صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۶
کد خبر: 16775
گزارشگر: 2
۶۹۹
۰
۰
۱
سررسید ۱۴۰۳

سررسید از کجا بخریم؟

سررسید از کجا بخریم؟
اگر از میدان بهارستان به سمت میدان جمهوری بروید، در همان ابتدا حتما با بازار سررسید تهران برخورد می‌کنید که در آنجا انواع سالنامه، سررسید، کارت مناسبتی، تقویم رومیزی و ... عرضه می‌شود.

تنوع محصولات در این بازار هر بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد و حتی اگر نیازی به خرید سالنامه و سررسید نداشته باشید، با دیدن انواع و اقسام محصولات این بازار برای خرید ترغیب می‌شوید. وجود فروشگاه‌های متعدد سررسید این مرکز را به بزرگترین بازار فروش محصولات چاپی تبدیل کرده است. اینجا پر از چاپخانه‌هایی است که ظهیرالسلام و حومه آن متمرکز شده‌اند.

در بازار سررسید تهران چه می‌گذرد؟

هر سال در ماه اسفند بازار سررسید و تقویم رومیزی در بازار سررسید تهران داغ می‌شود و اگر طی ماه‌های آخر سال به این مرکز خرید سر بزنید، با جمع زیادی از بازدیدکنندگان روبرو می‌شوید. بسیاری از این مشتریان نیز صاحبان کسب و کار و یا کارشناسان بازاریابی هستند که با هدف انتشار تقویم، سررسید و سالنامه برای تبلیغ راهی این بازار شده‌اند.
آنچه باعث محبوبیت این بازار شده است:

  • داشتن تنوع محصولات
  • قیمت مناسب
  • انتخاب چاپخانه از بین تعداد زیاد
  • امکان سفارش سررسید و سالنامه در تعداد زیاد
  • سرعت بالای چاپ سررسید و سالنامه

در این فروشگاه‌ها گرافیست‌هایی کار می‌کنند که هنر خود را روی کاغذها می‌ریزند و شما می‌توانید از دیدن آن همه طرح و رنگ زیبا لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت‌های خرید از بازار سررسید تهران، امکان سفارش دادن طرح روی سالنامه و سررسید است.
اگر می‌خواهید در تیراژ بالایی سررسید سفارش دهید و هدفتان از این کار، رونق کسب و کارتان است، حتما طرح خاصی در ذهن دارید که باید آن را به چاپخانه‌های حرفه‌ای بسپارید. در بازار سررسید تهران چاپخانه‌ها و فروشگاه‌هایی فعالیت دارند که طرح و ایده‌های ذهنی شما را دریافت کرده و سپس سالنامه یا سررسید مطابق با آنچه می‌خواهید، ارائه می‌دهند.

بزرگترین بازار سررسید ایران

اگر به شما بگوییم که این مرکز به عنوان بزرگترین بازار ایران برای عرضه محصولات چاپی از جمله سالنامه، سررسید، تقویم رومیزی و ... است، اغراق نکرده‌ایم. قیمت محصولات در این بازار مناسب‌تر از آن چیزی است که در شهرهای کوچک و یا سایر بازارهای تهران مشاهده می‌کنید.
در سال‌های اخیر قیمت کاغذ به طور غیرمنتظره‌ای افزایش یافته که بر روی قیمت سررسید نیز تاثیر زیادی داشته است. از سوی دیگر بسیاری از مراکزی که در زمینه فروش محصولات چاپی فعالیت دارند، آن‌ها را با واسطه به دست مشتریان می‌رسانند. همین موضوع باعث افزایش قیمت‌های سررسید و سالنامه می‌شود. در حالی که شما می‌توانید در بازار سررسید تهران، محصولات چاپی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

محصولات چاپی در بازار سررسید تهران

سالنامه برگ

همانطور که گفتیم در این بازار انواع و اقسام سررسید، تقویم و سالنامه عرضه می‌شود که از نظر اندازه و ظاهر متنوع هستند و دست شما را برای انتخاب بهترین محصول باز می‌گذارد. از جمله محصولات پر فروش در این بازار باید به سررسیدهای کلاسوری و ارگانایزر اشاره کنیم که برای مدیران مناسب هستند. سررسیدهای خشتی که برای طرفداران محصولات هنری و فانتزی مناسبند، در این بازار عرضه می‌شود.
اگر می‌خواهید سررسیدهای ارزان قیمت را در تیراژ بالا سفارش دهید، در بازار سررسید تهران انواع مختلفی از سررسیدهای پالتویی و جیبی عرضه می‌شود. مهم‌ترین دلیلی که مشتریان این مرکز را زیاد کرده است، تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

سفارش چاپ سررسید و تقویم رومیزی

زمانی که وارد بازار سررسید تهران می‌شوید، تعداد زیادی فروشگاه در مقابلتان قرار دارد تا بتوانید بهترین محصولات چاپی را تهیه کنید. اما اگر از قبل ایده‌ای در ذهن دارید، می‌توانید آن به چاپخانه سفارش دهید و بعد از چند روز سررسیدها یا تقویم‌ها را تحویل بگیرید.
در این بازار نه تنها تقویم، سررسید و سالنامه در طرح، رنگ و اندازه‌های متنوع عرضه می‌شود، بلکه لوازم التحریم نظیر خودکار، کیف، دفترچه یادداشت، دفترچه تلفن و ... نیز عرضه می‌شود. جالب است بدانید در برخی از فروشگاه‌های این مرکز سررسید در تهران، سررسیدهایی با ماشین حساب عرضه می‌شود. تقویم رومیزی‌های این مرکز از نوع فنری هستند که قسمت یادداشت‌برداری نیز دارند که آن‌ها را کاربردی‌تر می‌کند.
در این بازار می‌توانید خاص‌ترین سررسیدها و تقویم‌هایی که شاید در سایر فروشگاه‌ها دیده نشود، خریداری کنید. در اواخر فصل تابستان که خانواده‌ها در حال خرید لوازم التحریر برای فرزندان خود هستند، این بازار با جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان روبرو می‌شود. در واقع مشتریان بازار سررسید تهران نه تنها صاحبان مشاغل و افراد عادی، بلکه دانش‌آموزان نیز هستند.

خرید عمده و تکی سررسید از بازار سررسید تهران

همیشه خرید عمده به معنای خرید ارزان‌تر بوده است. در این بازار هم بسیاری از فروشگاه‌ها محصولات خود را به صورت عمده عرضه می‌کنند. بیشتر کسانی که به دنبال خرید سررسید و تقویم رومیزی سفارشی هستند، آن را عمده‌ای می‌خرند. چاپ لوگو و محتوای تبلیغات در سررسیدها از جمله دلایلی است که این مشتریان را به مرکز خرید سررسید تهران می‌کشاند.
بسیاری از مشتریان این بازار هم افراد عادی هستند که خرید تکی دارند و سررسید و سالنامه را برای اهداف شخصی خود تهیه می‌کنند. دلیل حضور این افراد در این مرکز، تهیه لوازم التحریم، تقویم و سررسید با طرح زیبا و خاص است. برای مثال باید به مهندسان و دانشجویانی اشاره کنیم که به این سررسیدها نیاز دارند و بخشی از مشتریان این مرکز را تشکیل می‌دهند. بسیاری از آن‌ها طرفدار سررسیدهای فانتری و هنری هستند.

بهترین مراکز چاپ سررسید تهران

سررسید ۱۴۰۳

از جمله فروشگاه‌های چاپ و عرضه سررسید در تهران باید به واحد سالنامه برگ اشاره کنیم که سابقه درخشانی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است. کیفیت محصولات این برند مثال زدنی است و بسیاری از مشتریان آن دائمی هستند.
فراموش نکنید برای تهیه محصولات چاپی در این مرکز خرید باید به کیفیت متریال مصرفی نیز توجه داشته باشید. اگرچه تصور مشتریان از بازار سررسید تهران، عرضه محصولات باکیفیت است، اما در این بین فروشگاه‌هایی نیز وجود دارند که محصولات چاپی را با سه سطح (درجه ۱، ۲ و ۳) تهیه می‌کنند که قیمت‌های متنوعی دارند. این کار به منظور حق انتخاب مشتریان برای خرید سررسید و سالنامه با قیمت ارزان، متوسط یا گران است.
زمانی که از واحد سالنامه برگ (https://www.bargcalendar.com/) ، سالنامه، تقویم رومیزی یا سررسید سفارش می‌دهید، در موعد مقرر سفارشات شما تحویل داده می‌شود. همه چیز در مرکز خرید سررسید با برنامه‌ریزی و با دقت انجام می‌شود. تمامی مراحل صحافی سررسیدها با تجهیزات اتوماتیک انجام می‌شود که سرعت و کیفیت نهایی را افزایش می‌دهد.
جلد چسبانی اتوماتیک از جمله مواردی است که در چاپخانه‌های این بازار انجام می‌شود تا تیراژهای انبوه یکدست تولید شوند. در نهایت آنچه شما از این بازار تهیه می‌کنید، سررسیدهای زیبا، خوش فرم و باکیفیت هستند.

در پایان

مرکز خرید سررسید تهران در ابتدای میدان جمهوری قرار دارد که باید از میدان بهارستان به این سمت بروید. این مرکز یکی از بهترین بازارهای عرضه محصولات چاپی در ایران است که به صورت عمده و تک فعالیت می‌کند. از جمله محصولات این بازار باید به سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، دفترچه یادداشت، ست‌های تبلیغاتی، کاتالوگ، بروشور و .... اشاره کنیم. فروشگاه‌هایی که در این مرکز قرار دارند، همه چاپخانه هستند و سفارشات شما را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان تحویل می‌دهند. در این بازار می‌توانید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنید.

https://www.asianews.ir/u/czo
اخبار مرتبط
همچاپ با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت، طیف وسیعی از خدمات بسته بندی محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ را برای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. هدف از چاپ و بسته بندی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت برای رفع نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می باشد. مفتخریم اعلام کنیم که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، الکترونیک و ... در زمینه بسته بندی و چاپ فعالیت داریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید