صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
کد خبر: 16746
گزارشگر: 2
۱۰۳۷
۰
۰
۱
ویروس‌ها و بدافزارهای جدید

آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟

آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟
آیا می‌دانید که آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟ تا چه حد با خصوصیات کسپرسکی آشنایی دارید؟ همزمان با رشد فناوری و توجه سیستم‌های جدید به امنیت خود، هکرها و دزدان اینترنتی، ویروس‌ها و بدافزارهای جدیدی را توسعه می‌دهند تا به اهداف خود دست یابند. در این راستا آنتی ویروس‌هایی مانند کسپرسکی هم در تلاش برای ارتقا دادن دیتابیس‌های خود هستند.

بنابراین در جدیدترین لایسنس‌ آنتی ویروس کسپرسکی ممکن است مزایایی وجود داشته باشند که شما از آنها بی خبر باشید. همین موضوع باعث شده تا این مطلب از بنیان سافت را که به عنوان مرجع خرید آنتی ویروس (Kaspersky) در ایران شناخته می‌شود به مزایای کسپرسکی اختصاص دهیم.

خصوصیات امنیتی کسپرسکی کدامند؟

از اواخر قرن بیستم که کسپرسکی خدمات امنیتی خود را به کاربران ارائه داده، شاهد شکل گیری خصوصیاتی هستیم که هر روز تأثیر پررنگ تری بر بهبود سلامتی سیستم و امنیت اطلاعات ذخیره شده روی آن دارند. این خصوصیات عبارتند از:

اسکن آنی فایل‌ها

مادامی که سیستم شما روشن است، کسپرسکی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل فایل‌های ذخیره شده و فایل‌هایی که به صورت آنلاین استفاده و حتی ذخیره می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر فایل‌ها به ویروس یا هر بدافزار دیگری آلوده باشند، پاکسازی خواهند شد.

نظارت تمام وقت

فعالیت دائمی کسپرسکی باعث شده که همواره بر عملکرد سیستم شما نظارت داشته باشد. به این ترتیب در صورتی که حضور ویروس یا جاسوسی روی سیستم حس کند، به شما اطلاع می‌دهد تا به پاکسازی آن اقدام کنید.

توجه به حریم خصوصی

آنچه به تازگی در میان خصوصیات کسپرسکی توجه کاربران را به خود جلب کرده، محافظت بیشتر کسپرسکی از حریم خصوصی کاربران در زمان حضورشان در فضای مجازی است. این نکته به خصوص زمانی که با گوشی یا تبلت کار می‌کنید، مهم تر خواهد بود.

بهبود عملکرد سیستم

علاوه بر امنیت و حریم خصوصی، تأثیر کسپرسکی را می‌توانید در بهبود عملکرد آن مشاهده کنید. بدون اینکه سرعت عملکرد سیستم شما (تبلت، لپ تاپ و یا گوشی) کم شود، امنیت را ارتقا داده و حریم خصوصی را بیشتر محافظت می‌کند. این در حالی است که سلامت هارد دیسک بررسی می‌شود. اما شما هنگام کار، بازی یا حتی مشاهده فیلم اختلالی در سرعت دستگاه خود مشاهده نمی‌کنید.

ضد ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟

اکنون می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟ در واقع هر کدام از خصوصیات کسپرسکی باعث می‌شوند که این برنامه برای کاربران خود مفید باشد. اما در جدیدترین لایسنس کسپرسکی این مزایا کدامند؟

مزایای امنیتی آنتی ویروس کسپرسکی

  • آنتی ویروس همیشگی: آنتی ویروس کسپرسکی دستگاه‌های شما را به طور مداوم از نظر وجود ویروس، کرم، تروجان و روت کیت‌ اسکن می‌کند.
  • شناسایی آنی خطرات: تجزیه و تحلیل بی ‌وقفه فایل‌ها، برنامه‌ها و وب ‌سایت‌ها مسئولیت کسپرسکی است.
  • تشخیص لینک‌های آلوده: داده‌های شبکه امنیتی کسپرسکی برای تجزیه و تحلیل پیوندها در صفحاتی از اینترنت که باز می‌کنید، استفاده می‌شوند.
  • ضد باج افزار: فعالیت باج افزارها را بررسی کرده و مواردی که مطابقت دارند، مسدود می‌کند.
  • مسدود کننده شبکه حملات: فعالیت بلاک کردن با شناسایی فعالیت‌های مشکوک و مسدود کردن حملات مستقیم است.
  • داشتن نقش فایروال دو طرفه: با تشخیص درخواست شبکه ورودی و خروجی، از حمله هکرها به دستگاه شما جلوگیری می‌کند.
  • مانعی برای استفاده غیرمجاز از منابع ارزی: با اقدامات امنیتی، مانع از استفاده کردن منابع سیستم شما برای استخراج ارزهای دیجیتال می‌شود.

با وجود خصوصیات امنیتی فوق، سیستم شما همیشه مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بررسی شامل فایل‌های ذخیره شده، وب و لینک‌های مورد استفاده است. تشخیص عوامل مخرب شرایطی را برای حذف آنها و حفظ امنیت و سلامت سیستم فراهم می‌کند.

مزایای آنتی ویروس کسپرسکی

مزیت‌های کسپرسکی از بعد حریم خصوصی

  • تشخیص جاسوس: در صورتی که ویروس‌ها و بدافزارها از سیستم شما برای جاسوسی یا سرقت رمز ارز استفاده کنند، کسپرسکی به شما هشدار می‌دهد.
  • مرور صفحات خصوصی: بررسی صفحات شبکه‌های اجتماعی باز شده روی سیستم شما، بر عهده کسپرسکی است. اطلاعات خصوصی شما محافظت بیشتری می‌شوند.
  • نظارت هوشمندانه خانه: برنامه کسپرسکی به بررسی امنیت وای فای خانه شما می‌پردازد. در ضمن دستگاه جدیدی بخواهد به وای فای خانه شما وصل شود، شما را در جریان می‌گذارد.
  • محافظت از وب کم و میکروفون: دسترسی غیرمجاز به وب ‌کم لپ تاپ شما را متوقف می‌کند.
  • حفاظت از پرداخت آنلاین: هنگامی که تراکنش مالی آنلاین انجام می‌دهید، امکان استفاده از درگاهی مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. در ضمن، از رهگیری اطلاعات کارت اعتباری و داده‌های مالی شما توسط هکرها جلوگیری می‌کند.
  • بررسی درز کردن داده‌ها: در صورت لو رفتن اطلاعات حساب خصوصی شما در اینترنت به شما هشدار می‌دهد. به شما توصیه می‌کند که چگونه از درز کردن اطلاعات خود به بیرون، در آینده جلوگیری کنید.
  • حفاظت از داده‌ها در وای فای عمومی: هنگامی که برای خرید، استفاده از درگاه‌های بانکی و سایر موارد، از وای فای عمومی بهره مند می‌شوید، بستر امنی را برای شما به وجود می‌آورد.
  • پوشش دادن آی پی: کسپرسکی آی پی شما را محافظت می‌‌کند. اطمینان حاصل می‌شود که هیچ کس نمی‌تواند دستگاه‌ها یا موقعیت جغرافیایی شما را ردیابی کند.
  • محافظت از آی پی: در صورتی که (VPN) دستگاه شما قطع شد، مانع از نمایش آی پی شنل می‌شود.
  • دسترسی به محتوای جهانی: با فعال بودن کسپرسکی، امکان دسترسی به بیش از ۲۰۰۰ سایت برای شما فراهم می‌شود.

خرید کسپرسکی اصل

خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال

اکنون که مزایای آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال را می‌دانید، این امکان برای شما وجود دارد که آن را از بنیان سافت به عنوان مرجع خرید آنتی ویروس (Kaspersky) خریداری کنید.

جمع بندی

  • در این مطلب شما با خصوصیات امنیتی کسپرسکی آشنا شدید.
  • با بررسی خصوصیات آنتی ویروس کسپرسکی و نقشی که در محافظت از اطلاعات شما دارند، می‌توانید به پاسخ آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟ دست پیدا کنید.
  • برای اینکه آنتی ویروس کسپرسکی را خریداری کنید، بهترین گزینه انتخاب سایتی امن و مطمئن است. ما به شما بنیان سافت را پیشنهاد می‌کنیم.
https://www.asianews.ir/u/cyq
اخبار مرتبط
مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تعاریف در زمینه کسب و کار اینترنتی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید