صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۰
کد خبر: 16460
گزارشگر: 2
۷۷۱
۰
۰
۲
انواع پارتیشن

آشنایی با مجموعه پادیز مجری پارتیشن شیشه ای در تهران

آشنایی با مجموعه پادیز مجری پارتیشن شیشه ای در تهران
استفاده از پارتیشن شیشه ای در مکان های مختلف مثل دفاتر، منازل، رستوران ها و... میتواند علاوه بر زیبایی، دفتر شما را به قسمت های مختلفی تقسیم بندی کند. در حالت کلی پارتیشن شیشه ای، یک دیوار شیشه ای است که برای فضاهای بزرگ که میخواهند به بخش های کوچک تری تقسیم شوند استفاده میشود. این پارتیشن شیشه ای در جاهای مختلفی مثل پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ی منزل و... استفاده میشوند که شما برای خرید هر کدام از این نوع پارتیشن شیشه ای ها میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای در مکان های مختلف مثل دفاتر، منازل، رستوران ها و... میتواند علاوه بر زیبایی، دفتر شما را به قسمت های مختلفی تقسیم بندی کند. در حالت کلی پارتیشن شیشه ای، یک دیوار شیشه ای است که برای فضاهای بزرگ که میخواهند به بخش های کوچک تری تقسیم شوند استفاده میشود. این پارتیشن شیشه ای در جاهای مختلفی مثل پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ی منزل و... استفاده میشوند که شما برای خرید هر کدام از این نوع پارتیشن شیشه ای ها میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.
از انواع پارتیشن شیشه ای میتوان تک جداره، دوجداره، اداری، هوشمند و ... اشاره کرد که هر کدام از آن ها به دو صورت فریم لس، فریم دار نصب میشوند.

پارتیشن شیشه ای اداری

شما تصور کنید در محیطی کار میکنید که هر بخش دفتر یا شرکت پر از سر و صدا است و نمیتوانید با مشتری به خوبی ارتباط بگیرید یا صدای مشتری را به صورت واضح بشنوید. استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات یا شرکت ها این امکان را میدهد تا هر بخش را از هم جدا کنید و وقتی مشتری به داخل شرکت شما می آید سر درگم نشود. حالا شما با استفاده از پارتیشن شیشه ای میتوانید به وسیله ی عایق های صدا این شلوغی را کاهش دهید. شما با تماس به مشاوران پادیز میتوانید با خرید پارتیشن شیشه ای برای اداره ، دفتر خود را را زیبا تر و به بخش های کوچک تر تقسیم کنید.

پارتیشن شیشه ای

چرا باید شرکت پادیز برای نصب پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنیم؟

شیشه دارای کیفت های متفاوتی است برای همین شما باید در خرید پارتیشن شیشه ای بسیار به جنس شیشه دقت کنید یا از شرکت های معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید هم چنین در هنگام نصب به دلیل شیشه بودن شکستن آن باید از افراد متخصص استفاده کنید.
شرکت پادیز با استخدام افراد با تجربه و کاربلد این اطمینان را به شما میدهد تا در هنگام نصب هیچ گونه مشکلی پیش نیاید. برای خرید پارتیشن شیشه ای میتوانید با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.
شما در سایت پادیز میتوانید نمونه کار های مارا مشاهده کنید و از بین آنها بسته به متراژ دفتر، رستوران ، منزل پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جهت مشاهده نمونه کارها روی لینک زیر کلیک کنید:
https://partitionshishei.com/
تلفن های تماس : 09128900394 کارشناس پارتیشن شیشه ای
02144006195 دفتر مرکزی پارتیشن پادیز

انواع پارتیشن شیشه ای

همان طور که در بالا ذکر شد پارتیشن های شیشه ای به صورت فریم لس و فریم دار نصب میشوند که در ادامه ما هرکدام را برای شما توضیح داده ایم.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای فریم لس

استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس یا تمام شیشه بسیار پرطرفدار است و در بیشتر رستوران ها یا منازل از این نوع پارتیشن شیشه ای استفاده میکنند.
این پارتیشن شیشه ای فریم لس به دو صورت نصب میشود که شامل:

  • پارتیشن فریم لس پروفیل ۳ سانتی است که این پروفیل دارای شیشه ی ۱۰ میلی سکوریت سوپر کلیر است که به این پروفیل، پروفیل بازاری میگویند و بسیار سبک است.
  • پارتیشن فریم لس پروفیل ۵ سانت اختصاصی با شیشه ی ۱۰ میل است. این پروفیل از جنس آلومینیوم می باشد و نیاز به آهن کشی ندارد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت پارتیشن پادیز برای نصب و خرید پارتیشن شیشه ای فریم لس تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

در این نوع پارتیشن به دلیل استفاده از آلومینیوم و ام دی اف مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم لس دارد و در ادارات یا شرکت ها به دلیل زیبایی بیشتر از این نوع پارتیشن استفاده میکنند شما میتواند برای دیدن این پارتیشن شیشه ی ای فریم دار نمونه کار های ما را مشاهده کنید.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی همان پارتیشن شیشه ای است ولی با این تفاوت که شیشه های به کار رفته در این پارتیشن به صورت رنگ های مختلف است. پارتیشن شیشه ای رنگی میتواند در پارتیشن های شیشه ای مختفلف از جمله تک جداره، دو جداره، فریم لس، فریم دار، نصب شود. انواع شیشه های رنگی داریم که شامل:

  • شیشه ی لاموبل یا براق
  • شیشه ی ساتینا
  • شیشه ی لمینیت یا شفاف

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره به دو صورت فریم دار و فریم لس نصب میشود. به دلیل استفاده از پروفیل های مینیمال نسبت به نوع های دیگر پارتیشن شیشه ای ظریف است. پارتیشن شیشه ای تک جداره هم در فضاهای بسیار کوچیک هم در قضاهای بسیاربزرگ میتوان استفاده کرد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره بر خلاف پارتیشن شیشه ای تک جداره ضخامت بیشتری دارد و از این نوع پارتیشن بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود و شما میتوانید در بین شیشه ها کرکره هایی قرار بدهید تا افراد نتوانند دفتر یا محل کار شما را ببینند.
این پارتیشن دارای عایق صدا و حرارت بهتری نسبت به پارتیشن شیشه ای تک جداره دارد برای همین محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از این نوع پارتیشن های شیشه ای دوجداره معمولا در اتاق های کنفرانس نصب میشود.

مزایای پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های داخلی ساختمان ویژگی هایی دارد که این مزایا شامل:

  • شیک بودن: استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث شیک شدن محیط شما میشود.
  • حریم خصوصی یا حس آزادی: پارتیشن شیشه ای میتواند به عنوان یک حریم خصوصی یا حس آزادی برای فرد کارمند در محیط کار خود باشد.
  • کاهش سر وصدا: به دلیل استفاده از عایق صدا شلوغی را کاهش میدهد
  • تفکیک: جداسازی بخش های مختلف از هم دیگر.
  • آسانی نصب: پارتیشن شیشه ای خیلی راحت تر از مصالح ساختمانی مثل استفاده از سیمان، گچ و.. در محیط شما نصب میشود.
  • افزایش نور: شیشه به دلیل شفافیت میتواند نور را از خود عبور دهد به همین دلیل استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث میشود میزان نور در محیط شما کاهش نیابد.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

به دلیل انواع مختلف پارتیشن شیشه ای نمیتوان قیمت ثابتی تعیین کرد شما میتوانید برای اطالاعات بیشتر با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.

تلفن های تماس : 09128900394 کارشناس پارتیشن شیشه ای
02144006195 دفتر مرکزی پارتیشن پادیز

https://www.asianews.ir/u/cil
اخبار مرتبط
امروزه یکی از مواردی که در بسیاری از طراحی‌‌های داخلی مشاهده می‌شود، پارتیشن‌ها به خصوص پارتیشن‌های ثابت است. پارتیشن‌ها به مانند یک دیوار جدا کننده عمل می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی به وسیله آن یک فضا را به چندین قسمت دلخواه تبدیل کنید. در واقع با وجود پارتیشن‌های ثابت می‌توانید در مکان‌هایی مانند ادارات، خانه‌ها، واحدهایی مانند هتل‌ها، سالن‌ها و بسیاری از موارد دیگر در کنار زیبایی بخشی به دیزاین محیط، فضاهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید