صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
کد خبر: 16527
گزارشگر: 2
۵۴۷
۰
۰
۱
گلدن ویزا

ویزای طلایی امارات چیست؟ + راهنمای اخذ اقامت طلایی دبی

ویزای طلایی امارات چیست؟ + راهنمای اخذ اقامت طلایی دبی
ویزای طلایی امارات چیست؟ ویزای طلایی امارات متحده عربی یکی از برنامه‌های جذب سرمایه خارجی در این کشور است. این راه به عنوان "برنامه سرمایه‌گذاری طلایی امارات" شناخته شده و به اختصار "ویزای طلایی" هم نامیده می‌شود.

هدف اصلی این ویزا جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در امارات متحده عربی است. در حال حاضر، برنامه ویزای طلایی امارات متحده عربی به دلیل فرایند تقریبا آسان درخواست و مزایای خود بسیاری از افراد را جذب می‌کند.

راه‌های دریافت ویزای طلایی امارات

افراد متقاضی ویزای طلایی امارات می‌توانند فرایند درخواست را از هر نقطه‌ای در جهان آغاز کنند. اگر وضعیت شخص را برای دریافت ویزای طلایی امارات متحده عربی تایید کنند، برای شخص ویزای ورود مکرر شش ماهه به امارات صادر خواهد شد که با این ویزا می‌تواند وارد امارات متحده عربی شده و برای طی کردن مراحل پایانی درخواست خود در این کشور بماند. سرمایه‌گذاران پذیرفته شده با رعایت الزامات، اقامت طلایی دریافت می‌کنند؛ این اقامت آنها را قادر می‌سازد تا بسته به نوع ویزای انتخابی‌شان ۵ یا ۱۰ سال در امارات متحده عربی زندگی کنند. دارندگان ویزای طلایی امارات متحده عربی پس از پایان اعتبار ویزا، می‌توانند آن را تمدید کنند.
برای اخذ ویزای طلایی، می‌توانید به چندین روش اقدام کنید، از جمله:

  1. سرمایه گذاری در ملک: با سرمایه‌گذاری در ملک‌های مشخص در امارات، می‌توانید ویزای طلایی دریافت کنید. مقدار سرمایه‌گذاری ممکن است بر اساس نوع ملک و منطقه متغیر باشد.
  2. سرمایه گذاری در کسب و کار: با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تجاری یا صنعتی در امارات نیز می‌توانید به ویزای طلایی دست یابید. این پروژه‌ها باید معتبر و بهره‌ور باشند.
  3. سرمایه گذاری در رشته‌های خاص: بعضی زمینه‌های خاص مثل پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع تولیدی و... مورد توجه قرار می‌گیرند و سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها می‌تواند به دریافت ویزای طلایی منجر شود.

برای بررسی بهتر ویزای طلایی امارات چیست باید به شرایط، معیارهای خاص توجه داشته باشید. این شرایط ممکن است شامل سابقه کیفیت زندگی، سوابق کیفیت تحصیلی یا کاری، سوابق بانکی و... باشند. برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روز‌تر، بهتر است به وبسایت رسمی دولت یا سازمان‌های مرتبط امارات متحده عربی مراجعه کنید. همچنین، لازم است قبل از هر تصمیمی، از وکیل مهاجرتی یا یک مشاور مطلع در این زمینه مشورت بگیرید.

مزایای ویزای طلایی امارات چیست؟

در ادامه موضوع ویزای طلایی امارات چیست بدانید، این ویزای امارات یک ویزای مقرون به صرفه است که به بازاریاب‌ها و سرمایه‌گذاران در این کشور تعلق می‌گیرد؛ این ویزا مزایا و حقوق بیشتری نسبت به سایر ویزاها دارد. ویزای طلایی امارات متحده عربی دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تمدید اقامت با حفظ تمام امتیازات، هویت مستقل در کار و اقامت، و تکفل فرزندان پسر تا ۲۵ سالگی و فرزندان دختر بدون محدودیت سنی تا قبل از ازدواج اشاره کرد. همچنین، با دریافت این ویزا نیاز به حضور دائم در کشور امارات نیست.

مزایای ویزای طلایی امارات چیست؟

دریافت‌کنندگان ویزای طلایی حق تحصیل در دانشگاه‌های معتبر جهانی، و سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند. این مزیت‌ها همچنین شامل اعضای خانواده متقاضی که واجد شرایط هستند، می‌شوند. متقاضیان حق دارند همسر و فرزندان خود را (بدون توجه به سن آنها) در درخواست ویزای طلایی امارات متحده عربی خود اضافه کنند. همسران و فرزندان واجد شرایط حتی در صورت درگذشت متقاضی اصلی ویزای طلایی، می‌توانند در طول دوران اقامت خود در کشور سکونت داشته باشند.

ویژگی‌های ویزای طلایی امارات

ویژگی‌های ویزای طلایی امارات عبارت‌اند از:

  • اقامت طولانی مدت
    یکی از بزرگترین ویژگی‌های ویزای طلایی، به دست آوردن اقامت طولانی مدت است. اقامت طلایی امارات چیست؟ با ویزای طلایی امارات می‌توان اقامتی بین ۵ یا ۱۰ سال دریافت کرده و پس از اتمام اعتبار ویزا، به راحتی آن را تمدید کرد. این مزیت به شما اجازه می‌دهد برای مدت حداکثر ۱۰ سال در امارات متحده عربی زندگی کرده و از تمامی خدمات و حقوقی که به عنوان یک ساکن دائم در این کشور وجود دارد، استفاده کنید.
  • وضعیت مالی مطلوب
    امارات متحده عربی با رتبه بالا در اندیکاتورهای زندگی و اقتصادی شناخته شده است. با سرمایه‌گذاری در امارات و دریافت ویزای طلایی، شما می‌توانید به امکانات مالی و وضعیت مالی مطلوب دست پیدا کنید.
  • سفر آسان
    با ویزای طلایی، می‌توانید بدون نیاز به ویزای کاری یا توریستی، به صورت آزاد به امارات متحده عربی سفر کنید. این مزیت به شما امکان می‌دهد به راحتی بین امارات و سایر کشورها سفر داشته باشید.
  • سیستم کسب و کار منعطف
    امارات با یک سیستم کسب و کار رونق‌بخش و منعطف، یکی از مقاصد جذاب برای کسب‌وکارهای بین‌المللی است. با ویزای طلایی، شما می‌توانید شرکت خود را تاسیس کرده و از امکانات و مزایای سیستم سرمایه‌گذاری در امارات بهره‌مند شوید.
  • بازار کار پویا
    امارات با بازار کار پویا، پیشرفته و بین‌المللی خود، فرصت‌های بسیاری برای کار و کسب و کار ارائه می‌دهد. این کشور با رونق صنایع مختلف نظیر فناوری، بانکداری، مالیاتی و گردشگری، شرایط فراهم‌سازی را برای رشد و توسعه کسب‌وکارها فراهم می‌کند.
  • آزادی از محدودیت‌های کاری
    با ویزای طلایی امارات می‌توانید بدون نیاز به همکاری با هیچ سازمانی در امارات به صورت مستقل فعالیت کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.
  • دسترسی به خدمات بهداشتی و پزشکی
    ویزای طلایی درمان پیشرفته‌تری را در اختیارتان قرار داده و به شما امکان می‌دهد در بیمارستان‌های با کیفیت و مدرن در امارات متحده عربی درمان شوید.

اخذ ویزا و اقامت در امارات با بهترین مشاوران حقوقی

در نظر داشته باشید که شرایط و مدت اعتبار ویزای طلایی امارات ممکن است با تغییر قوانین و مقررات این کشور تغییر کند؛ بنابراین قبل از تصمیم گیری و درخواست ویزا، همیشه بهتر است سایت رسمی دولت یا سفارت مربوطه امارات را بررسی کنید تا اطلاعات به روز و آگاهی کامل از شرایط و مزایای ویزای طلایی امارات داشته باشید.

اخذ ویزا و اقامت در امارات با بهترین مشاوران حقوقی

با بررسی ویزا و اقامت طلایی امارات چیست متوجه شدیم که این اقامت برای شرکت‌ها و افرادی که قصد سرمایه گذاری و تجارت در امارات متحده عربی را دارند، کاربردی است. این نوع اقامت، به صورت ۵ یا ۱۰ ساله صادر می‌شود و به دارندگان آن، اجازه می‌دهد تا برای مدتی در امارات متحده عربی زندگی کنند.
اقامت طلایی در امارات متحده عربی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از خدمات بهداشتی، آموزشی و سایر خدمات عمومی امارات متحده عربی بهره‌مند شوید. همچنین، شما می‌توانید به صورت آزاد به کار خود ادامه دهید و حقوق و دستمزد خود را بدون هیچگونه محدودیتی دریافت کنید.

گروه حقوقی بیات یک مجموعه‌ای بسیار متخصص و کاردان در امور ویزا و مهاجرت است که می‌تواند بهترین راهنمایی‌ها را به شما ارائه دهد.

https://www.asianews.ir/u/cr3
اخبار مرتبط
به طور کلی، برای بدست آوردن بهترین شغل برای مهاجرت به امارات، باید چالش های موجود را بشناسید و برای غلبه بر آنها برنامه ریزی کنید. در این صورت یک مشاور مهاجرت می تواند به شما کمک کند و راهنمایی های لازم را ارائه دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید