد خبر: 16296
گزارشگر: 2
۱۱۶۹
۰
۰
۲
ساعت مچی‌ ژاپنی

سلبریتی هایی که ساعت کاسیو Casio میپوشند!

سلبریتی هایی که ساعت کاسیو Casio میپوشند!
کاسیو یکی از محبوب ترین برند های ساعت مچی در دنیاست که علاوه بر مردم عادی بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور از ساعت کاسیو استفاده میکنند. در این مطلب به سلبریتی ها و افراد مشهوری که از ساعت کاسیو استفاده میکنند میپردازیم.

کاسیو یک برند مشهور ژاپنی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۶ شروع کرد و با طراحی ساعت مچی‌های مقاوم موفق شد نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. کیفیت ساعت های کاسیو اورجینال و اصل به‌قدری است که امروزه خیلی از سلبریتی‌ها از آن استفاده می‌کنند و شما می‌توانید انواع مدل‌های ساعت کاسیو را در دستان این افراد مشاهده نمایید. Casio در طول فعالیت خود با پیشرفت تکنولوژی و کسب اعتبار به دلیل ارائه ساعت های با کیفیت همراه شد و همین امر سبب شد خرید ساعت کاسیو برای علاقه مندان و عاشقان ساعت به امری ضروری برای مردم عادی و سلبریتی ها تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم به سلبریتی‌هایی که از کاسیو استفاده میکنند، بپردازیم.

بیل گیتس

بیل گیتس یکی از ثروتمندترین فرد جهان و مالک قبلی شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود که از ساعت مچی کاسیو استفاده می‌کند. استفاده بیل گیتس از این ساعت نشان می‌دهد که کاسیو در زمینه تکنولوژی در دنیا حرفی برای گفتن دارد. البته ناگفته نماند بیل گیتس تمایلی به استفاده از محصولات لاکچری و لوکس ندارد و استفاده او از این ساعت نشان‌دهنده کیفیت و مرغوبیت ساعت مچی کاسیو است. بیل گیتس به عنوان کارآفرین، بازرگان، برنامه‌نویس، مدیر ارشد اجرایی و سرمایه‌دار شناخته می‌شود و طبیعی است که افراد نسبت به زندگی این فرد و لوازمی که او استفاده می‌کند، کنجکاوی نشان دهند.

ساعت جی شاک

باراک اوباما

اوباما از افرادی است که علاقه زیادی به برند کاسیو مخصوصا کالکشن جی شاک دارد و استفاده او از ساعت مچی کاسیو به قبل از شروع دوران ریاست جمهوری‌اش برمی‌گردد. او در دوران جوانی خود از یک مدل ساعت جی شاک با نام DW-5600E-1VDF استفاده میکرد. این ساعت G Shock وزن بسیار پایینی داشته و تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب مقاوم است. اوباما از سیاست‌مداران محبوب آمریکایی محسوب می‌شود که مورد توجه مردم آمریکا و حتی جهان قرار دارد. استفاده این فرد از ساعت جی شاک اصل باعث افزایش محبوبیت این برند در نزد عموم مردم شده است.

سباستین فتل

یکی دیگر از علاقه مندان و طرفداران برند کاسیو که در مقایسه با دیگر سلبریتی ها سلیقه متفاوتی دارد، سباستین فتل یا Sebastian Vettel راننده فرمول یک آلمانی تیم استون مارتین است. از افتخارات این شخص میتوان به قهرمانی ۴ بار پیاپی مسابقات فرمول یک اشاره کرد. این سلبریتی معروف علاقه زیادی به ساعت ادیفایس Edifice کاسیو دارد. سباستین فتل نه تنها قهرمان چندین دوره از مسابقات اتومبیل رانی است بلکه نماینده کمپانی کاسیو در این مسابقات نیز هست. از جمله مدل های ساعت ادیفایس که این ورزشکار استفاده میکند میتوان به EFE-500D-7AV و EFE-500D-7AV اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال یک ساعت شیک و رسمی هستید، ساعت کاسیو ادیفایس را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعت ادیفایس

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز جزو ستارگان هالیوود محسوب می‌شود که در موزیک ویدیو دختران زیبا ساعت جی شاک زنانه مدل GMAS110F-4A را به دست داشت و آن را تبلیغ کرد. این ساعت در این موزیک ویدیو مورد توجه دختران قرار گرفت و سبکی از ساعت مچی‌های مدرن را به جهان عرضه کرد. همچنین این خواننده محبوب در یکی‌دیگر از موزیک ویدیو‌های خود نیز با ساعت کاسیو دیده می‌شود. پوشیدن ساعت کاسیو توسط بریتنی اسپیرز باعث افزایش شهرت برند کاسیو در جهان شده است، تا جایی که پس از پخش این موزیک ویدیو بسیاری از دختران جوان به دنبال خرید این ساعت مچی بودند.

سلنا گومز

سلنا گومز از خواننده‌های مشهور دیگری است که برای کاسیو در موزیک ویدیو خود تبلیغ کرده است. ساعت کاسیو مدل GMDS6900SM-1 انتخاب عالی برای نوجوانان و جوانان به شمار رفته و رنگ سیاه آن جذابیت ویژه‌ای به این ساعت بخشیده است. ساعت مذکور به راحتی در استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ساعت با وجود ظاهری ساده، شکوه خاصی به ظاهر شما می‌بخشد. ساعت کاسیو مدل GMDS6900SM-1 تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب مقاوم است و از امکاناتی همچون دو زمانه بودن، زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس، کرنومتر و ... بهره می‌برد.

جاستین بیبر

این سلبریتی با ساعت کاسیو جی شاک مدل DW6900FS-8 در میان مردم دیده شده است. این ساعت از جنس زرین بوده و از طراحی ظاهری زیبا و منحصر به‌فردی برخوردار است و دوام بالایی نیز دارد. همچنین جاستین بیبر از ساعت کاسیو مدل GLX5600-7 استفاده می‌کند. این ساعت نیز از مقاوم‌ترین ساعت مچی‌های موجود در بازار بوده و از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد. از امکانات ساعت مذکور می‌توان به زنگ هشدار، نور پس زمینه، کرنومتر و ... اشاره کرد.

جردن باروز

این کشتی‌گیر محبوب و قدرتمند آمریکایی یکی‌دیگر از طرفداران کاسیو محسوب می‌شود. این ستاره ورزشی در کلکسیون ساعت‌های خود مدل DW-6900PL-7 و مدل DW-6900 دارد. همچنین جردن باروز در بسیاری از عکس‌هایی که به اشتراک می‌گذارد، از ساعت مچی کاسیو استفاده کرده است و آن را در دست دارد. از سوی دیگر ساعت‌ مچی‌های کاسیو از دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت برخوردار هستند و گزینه ایده‌آلی برای ورزشکاران شناخته می‌شوند. این ساعت‌ها در حین فعالیت‌های ورزشی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و به شما در رسیدن به هدف مورد نظرتان کمک می‌کنند.

اسکایلر گری

ساعت جی شاک مدل GMA-S110CM-7A1 جزو ساعت‌هایی محسوب می‌شود که در موزیک ویدیوی این سلبریتی مشاهده شده است. او در موزیک ویدیو “Come Up For Air” این ساعت را پوشیده است و به همگی نشان می‌دهد که از طرفداران برند ژاپنی کاسیو به شمار می‌رود. این ترانه توسط رپر معروف یعنی امینم ساخته شد. بدین ترتیب اسکایلر گری نیز جزو سلبریتی‌هایی است که ساعت کاسیو به دست می‌کنند.

لیدی گاگا

جالب است که بدانید لیدی گاگا در موزیک ویدیو Love game از ساعت کاسیو بیبی جی استفاده کرده است. همچنین در این موزیک ویدیو افراد دیگر نیز از ساعت کاسیو سری بیبی جی استفاده کرده‌اند و این ساعت در نماهای مختلف به وضوح دیده می‌شود. لیدی گاگا با پوشیدن ساعت کاسیو نشان داده است که از طرفداران این برند به شمار می‌رود.

کشا

این سلبریتی به عنوان سفیر ساعت مچی بیبی جی محسوب می‌شود و برای معرفی ساعت‌های زنانه کاسیو به روی صحنه می‌رود. همچنین کشا دومین آلبوم خود را با معرفی ساعت کاسیو بیبی جی آغاز کرد و این موضوع نشان‌دهنده علاقه این سلبریتی به برند کاسیو می‌باشد.

50 سنت

کورتیس جکسون، خواننده رپ که با لقب ۵۰ سنت شناخته می‌شود، در جلسه دادگاه برای شهادت ورشکستگی خود با یک ساعت جی شاک G-7900 دیده شده است. وی در این دادگاه قصد داشت تا رای دادگاه را برای بدهی ۲۸ میلیون دلاری تغییر دهد.

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی است که در فیلم‌های معروفی همانند ابد و یک روز و خشم و هیاهو بازی کرده است. این سلبریتی همواره از ساعت‌های کاسیو استفاده می‌کند. ساعت‌های مورد علاقه این بازیگر از سبکی کلاسیک و در عین حال دیجیتال برخوردار هستند.

محمد رضا گلزار

یکی‌دیگر از سلبریتی‌های مشهور ایرانی که کمتر کسی وجود دارد که نام او را نشنیده است، محمدرضا گلزار می‌باشد. این سلبریتی با ساعت کاسیو جی شاک در عکس‌ها دیده می‌شود.

ساعت کاسیو

چرا ساعت کاسیو انقد محبوب است؟

کاسیو از برندهایی است که برای ساخت ساعت‌های خود از برترین تجهیزات استفاده می‌کند. این مورد باعث شده است تا ساعت مچی‌های کاسیو از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشند و امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های سخت وجود داشته باشد. از سوی دیگر کاسیو از برندهایی است که از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در تولید ساعت‌های خود بهره می‌برد. ساعت مچی‌های کاسیو دارای آخرین تکنولوژی‌ها بوده و همراه عالی در زمان ورزش محسوب می‌شوند.
شرکت ژاپنی کاسیو علاوه بر کیفیت به ویژگی‌های ظاهری تولیدات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته است. ساعت مچی‌های کاسیو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای باشند.
افزون بر تمامی این‌ها، ساعت مچی‌های کاسیو از امکانات و قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند و امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف وجود دارد. یکی از قابلیت‌های ساعت کاسیو نشان دادن ساعت جهانی است که امکان مشاهده همزمان ساعت شهرهای مختلف جهان را برای کاربر به وجود می‌آورد. لازم به ذکر است که کاسیو اولین شرکتی بود که این قابلیت را به ساعت مچی‌های خود اضافه کرد. ساعت جهانی گزینه ایده‌آلی برای افرادی محسوب می‌شود که به سفرهای بین‌المللی می‌روند.
از دیگر ویژگی‌های ساعت کاسیو خاصیت ضد آب بودن آن است. تمامی ساعت‌های این برند از عمق ۵۰ تا ۲۰۰ متر ضد آب هستند. ساعت‌های ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر مورد استفاده غواصان قرار گرفته و ساعت‌هایی که تا عمق ۵۰ متر ضد آب هستند برای استفاده در روزهای بارانی گزینه مناسبی به شمار می‌روند.
کاسیو ساعت‌های خود را با عقربه‌های شب‌نما تولید می‌کند تا اینگونه امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های تاریک و شب وجود داشته باشد. یکی‌دیگر از امکانات این ساعت، قابلیت بلوتوث است. ساعت کاسیو از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل شده و به صورت خودکار تنظیم می‌شود.
از آنجایی که ساعت‌های کاسیو به عنوان ساعتی خراب نشدنی شناخته می‌شوند، طول عمر بالایی دارند و خرید یک ساعت مچی کاسیو شما را تا سال‌ها از خرید ساعت مچی دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین در برخی از ساعت مچی‌های کاسیو نمودار جزر و مد وجود دارد که برای افرادی که به موج‌سواری می‌روند، اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

ساعت مچی کاسیو یکی از ساعت‌های بادوام و مقاوم بوده که از طول عمر بالایی برخوردار است و مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی و خارجی قرار دارد. این ساعت‌ها از امکانات و قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برند و همراه عالی در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، پیاده‌روی، کوهنوردی، شنا، غواصی و طبیعت‌گردی محسوب می‌شوند.

https://www.asianews.ir/u/bvh
اخبار مرتبط
در تمام طول تاریخ انسان‌ها به دنبال ساخت وسیله ای برای نشان دادن زمان بوده‌اند. این تلاش‌ها به ساخت انواع ساعت‌های شنی، آفتابی یا خورشیدی، آبی، مکانیکی و... منجر شده است. اختراع ساعت پس از ساخت چرخ، مهمترین دست آورد بشر به حساب می‌آید. همیشه در انجام تمام امور با محدودیت‌های زمانی متفاوتی رو به رو هستیم. از این رو می‌توانیم دریابیم که حقیقتا وقت طلا است بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در سال ۲۰۲۲ می پردازیم تا شما را در هنگام خرید ساعت های مچی یاری نماید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید