صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۸
کد خبر: 16650
گزارشگر: 464
۱۰۵۰
۰
۰
۲
پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود؛

رالی تور گردشگری تهران ـ متین آباد ـ تهران

رالی تور گردشگری تهران ـ متین آباد ـ تهران
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار «ما با طبیعتیم» به مدت دو روز در مسیر تهران ـ متین آباد ـ تهران، برگزار می‌کند.

به گزارش آسیانیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سه کلاس همگانی، پیشرفته و کلاسیک و از محل بازار بزرگ ایران (مجموعه ایران مال تهران) آغاز می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی، روز ۲۶ مهر با حضور در جلسه توجیهی و آموزشی با اصول و روش‌های نقشه خوانی، مسیریابی، ثبت امتیاز در ایستگاه‌های کنترل، مهارت‌های رانندگی ایمن، نشان‌ها و نمادهای نقشه و... آشنا خواهند شد. کمپ کویری متین‌آباد در استان اصفهان، محل اقامت شرکت‌کنندگان و خط آغاز روز دوم رالی فوق خواهد بود.

از آن‌جایی که این نوع رالی‌ها به‌عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند، ملاک انتخاب برترین‌ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت‌کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه‌خوانی و مسیریابی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد، می‌توانند تا ۲۰ مهرماه به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir یا لینک www.taci.ir/rally مراجعه و برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۲۳۰۰۷۴۴ و ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ (داخلی ۳) تماس حاصل نمایند.

https://www.asianews.ir/u/cvv
اخبار مرتبط
شرکت‌کنندگان رالی تور گردشگری بین‌المللی جاده ابریشم پس از چهار روز پیمایش در ایران، کشورمان را به مقصد کشور ترکمنستان ترک کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید