صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۵
کد خبر: 16797
گزارشگر: 2
۶۹۷۴
۰
۴
۴
تلویزیون های هوشمند و بروز

تلویزیون سونی X90L یا X90K ؟ با کیفیت ترین تصویر تلویزیون های LED 4K 2023

تلویزیون سونی X90L یا X90K ؟ با کیفیت ترین تصویر تلویزیون های LED 4K 2023
کمپانی خوش نام و چند ملیتی Sony ، در سال های اخیر تمرکز ویژه ای را بر روی تولید تلویزیون های هوشمند و بروز گذاشته است و ظاهرا می خواهد طرفداران و منتقدان خود را با کوله باری از تجربیات جدید همراه کند ، در هر صورت فرقی نمی کند که شما یک TV با امکانات هوشمند و یا با کیفیت تصویر و صدای قدرتمند می خواهید ، در هر حالت ژاپنی های خلاق و خوش فکر تلاش می کنند تا بهترین محصولات را به کاربران خود هدیه دهند.

از آنجایی که امروزه پخش تصاویر به واقعیت نزدیک شده اند و کیفیت محتوا نسبت به سال های گذشته پیشرفت دو چندانی داشته است ، قاعدتا به بستری برای نمایش نیاز دارند که قادر باشد تکنولوژی های نوین این حوزه را به خوبی ساپورت کند ، از این رو حضور تلویزیون سونی X90L در این میان به چشم می خورد ، که از لحاظ سه المان اصلی کیفیت ، صدا و قابلیت های هوشمند ، در سطحی عالی و حرفه ای قرار دارد و توانسته است در میان دیگر رقبای خود ، حضوری فعال و موثر داشته باشد . این تلویزیون و مدل نسل قبلی آن ، یعنی تلویزیون سونی X90K را باید با مشخصه ی یک کیفیت تصویر فوق العاده بشناسیم چرا که از پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در حوزه ی تصویر بهره می گیرند و به راحتی می توانند تصاویری در حد یک واقعیت را تولید کنند . همچنین اگر شما عزیزان به بررسی مقالات تخصصی تر در خصوص تلویزیون X90L ، علاقه مند هستید می توانید با دنبال کردن لینک این مدل در ابتدای صفحه ، نیاز خود را بر طرف کنید ، علاوه بر آن قادر خواهید بود که نسبت به خرید این دو مدل از وب سایت تخصصی ممتاز کالا اقدام کنید و از مشاوران زبده ی ما در این زمینه ، راهنمایی رایگان دریافت کنید .
در پخش طراحی هم باید عنوان کرد که شرکت سونی در ساخت این دو مدل از قاب باریک و کم ضخامتی استفاده کرده است ، به نحوی که حواس کاربران را در هنگام تماشای تصاویر پرت نمی کند و توجه آنان کمتر به اطراف معطوف می گردد . البته از پایه های دو شاخه ی جذاب این تلویزیون ها هم نمی توان غافل شد ، چرا که در ۲ تا ۳ حاالت قابل تنظیم هستند و به وسیله ی آن می توان ارتفاع تلویزیون از سطح میز و همچنین نحوه ی قرار گیری آن را تغییر داد .
تیم مشاوران وب سایت ممتاز کالا و دیجی کالا در ادامه ی مطالب قصد دارند توضیحات جامع تری از این دو مدل تلویزیون با کیفیت شرکت سونی را در اختیار شما عزیزان همراه قرار دهند و صد البته میان انواع مدل هایی که در فروشگاه های فوق موجود می باشد ، خرید این دو تلویزیون به شدت پیشنهاد می شود چرا که نسل جدیدی از تکنولوژی های هوشمند را با خود به همراه دارند .

کیفیت تصویری بی مانند در تلویزیون های X90L و X90K سونی

تلویزیون های LED 4K 2023

تلویزیون های فوق ، همچون دیگر مدل های سری ۹ این شرکت از رزولوشن 4K که 2160 × 3840 پیکسل در تصویر می باشد ، بهره می برند . وضوح استثنایی فورکی ، کیفیت تصویری چهار برابر بیشتر از Full HD نسل پیشین دارد و همین امر سبب می شود که محتوای دریافتی از نمایشگر تلویزیون ، چشم نواز و به واقعیت نزدیک تر باشد .
پردازنده ی پر قدرت Cognitive Processor XR در تلویزیون سونی X90K ، محتوای دریافتی از هسته ی مرکزی را تجزیه و تحلیل می کند و در تنظیم خودکار رنگ ، کنترل نور و حذف نویز های اضافی و ناخالصی های تصویر تاثیر گذار است . به طور کلی پردازنده ها به علت خوانایی جزء به جزء تصاویر ، نقش مهمی را در اتقای کیفیت محتوا ایفا می کنند و دامنه ی بیشتری از طیف رنگی را در اختیار کاربران قرار می دهند . همچنین شما همراهان گرامی می توانید به لینک ابتدای پاراگراف مراجعه کنید و در خصوص تلویزیون فوق ، مطالب تخصصی بیشتری را مطالعه کنید ، البته این امکان را هم دارید که نسبت به خرید آن از وب سایت ممتاز کالا اقدام کنید .
هر رنگی که شما در ذهنتان مجسم می کنید ، دارای یک منبع نور است و به طور معمول رنگ های گوناگون ، میزان نور مختلفی را از خود منتشر می کنند ، پس بهتر آن است که میزان روشنایی هر رنگ به صورت جدا از سایرین تنظیم شود تا بافت طبیعی تصاویر حفظ شوند . سونی برای رسیدن به این امر مهم از فناوری Object-based HDR Remaster در تلویزیون های X90L و X90K استفاده کرده است که رنگ های هر تصویر را به صورت متمایز تجزیه می کند و بهترین کنتراست موجود را برای آنان در نظر می گیرد .
این دو تلویزیون پر فروش همچنین با استفاده از تکنولوژی Motion Flow XR ، شکافی که در بعضی اوقات باعث بریده بریده شدن و تاری صحنه های ویدیویی می شود را از این می برند . در اصل برای برخی از فیلم ها که دارای حرکات سریعی هستند ، استفاده از قابلیت موشن بهترین راهکار در دنیای امروزی است ، زیرا این قابلیت فریم های سالم را با فریم های آسیب دیده جایگزین می کند و همین امر سبب می شود تا سکانس های سریع ، بدون تاخیر و به صورت واضح دیده شوند .

تجربه ی لذت بردن از اصواتی فراگیر در تلویزیون های سری ۹ شرکت سونی

در بخش دیگر تلویزیون های X90L و X90K سونی ، یک سیستم صوتی محشر ۳۰ واتی جا خوش کرده است که به وسیله ی فناوری های Sound Optimization و Account Multi-Audio ارتقا داده می شود و صدایی با وضوح بالا را در محیط منزل یا محل کار شما به جریان می اندازد . اگر چه بر روی کاغذ و باتوجه با عدد و رقم ، توان صوتی تلویزیون های این شرکت را همانند دیگر رقبای خود در نظر می گیرند ، اما به قول معروف هر گردی گردو نیست .
یکی از قابلیت های صوتی منحصر به فرد که در این قسمت مورد بحث است Sound Position نام دارد ، این ویژگی به صورت کاملا هوشمند و با تشخیص محل قرار گیری صدا در تلویزیون ، می تواند کم یا زیاد کردن ولوم را به صورت خودکار انجام دهد و با تکرار این عمل در بخش های مختلف ، حس واقعی تجربه ی یک صدای چند بعدی را به شما هدیه دهد .
و در آخر هم از حضور قابلیت دالبی اتموس در تلویزیون های سری ۹ کمپانی سونی ، نمی توان چشم پوشی کرد ، چرا که در بهبود اصوات تولید شده از اسپیکر ها نقش مهمی دارد و حس یک صدای سه بعدی و بدون نویز را به هر شنونده ای می دهد .

قابلیت های اسمارت تلویزیون های X90L و X90K سونی

تلویزیون سونی

تلویزیون های جدید شرکت سونی با وجود بهره بردن از سیستم عامل اختصاصی گوگل تی وی ، انواع امکانات و قابلیت های هوشند را در سطح بروز تری برای شما به ارمغان می آورند و همین مسئله باعث می شود که در دنیای امروز ، افراد میل و رغبت بیشتری به خرید نمایشگر های هوشمند از خود نشان دهند .
شما عزیزان با استفاده از دستیار های صوتی Alexa و Google Assistant ، این امکان را دارید که دستوران خود را به صورت کلامی به تلویزیون منتقل کنید و هرگونه محتوای صوتی ، تصویری و برنامه های مختلف را تنها به وسیله ی صدای خود جست و جو کنید . با این تفاسیر دیگر از تایپ کردن های حال به هم زن و خسته کننده خبری نیست و علاوه بر این ، می توانید در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی ویژه ای داشته باشید .
تلویزیون های فوق با در اختیار داشتن قابلیت Airplay ، می توانند امکان سازگاری و نقل و انتقال محتوا با دستگاه های IOS را فراهم کنند و انواع فیلم ، موسیقی یا حتی محتوای دلخواه شما را با نمایشگر تلویزیون به اشتراک بگذارند . در واقع این قابلیت یک سیستم هوشمند خانگی اپل به شمار می رود ، چرا که قادر است روشن و خاموش کردن چراغ های اتاق ، چک کردن دوربین های امنیتی و مواردی از این دست را به راحتی برای شما انجام دهد .
قاعدتا یکی از نیاز های حال حاضر گیمر ها ، تلویزیون هایی با قابلیت گیمینگ و سازگار بودن آن ها با انواع کنسول های مختلف به شمار می رود که خوشبختانه مهندسان خلاق شرکت سونی به این مورد مهم توجه خاصی داشته اند و با قرار دادن حالت تاخیر ورودی کم و پورت HDMI 2.1 در تلویزیون های X90L و X90K ، که محتوا را روان و بدون هیچ لگی پخش می کنند ، حس بازی کردن در کنار دوستان را به یک تجربه ی لذت بخش مبدل کرده اند .

نحوه ی خرید تلویزیون های سونی از فروشگاه ما

شرکت بلند آوازه ی سونی بدون شک یکی از بی رقیب ترین برند های تولید کننده ی لوازم صوتی و علی الخصوص تلویزیون های هوشمند در جهان امروزی به حساب می آید ، که قاعدتا این مورد مهم برای طرفداران این شرکت محبوب ، به راحتی قابل هضم است . پس اگر از دوستداران محصولات اورجینال هستید ، وقت را تلف نکنید و تلویزیون های باکیفیت و منحصر به فرد X90L و X90K را در لیست خرید خود قرار دهید .
شما می توانید این تلویزیون شگفت انگیز را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از ۲ سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از انواع قیمت تلویزیون سونی و ثبت سفارش ، علاوه بر دنبال کردن لینک مورد نظر ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس : 09186663742
پیج اینستاگرام : momtazkala@

https://www.asianews.ir/u/d06
اخبار مرتبط
سونی توانست شخصیت اصلی داستان ما شود؛ هنگامی که SONY در وصف تصویر تلویزیون هایش گفت “واقعیت هرگز به این زیبایی نیست” برخی آن را پای اغراق گذاشتند و برخی دیگر نیز انکار کردند اما امروزه یک تلویزیون سونی در هر کجا که باشد نمادی از زیبایی و واقع گرایی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید