صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
کد خبر: 16552
گزارشگر: 2
۸۹۶
۰
۰
۱
برندهای شیرآلات

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟
شیرآلات یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات هر خانه محسوب می‌شود و نبود آن، زندگی را مختل می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که در هنگام خرید شیرآلات، باید نهایت دقت را به کار گرفت و نباید بیگدار به آب زد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین شیرآلات ایرانی را به شما معرفی نماییم تا در هنگام خرید، بدانید که به سراغ چه برندهایی بروید.

شیرآلات ایرانی مخصوص خانه‌های ایرانی

در این مقاله، تاکید می‌کنیم که خرید شیرآلات ایرانی برای خانواده‌های ایرانی، اقدامی کاملا سنجیده و مناسب محسوب می‌شود اما شاید در ذهن شما این سوال به وجود ‌آید که دلیل این موضوع چیست؟
حتما همه ما تجربه استفاده از برخی محصولات داخلی را که کیفیت مناسبی نداشتند و نسبت به نمونه‌های خارجی ضعیف‌تر بودند، داشتیم. این تجربه ناموفق باعث شده است تا محصولات ایرانی را با عینک بدبینی مشاهده کنیم و به آن‌ها اعتماد نداشته باشیم اما اگر این عینک را از صورت خود برداریم، محصولاتی را خواهیم دید که اگر بهتر از نمونه‌های خارجی نباشند، حداقل در میدان رقابت، دوشادوش نمونه‌های وارداتی قرار می‌گیرند و حتی می‌توان با قیمت‌های خیلی پایین‌تر نسبت به محصولات خارجی، آنان را خریداری کرد.
یکی از اصلی‌ترین محصولات تولید داخل که در جرگه محصولات باکیفیت قرار می‌گیرد، شیرآلات است. با مراجعه به بازار شیرآلات، حتما می‌توانید صحت این جمله را راستی آزمایی کنید. فروشندگان هر دو نمونه داخلی و خارجی را در اختیار دارند و اگر از آنان در مورد رضایت مشتریان از خرید شیرآلات ایرانی بپرسید، حتما به کیفیت بالای شیرآلات داخلی پی می‌برید.
اگر از کیفیت گذر کنیم، به این موضوع خواهیم رسید که محصولات تولید داخل، متناسب با نیازهای خانواده‌های ایرانی تولید می‌شوند و بیشترین سازگاری را با خواسته‌های آنان خواهد داشت.

معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی

شرکت کی دبلیو سی با شعار همیشه یک‌ها ماندگارند، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی تحت لیسانس کی دبلیو سی سوئیس است. این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت کی دبلیو سی سوئیس در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود و با تولید شیرآلات بسیار باکیفیت و مطابق با نمونه خارجی رضایت مشتریان را جلب کرده است.
از شرکت کی دبلیو سی می‌توان به عنوان برترین برند تولیدکننده شیرآلات اهرمی در ایران نام برد. این برند با محصولات جذاب و متفاوت خود، بسیاری از مشتریان را شیفته خود کرده است و توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. نکته حائز اهمیت در مورد برند کی دبلیو سی این است که در شیرآلات توکار نیز رتبه اول را در اختیار دارد. اگر علاقه مند به شیرآلات توکار هستید، بهتر است در ابتدا شیرآلات کی دبلیو سی را مورد بررسی قرار دهید و کالای موردنیاز خود را از میان شیرآلات توکار این برند برگزینید.

شیرآلات شودر

اگر به جزئیات توجه دارید، شودر گزینه مناسبی خواهد بود. شودر با تلاش هوشمندانه و دقیق، محصولات متفاوت، کارآمد و بادوام را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این برند در تولید محصولات خود از طراحی آلمانی بهره برده است و تلاش نموده است در کنار طراحی آلمانی، سلایق ایرانیان را نیز درنظر بگیرد. از تمایز در جزئیات، طراحی هارمونیک و دوستدار محیط زیست بودن، می‌توان به عنوان ویژگی های اصلی شیرآلات شودر نام برد.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان را باید قدیمی ترین و نام‌آشناترین برند شیرآلات در کشور دانست. کارخانه تولید شیرآلات قهرمان در استان اردبیل واقع شده است و بیش از ۳۰۰۰ نفر برای تولید محصول موردنیاز مشتریان، در این مجموعه مشغول به کار هستند. اگر از کیفیت محصولات قهرمان رضایت داشتید، قطعا به دلیل تاکید این کارخانه بر کیفیت بالای محصولات بوده است؛ این موضوع را در حجم بالای صادرات این برند نیز می‌توان مشاهده کرد.

کارخانه قهرمان برای محصولات خود ۵ سال ضمانت و ۱۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. محصولات قهرمان اکثراً به وسیله قطعاتی تولید می‌شوند که در داخل کارخانه و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی ساخته شده‌اند و کمتر از قطعات خارجی در ساخت شیرآلات قهرمان استفاده می‌شود.

شیرآلات راسان (ماهسان پویا)

شرکت راسان با تیمی پرشور و به واسطه تبلیغات گسترده تلویزیونی و محیطی، کیفیت بالای محصولات و ۵ سال ضمانت توانسته است در بازار شیرآلات ایرانی، نامی برای خود دست و پا کند و بیش از پیش اعتماد مشتریان را جلب نماید. این برند با وجود سابقه کم، شیرآلات بسیار باکیفیتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. تنوع بالایی در محصولات راسان دیده می‌شود و در صورت علاقه به خرید شیرآلات این برند، می‌توانید گزینه مناسبی بیابید.

شیرآلات کلار(شرکت کلارپویا)

بررسی شیرآلات کلار، آخرین بخش از معرفی بهترین شیرآلات ایرانی محسوب می‌شود. برند کلار پس از برند کی دبلیو سی، بهترین تولید کننده شیرآلات توکار در بازار محسوب می شود. شیرآلات توکار، به عنوان جدیدترین نسل شیرآلات ساختمانی با طراحی زیبا، امکانات بسیاری را در اختیار طراحان داخلی و معماران قرار داده است. اگر شما نیز به شیرآلات توکار علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود پس از برند کی دبلیو سی، حتما محصولات کلار را مدنظر خود قرار دهید.

شیرآلات

سخن پایانی

در آخرین قسمت از این مقاله، مجددا باید تکرار کنیم که شیرآلات ایرانی، اگر از شیرآلات خارجی بهتر نباشند، قطعاً چیزی از آن‌ها کم ندارند. کیفیت بالای بدنه، طراحی های متفاوت و عملکرد مناسب، ویژگی هایی هستند که شیرآلات تولید داخل از آنها برخوردار هستند و نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل برطرف می‌کنند. در میاند تعداد بالای برندهای تولید کننده شیرآلات در ایران، برندهایی نظیر کی دبلیو سی ایران، شودر، قهرمان، راسان، کاویان و کلار، به خود می‌بالند که با بیشترین اقبال عمومی روبرو شده‌اند و توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. در پایان باید اشاره نماییم که برای خرید محصولات هر یک از این برندها، بهتر است به نمایندگی های رسمی مراجعه نمایید تا بتوانید از گارانتی معتبر این برندها برخوردار شوید.

https://www.asianews.ir/u/cru
اخبار مرتبط
امروزه استفاده از شیر روشویی پایه بلند محبوبیت و رواج بیشتری پیدا کرده‌ است. شیر پایه بلند روشویی ظاهری مدرن دارد و برای نصب در کنار سینک روشویی کابینتی مناسب است. با اینکه قیمت شیر روشویی پایه بلند از شیرآلات روشویی معمولی بالاتر است، امّا ارزش بیشتری را از نظر زیبایی فراهم می آورد. در این مقاله مزایای شیر روشویی پایه بلند و نکات مهم در زمان خرید این نوع شیرآلات بررسی شده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید