صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
کد خبر: 16508
گزارشگر: 2
۸۲۱
۰
۰
۱
تجهیزات استخری

مهم ترین تجهیزات استخر و جکوزی چیست ؟!

مهم ترین تجهیزات استخر و جکوزی چیست ؟!
لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی شامل تایل یا کفپوش ضد لغزش، گریل و گاتر استخر، سینی شناور استخر، پودر کلر، ضد جلبک استخر، کاهش دهنده ی آهن آب استخر و شفاف کننده استخر ... برای نگهداری استخر می‌باشند.

فروش عمده لوازم استخر جهت تامین سلامت و رفاه شناگران توسط معتبرترین مرکز فروش تجهیزات استخری، فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انجام می‌شود. تایل و کفپوش ضدلغزش، سینی شناور استخر، گریل و گاتر استخر جزو تجهیزات جانبی استخر به شمار می‌روند. بسیاری از شناگران که به صرف میان وعده و خوراکی در استخر علاقه‌مندند می‌توانند از سینی شناور استخر با کیفیت بالا در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو استفاده نمایند.
همچنین این فروشگاه باکیفیت‌ترین نوع تایل یا کفپوش ضدلغزش را برای عدم ایجاد لغزش و مشکل برای شناگران، افراد مسن و کوکان در محوطه استخر، راهروها و سرویس بهداشتی فراهم آورده است. گریل و گاتر استخر از دیگر لوازم استخر برای جمع‌آوری آب دور استخر و خروج آن محسوب می‌شوند که فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو این محصول را با قیمتی مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به مشتریان می رساند و به عنوان تولیدکننده و پخش کننده ی گریل و گاتر در ایران می باشد.
با توجه به اهمیت فراوان ضدعفونی و گندزدایی آب استخر، این فروشگاه باکیفیت ترین مواد ضدعفونی‌کننده نظیر پودر کلر، قرص کلر و ضد جلبک استخر و شفاف کننده استخر را از بهترین برندها نظیر پیسیمار اسپانیا و پولپلکس ارائه کرده است.
شما می‌توانید با مشاهده کاتالوگ تجهیزات استخر و تهیه لیست کلیه تجهیزات استخر بالاترین کیفیت لوازم استخر را در فروشگاه اینترنتی لوازم استخر آبیکو خریداری نمایید. این مرکز فروش تجهیزات استخری، بالاترین سطح کیفیت و مناسب‌ترین لیست قیمت لوازم استخر را برای کسب رضایت شما ارائه نموده است و به عنوان یکی از فعالان استخر و اسپا در بورس لوازم استخر تهران می باشد.

لوازم و تجهیزات استخر

تجهیزات استخری از مهم‌ترین بخش‌های سیستم مدرن در استخر به شمار می‌رود. به طور کلی تجهیزات و لوازم استخر به محصولات و اقلامی گفته می‌شود که به‌منظور ساخت، نگهداری و پاکسازی استخرها، سونا و جکوزی بکار می‌روند. لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی برای بهبود کیفیت آب و افزایش کارایی استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات استخر و لوازم در درجه اول در جهت ارتقا کیفیت آب در زمان‌های طولانی هستند. لازم به ذکر است تجهیزات مورد نیاز استخر خانگی، تجهیزات استخر روباز، تجهیزات استخر باغی و ... ممکن است متفاوت باشند.
شما می‌توانید در صورت تصمیم به خرید تجهیزات و لوازم استخر سونا جکوزی، از مشاوره تخصصی فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو برخوردار شوید. و لیست کلیه تجهیزات استخر را از یک منبع جامع و قابل اطمینان با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید. ما به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر از طریق انبارهای توزیع شده در تهران و سایر استا‌ن‌ها به شما در تهیه باکیفیت‌ترین محصولات و لوازم استخر یاری می‌رسانیم. از انواع تجهیزات و لوازم استخر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پمپ تصفیه استخر
  • گریل و گاتر استخر
  • سینی شناور استخر
  • ضد جلبک استخر
  • تایل یا کفپوش ضد لغزش
  • پودر کلر
  • پکیج تصفیه آب استخر
  • کلرزن خطی استخر
  • کلرزن شناور استخر
  • فیلتر تصفیه استخر و جکوزی
  • جارو استخر
  • چراغ استخر
  • اسکیمر استخر
  • استرینر استخر
  • نردبان استخر
  • لوله و اتصالات UPVC استخری
  • مبدل حرارتی استخر و جکوزی
  • روکش استخر
  • شفاف کننده استخر
  • از بین برنده آهن آب استخر
  • و ...

گریل و گاتر استخر

از تاسیسات جانبی استخر می‌توان به گریل و گاتر استخر که برای جمع آوری آب سرریز شده از استخر و جمع‌آوری آب دور استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند. گریل دور استخر نوعی درپوش برای جمع‌آوری آب استخر است که روی کانال استخر و دور آن نصب می‌شود. این محصول برای جلوگیری از لیز خوردن افراد و تمیز کردن آسان استخر بکار می‌رود. انواع گریل استخری به منظور هدایت آب‌های دور استخر و آب‌های سطحی به صورت خطی استفاده می‌شوند. آب‌های سطحی استخر بوسیله گریل دور استخر به مسیر گاتر استخر وارد می‌شوند و از این طریق به خروجی مورد نظر هدایت می‌گردند. گاتر دور استخر یا کانال پیش ساخته آب برای هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی بکار می‌روند، به گاتر دور استخر، آبراهه و یا جوب پیش ساخته دور استخر هم میگویند.

گریل و گاتر استخر

انواع گریل استخری

گریل استخری معمولا دارای انواعی مانند گریل استخر فلزی و گریل پلاستیکی و از جنس‌های PP، ABS و پلی آمید هستند. این محصولات به شکل پازلی و یا یک تکه موجود می‌باشند. نوع پازلی گریل از قطعات دو سانتی متری تشکیل شده که بوسیله یک یا دو و یا سه پین بهم متصل می‌شوند. نمونه‌های قالبی در قطعات ۵۰ سانتی متری با استحکام بالاتر تولید شده‌‍‌اند. کاربران بر اساس جنس، کاربرد، ابعاد و شکل ظاهری می‌توانند از انواع گریل استخری استفاده کنند.

انواع گاتر استخر از نظر ابعاد

انواع گاتر دور استخر از نظر ابعاد به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • عرض ۱۰ در ارتفاع ۵ سانتی متری
  • عرض ۱۳/۵ در ارتفاع ۶ سانتی متری
  • عرض ۱۳/۵ در ارتفاع ۱۱ سانتی متری
  • عرض ۲۰ در ارتفاع ۲۰ و ۱۴ سانتی متری

در هنگام انتخاب و خرید گاتر باید بدین نکته توجه داشت که گاترهای پیش ساخته از جنس پلیمر به دلیل صیقلی بودن دیواره‌ها و کف، در زمان کمتر و با سرعت بالاتری آب را تخلیه می‌کنند. فروشگاه تجیهزات استخر و جکوزی آبیکو انواع گاتر و گریل استخر را با کیفیت بالا و بهترین قیمت گاتر دور استخر و گریل استخری ارائه نموده است.

تایل یا کفپوش ضد لغزش

کفپوش ضد لغزش یا تایل ضد لغزش از جنس PVC است و با دارا بودن خاصیت چسبندگی در محیط‌های مرطوب برای جلوگیری از لیزخوردن نصب می‌شود. کفپوش ضد لغزش رولی از تجهیزات ایمنی ضروری و مهم برای تضمین سلامت کودکان و سالمندان در استخر است. از کفپوش ضد لغزش در سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، استخر، جکوزی، سونا و ... استفاده می‌شود. تایل یا کفپوش ضدلغزش مانع از مرطوب شدن پای افراد شده و در نتیجه از سر خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کند. کفپوش ضد لغزش استخر بسیار با دوام و مقاوم است و در برابر رطوبت، سایش، گرما و همچنین مواد شوینده استحکام بالایی دارد. تایل یا کفپوش ضدلغزش به علت مشبک بودن آب و کف را از روزنه‌های خود عبور داده و به فاضلاب هدایت می‌نماید.
تایل ۳۰ در ۳۰ ضد لغزش از جنس pvc بوده و بسیار انعطاف پذیر است. همچنین تایل های مشبک آبیکو که به عنوان کفپوش ضد لغزش سرامیک معروف است دارای اسانس می باشد و بسیار خوشبو است.
تایل یا کفپوش ضدلغزش بر اساس کاربرد دارای انواعی نظیر کفپوش ضد لغزش رولی، کفپوش ضد لغزش صنعتی، کفپوش ضد لغزش سرامیک، کفپوش ضد لغزش متری و ... است. شما می‌توانید بهترین کیفیت و قیمت کفپوش ضد لغزش را در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو داشته باشید.

تایل یا کفپوش ضد لغزش

مزایای تایل یا کفپوش ضدلغزش

  • ظاهری زیبا
  • تنوع رنگی بالا
  • قابلیت جذب رطوبت
  • نصب آسان
  • قدرت چسبندگی بالا
  • قیمت مناسب
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • دوام و استحکام زیاد

سینی شناور استخر

سینی شناور استخر یا سینی پذیرايی استخر یکی از تجهیزات جانبی و کاربردی استخر محسوب می‌شود. ساخت سینی شناور روی آب به‌منظور صرف وعده غذایی داخل استخر در جهت رفاه شناگران انجام شده است. اگر شما هم علاقه‌مند به صرف میان وعده و یا وعده‌های غذایی درون آب استخر هستید، پیشنهاد می‌شود از سینی شناور استخر ضدآب استفاده کنید. سینی شناور ضدآب به گونه‌ای طراحی شده است که به هیچ وجه به داخل آب نفوذ نمی‌کند و روی آب شناور می‌ماند. این محصول دارای لبه بلند بوده و از ریختن خوراکی‌ها به داخل آب جلوگیری می‌کند . سینی چوبی شناور روی آب استخر در ابعاد مختلف و با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با بهترین قیمت سینی استخری عرضه می‌شود.

ضد جلبک استخر

یکی از بهترین روش هایی که برای پیشگیری و از بین بردن جلبک استخر پیشنهاد می‌شود، استفاده از مواد ضد جلبک استخر است. رشد و تکثیر جلبک‌ها درون استخر موجب سبز شدن و کدر شدن آب استخر می‌شود. با نگهداری مناسب و همچنین حفظ تعادل شیمیایی آب استخر می‌توان از رشد جلبک‌ها جلوگیری کرد. اما باز هم احتمال پیدایش و رشد آن‌ها در استخر به خصوص استخرهای روباز وجود دارد. در این مواقع محلول ضد جلبک و خزه استخر و جکوزی Pool Plex بهترین روش برای از بین بردن جلبک استخر و نگهداری استخر روباز در باغ است.

ضد جلبک استخر

ضد جلبک استخر پول پلکس Poolplex برای از بین بردن جلبک استخر و جلوگیری از سبز شدن آب با عملکردی سریع و عدم لکه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مواد در انواع ضد جلبک استخر کشاورزی، ضد جلبک استخر پرورش ماهی، پودر ضد جلبک استخر، قرص ضد جلبک استخر و .. بکار می‌رود. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین برند مواد ضد جلبک یعنی محلول ضد جلبک و خزه استخر و جکوزی پولپلکس Pool Plex را با کیفیت و قیمت عالی ارائه نموده است.
ضد جلبک پولپلکس در دیجیکالا هم به فروش میرسد و امکان خرید اینترنتی ضد جلبک پولپلکس را در وب سایت آبیکو و همچنین دیجی کالا دارید.

پودر کلر

در استخرهای عمومی و خصوصی به دلیل امکان رشد ویروس و جلبک به سبب رطوبت، باید اقدام به ضدعفونی کردن آب نمود. در صورت کوتاهی در این امر تجمع جانوران ریز و رسوبات و بوی نامطبوعی را در آب استخر مشاهده خواهید کرد. یکی از روش‌های ضدعفونی و پاکسازی آب استخر کلرزنی با استفاده از پودر کلر و قرص کلر است. پودر کلر ماده‌ای موثر در جهت ضدعفونی و گندزدایی آب استخر می‌باشد. استفاده از پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم) بهترین و ارزانترین روش برای برای تصفیه و ضدعفونی آب به شمار می‌رود. پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم) ترکیبی معدنی با فرمول Ca(clo)2 است که با نام پرکلرین نیز شناخته می‌شود. این ماده دارای خاصیت ضدمیکروبی بالایی است و باقی مانده سمی از خود برجای نمی‌گذارد.
از جمله مزایای استفاده از هیپوکلریت کلسیم در کلرزنی می‌‌توان به عدم کدر شدن آب استخر، جلوگیری از کاهش شفافیت آب، از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌های درون آب، پیشگیری از انتقال بیماری‌ها از طریق آب و عدم ایجاد ته نشینی زمان کلرزنی اشاره کرد. برای کلرزنی استخر با پودر کلر از دستگاه‌هایی با نام کلرزن خطی استخر، کلرزن شناور استخر و ... استفاده می‌کنند تا کلر را به صورت یکنواخت در آب پخش کند.

نحوه کلرزنی استخر

در نحوه استفاده از پودر کلر برای ضدعفونی باید ابتدا میزان آن را با محاسبات سرانگشتی بدست آوریم. بدین صورت که به ازای هر مترمکعب حجم استخر ۵ گرم کلر نیاز است. بنابراین ابتدا حجم استخر را بدست می‌آوریم. سپس حجم حاصل را در ۵ ضرب می‌کنیم. مقدار حاصل را در یک ظرف آب دو یا سه لیتری حل می‌کنیم. محلول غلیظ حاصل شده را به صورت یکنواخت به آب استخر اضافه می‌کنیم.
پودر کلر را می‌توانید به صورت اینترنتی و در سریعترین زمان ممکن از مرکز فروش لوازم استخر مانند فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با بهترین قیمت پودر کلر خریداری نمایید. شما می‌توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز استخر خانگی و تجهیزات استخر باغی و عمومی را با بهترین کیفیت و قیمت از معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر، فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو تهیه نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتردر مورد پکیج های نگهداری آب استخر گروه آبیکو و محلول های نگهداری آب استخر برند پولپلکس لطفا با کارشناسان آبیکو در ارتباط باشید

رینگ جکوزی

رینگ جکوزی فلزی یکی از اجزای مهم جکوزی و دهانه آن محسوب می‌شود که به‌منظور هدایت آب پرفشار به جکوزی و نصب نازل‌ها بکار می‌رود. بخش بالا و پایین رینگ جکوزی به صورت هم مرکز روی هم قرار دارند و این مسئله موجب کمترین اختلاف سطحی در نصب شده است. در حقیقت رینگ به سیکلی گفته می‌شود که آب را با فشار بوسیله نازل‌ها به سمت جکوزی می‌فرستد. استاندارد بودن سایز رینگ جکوزی و طراحی دقیق آن به سبب یکنواختی پاشش آب در نازل‌های ماساژ بسیار حائز اهمیت است. رینگ جکوزی به سبب ماساژ بدن با استفاده از آب کاربرد درمانی نیز دارد.
در ساخت رینگ جکوزی باید از مرغوب‌ترین متریال استفاده شود. چراکه در صورت استفاده از مواد ساختمانی به سبب کاهش استحکام امکان فروریزی آن وجود خواهد داشت. از طرفی قسمتی از لوله کشی استخر به این تجهیزات اتصال دارد و اگر رینگ مقاومت لازم را نداشته باشد می‌شکند و به تجهیزات استخر و جکوزی آسیب می‌رساند. مساحت رینگ بر اساس نفراتی که از آن استفاده می‌کنند تعیین می‌شود. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به صورت سفارشی ساخت رینگ جکوزی، رینگ جکوزی ۶ نفره، رینگ جکوزی ۸ نفره و ... را با بهترین قیمت انجام می‌دهد. برای خرید بهترین رینگ جکوزی گالوانیزه، رینگ جکوزی استیل و ... با بهترین قیمت و همچنین خدمات نصب رینگ جکوزی با کارشناسان ما در این فروشگاه در ارتباط باشید:

09916666350
09916666470
02177899641

https://www.asianews.ir/u/cqg
اخبار مرتبط
اگر میخواهید بدانید که مهمترین تجهیزات استخر چیست و چه شرایط و ویژگی هایی دارند، با ما همراه بمانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید