صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۷
کد خبر: 16635
گزارشگر: 213
۶۹۱
۰
۰
۱
حاشیه های بیمار شدن یک زندانی در زندان

علت مرگ فرامرز جاویدزاد در زندان اوین

علت مرگ فرامرز جاویدزاد در زندان اوین
در حالی که علت مرگ زندانی فرامرز جاویدزاد به دلیل عدم ارائه خدمات درمانی در ندامتگاه اوین خبر ساز شده استف بیانیه ای در این باره صادر شد.

به گزارش آسیانیوز،  به دنبال انتشار خبری تحت عنوان «فوت زندانی فرامرز جاویدزاد به دلیل عدم ارائه خدمات درمانی در ندامتگاه اوین» در برخی رسانه‌های معاند، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

اداره کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد:‌ زندانی فرامرز جاویدزاد به اتهام مشارکت در انتقال مال غیر ، مشارکت در تشکیل شبکه جعل و کلاهبرداری، انتقال ۳ فقره مال غیر در حال تحمل کیفر در ندامتگاه اوین بود.

باوجود اینکه در مطلب کذب منتشر شده عنوان شده عدم اعزام و رسیدگی پزشکی باعث فوت زندانی شده است نامبرده طی مدت حضور در زندان به دلیل سابقه بیماری در دستگاه گوارش ۵ نوبت به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شده است.

همچنین برابر اطلاعات موجود در اسناد و پرونده پزشکی، زندانی یک نوبت در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته که با اصرار و رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شده است.

این زندانی روز اول مهرماه و پس از وخامت حال بلافاصله به بهداری منتقل و عملیات CPR با حضور پزشک و پرستار و عوامل اورژانس ۱۱۵ انجام شده است که متاسفانه با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته این زندانی فوت کرده است.

-------------

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات درباره مرگ جواد روحی؛ متهم محکوم به اعدام حوادث سال گذشته

----------------------------

در پایان شایان ذکر است رسیدگی به وضعیت درمانی تمامی زندانیان از حقوق تثبیت شده در تمامی مراکز تأمینی و تربیتی است که در مورد این زندانی با سن ۶۰ سال طی دو ماه تحمل کیفر ۵ نوبت اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان علاوه بر رسیدگی‌های پزشکی داخل زندان ثبت شده است./


https://www.asianews.ir/u/cvg
اخبار مرتبط
آخرین خبر درباره علت آتش‌سوزی در زندان زنان قرچک ورامین منتشر شد.
وکیل تسخیری جواد روحی از متهمان حوادث سال گذشته که دیروز در گذشت، توضیحاتی درباره اتهامات منتسب به او ارائه کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید