صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۶
کد خبر: 10963
گزارشگر: 2
۱۷۱۸۴۳
۰
۰
۱۲
خرید ساعت

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ کدامند؟

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ کدامند؟
در تمام طول تاریخ انسان‌ها به دنبال ساخت وسیله ای برای نشان دادن زمان بوده‌اند. این تلاش‌ها به ساخت انواع ساعت‌های شنی، آفتابی یا خورشیدی، آبی، مکانیکی و... منجر شده است. اختراع ساعت پس از ساخت چرخ، مهمترین دست آورد بشر به حساب می‌آید. همیشه در انجام تمام امور با محدودیت‌های زمانی متفاوتی رو به رو هستیم. از این رو می‌توانیم دریابیم که حقیقتا وقت طلا است بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در سال ۲۰۲۲ می پردازیم تا شما را در هنگام خرید ساعت های مچی یاری نماید.

در تمام طول تاریخ انسان‌ها به دنبال ساخت وسیله ای برای نشان دادن زمان بوده‌اند. این تلاش‌ها به ساخت انواع ساعت‌های شنی، آفتابی یا خورشیدی، آبی، مکانیکی و... منجر شده است. اختراع ساعت پس از ساخت چرخ، مهمترین دست آورد بشر به حساب می‌آید. همیشه در انجام تمام امور با محدودیت‌های زمانی متفاوتی رو به رو هستیم. از این رو می‌توانیم دریابیم که حقیقتا وقت طلا است بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در سال ۲۰۲۲ می پردازیم تا شما را در هنگام خرید ساعت های مچی یاری نماید.

 

نمونه‌هایی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲

ساعت مچی رولکس ROLEX

 

ساعت های رولکس نه تنها در تمام دوران فعالیت خود بلکه در زمان حال هم یکی از بهترین مارک ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. شرکت رولکس یکی از قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین برندهای حال حاضر در جهان است و محصولات بسیار با ارزشی تولید می‌کند. ساعت‌های ساخته شده توسط این برند از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. همین موضوع سبب گردیده که از قیمت بسیار بالایی برخوردار باشند. به طوری که خرید ساعت‌های رولکس برای هر شخصی مقدور نمی‌باشد. ساعت مچی رولکس بیشتر بر روی دستان افرادی که علاقه‌ی شدیدی به ساعت‌های لوکس دارند مشاهده می‌شود.

 

ساعت مچی سیکو SEIKO

 

یکی دیگر از برندهای مطرح ژاپنی در حوزه‌ی ساخت ساعت‌های با کیفیت و از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲، برند سیکو می‌باشد. این شرکت کار خود را با تولید ساعت‌های دیواری در سال ۱۸۹۲ در توکیو آغاز نمود و امروزه انواع مختلف ساعت را به بازار ارائه می‌کند. سیکو به جز تولید ساعت‌های مختلف به ارائه‌ی محصولاتی چون زیورآلات، سیستم‌های نورپردازی، روشنایی و... نیز می‌پردازد. این شرکت با گذشت بیش از ۱۳۰ سال از تاسیس، همچنان به دنبال کمال گرایی و ارائه‌ی پیشرفته‌ترین محصولات است. سیکو کلیه‌ی محصولات خود را به پیشرفته ترین IC ها و فنرهای تعادل مجهز می‌کند. سیکو از فناوری‌های پیشرفته ای چون Kinetic، Spring Drive، Quartz و Mechanical در ساخت محصولات خود نیز بهره می‌برد.

ساعت سیکو

سیکو کلیه‌ی محصولات خود را به پیشرفته ترین IC ها و فنرهای تعادل مجهز می‌کند.

ساعت مچی کاسیو CASIO

 

 یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ و تمام دوران کاسیو است. کاسیو را می‌توان اولین تولید کننده‌ی ساعت مچی دیجیتال و کامپیوتری به شمار آورد. از این رو این برند را بنیانگذار و ایده پرداز بسیاری از نو آوری‌ها در تکنولوژی می‌دانند. این شرکت علاوه بر ساعت دیجیتال، بنیانگذار ساعت کوارتز در نمونه‌ی آنالوگ نیز می‌باشد که نمایش چند زمان محلی به طور هم زمان را فراهم می‌کند. کاسیو در سال ۱۹۸۳ اولین ساعت ضد ضربه‌ی دیجیتال جهان را که توانایی نمایش تاریخ، ساعت، کرنومتر و... را داشت به جهان معرفی نمود و به اوج شهرت در سراسر جهاد دست پیدا کرد. خط تولید این ساعت مچی همچنان ادامه دارد و امروزه به یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ نیز بدل شده است. از ویژگی‌های محصولات کاسیو می‌توان به سازگاری آنها با هر نوع سبک زندگی، ارائه‌ی انواع ساعت هوشمند و آنالوگ، برخورداری از تکنولوژی شارژ خورشیدی، ضد آب، مقاوم در برابر ضربه و... اشاره کرد.
ساعت کاسیو

کاسیو را می‌توان اولین تولید کننده‌ی ساعت مچی دیجیتال و کامپیوتری به شمار آورد.

ساعت مچی اورینت ORIENT

 

یکی دیگر از کمپانی‌های موفق ژاپنی در تولید ساعت مچی شرکت اورینت می‌باشد که در سال ۱۹۵۰ تاسیس گردیده است. اورینت با تولید محصولات با کیفیت در همان ابتدای کار به سومین برند ساعت سازی ژاپن بدل گردید. امروزه محصولات این برند خوشنام در ژاپن، سنگاپور و هنگ کنگ تولید می‌شوند که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. اورینت محصولات خود را به سه دسته‌ی کلی STAR ORIENT برای استفاده‌ی روز مره و STAR ORIENT ROYALE و ORIENT ROYALE که از بهترین مدل های این مجموعه به حساب می آیند، تقسیم می‌گردد.

ساعت اورینت

محصولات اورینت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

ساعت مچی تیسوت TISSOT

 

تیسوت یکی از برندهای سوئیسی مطرح در حوزه‌ی ساعت سازی می‌باشد که در سال ۱۸۵۳ بنیان نهاده شد. این برند سوئیسی بیش از ۱۶۰ سال است که در زمینه‌ی ساخت ساعت فعالیت می‌کند و یکی از برندهای لوکس و شناخته شده در این حوزه به شمار می‌رود. ساعت مچی‌های تیسوت از نظر فناوری بسیار پیشرفته هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. از دستاوردهای نوین این شرکت می‌توان به سری ساعت‌های تیسوت تاچ اشاره کرد که از قابلیت ارائه‌ی اطلاعات مختلف با لمس صفحه‌ی ساعت برخوردار هستند.

 

ساعت مچی رادو RADO

 

از دیگر برندهای مطرح دنیا در تولید ساعت مچی و یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲، می‌توان به رادو اشاره کرد. شرکت رادو یکی دیگر از برندهای شناخته شده سوئیسی متبحر در تولید ساعت مچی می‌باشد. این شرکت در ساخت بدنه و شیشه‌ی محصولات خود برخلاف سایر برندهای دیگر که از انواع فلز استفاده می‌کنند، از مواد دیگر معدنی بهره می‌برد. برای مثال بدنه‌ی محصولات جدید رادو با استفاده از تکنولوژی فوق پیشرفته و از جنس سرامیک ساخته شده‌اند. ساعت مچی‌های رادو در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و دارای خاصیت ضد حساسیت می‌باشند. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت ساعت‌های رادو سرامیک‌های پلاسما است که در دمای بسیار بالا ساخته می‌شوند.

 

ساعت‌های مچی فسیل FOSSIL

 

شرکت خوشنام آمریکایی فسیل یکی از برندهای مطرح در زمینه‌ی تولید پوشاک و انواع اکسسوری به خصوص برای آقایان می‌باشد. یکی از محصولات پر طرفدار این برند ساعت مچی است. فسیل با استفاده از تکنولوژی روز قادر به تولید انواع ساعت دیجیتال و آنالوگ می‌باشد. این شرکت تا جایی پیشرفته، که توانسته خط تولید ساعت مچی هوشمند خود را راه اندازی کند و به یکی از برندهای لوکس این حوزه از محصولات بدل گردد. در ساخت ساعت مچی‌های فسیل از متریال‌های بسیار با کیفیت مانند چرم طبیعی و فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود، که از مهمترین دلایل محبوبیت این برند خوشنام می‌باشند.

 

خرید آنلاین ساعت های مچی اصل

 

برای خرید آنلاین ساعت های مچی اصل به علت انبوه ساعت های فیک در بازار ایران بهتر است از وب سایت های اختصاصی معتبر ایرانی همچون سایت گروه بازرگانی پل کالا و سایت های خارجی معتبر مانند آمازون استفاده نمائید.

https://www.asianews.ir/u/7hy
اخبار مرتبط
اکثر آقایان تنوع بالایی در سبک پوششی خود ندارند اما به راحتی میتوانند خوش استایل باشند. سادگی سبک پوششی مردان که سالهاست بی تغییر باقی مانده و همواره جذاب است میتواند کمک کننده باشد. در حقیقت نیازی به پوشیدن لباسهای عجیب و شلوغ ندارید. وقتی صحبت از سبک شخصی میشود، بزرگترین دارایی شما استراتژی شماست. شما دو راه دارید. یا به صورت تصادفی لباس می‌خرید، به این امید که ظاهری خاص ایجاد کنید، یا مجموعه‌ای از اصول راهنما را یاد می‌گیرید و یک بار برای همیشه به کمد لباس خود تسلط پیدا می‌کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید