صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۷
کد خبر: 16697
گزارشگر: 464
۷۳۱
۰
۰
۰
پس از بررسی پلتفرم‌ها؛

هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک!

هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک!
پس از آن‌که گزارش جدید کمیسیون اروپا نشان داد که شبکه اجتماعی «ایکس» در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳ دارای بالاترین پست‌های حاوی اطلاعات نادرست در میان همه پلتفرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی است، اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد که از قوانین جدید برای ممانعت از انتشار اخبار جعلی و تبلیغات روسی پیروی کند.

به گزارش آسیانیوز؛ این گزارش ۲۰۰ صفحه‌ای به بررسی فعالیت‌هایی پرداخته که پلتفرم‌های بزرگ از جمله فیسبوک، گوگل، متا، مایکروسافت و تیک‌تاک در این شش ماه انجام داده‌اند تا برای انطباق خود با قوانین جدید اتحادیه اروپا آماده شوند. اجرای این قوانین از ماه اوت آغاز شده است.

این گزارش تحقیقاتی که برای اولین بار مقیاس اخبار جعلی را در رسانه‌های اجتماعی در سراسر اتحادیه اروپا آشکار کرده، به بررسی نسبت اطلاعات نادرست به کل اخبار منتشرشده در شبکه‌های متعلق به غول‌های فناوری پرداخته است و تلاش‌هایی را که فیسبوک و تیک‌تاک و لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی در این مدت برای حذف تبلیغات روسی، سخنان نفرت‌انگیز، حساب‌های جعلی و سایر اطلاعات نادرست انجام داده‌اند، شرح داده است.

https://www.asianews.ir/u/cxc
اخبار مرتبط
در حالی که ایلان ماسک حدود دو ماه پیش با در دست گرفتن یک سینک دستشویی به دفتر مرکزی توییتر وارد شد، روز گذشته با یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود آیا وی باید از ریاست توییتر کناره گیری کند؟
معاون رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار عکس تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به شرکت ایلان ماسک نوشت: استارلینک اینجاست. ممنون ایلان ‌ماسک!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید