صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۲
کد خبر: 16799
گزارشگر: 213
۳۱۶۹
۰
۰
۲
حاشیه های یک دیدار برگزار نشده در ایران

آخرین تصمیم درباره بازی سپاهان و الاتحاد/ویدئوی دیدار جنجالی دو تیم

آخرین تصمیم درباره بازی سپاهان و الاتحاد/ویدئوی دیدار جنجالی دو تیم
در حالی که AFC بیانیه ای درباره بازی الاتحاد و سپاهان منتشر کرد، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره خصوص سرنوشت این دیدار تصمیم گیری را اعلام کرد.

به گزارش آسیانیوز، پروانه توکلی:کمک داور سابق بین‌المللی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزار نشدن دیدار سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا و سرنوشت نتیجه این دیدار صحبت کرد.

نظر کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سرنوشت دیدار برگزار نشده سپاهان و ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می‌گیرد.

محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور سابق بین‌المللی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزار نشدن دیدار سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا و سرنوشت نتیجه این دیدار گفت: دقیقا نمی‌توان نظر دقیقی در این خصوص داد زیرا که برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که یک بازی به خاطر چنین دلیلی برگزار نشده و یک تیم به زمین نیامده است.

وی ادامه داد: ناظر بازی، وظیفه‌اش برگزار کردن بازی است و احتمالا به گوش مسئولان سپاهان و ورزشگاه نقش جهان رسانده که موارد اعتراض الاتحادی‌ها را حل کنند اما سپاهانی‌ها اهمیتی به این موضوع نداده‌اند و تصمیم گرفتند بازی با همین شرایط برگزار شود. با توجه به تجربه بنده و اینکه هر دو تیم ۲۴ ساعت قبل از بازی در ورزشگاه میزبان تمرین می‌کنند، احتمالا این موارد اعتراضی برای حل و فصل شدن به میزبان گفته شده است و آنها باید این موارد را اصلاح می‌کردند. در هر صورت AFC با توجه به گزارش ناظر بازی در خصوص این نتیجه تصمیم‌گیری خواهد کرد و احتمال هر تصمیمی اعم از ۳ بر صفر شدن بازی یا برگزاری آن در کشور ثالث وجود دارد.

---------------

بیشتر بخوانید

علت واقعی انصراف الاتحاد از بازی مقابل سپاهان/انتشار واکنش جنجالی AFC

------------------------------

ویدیوی حواشی دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد

ویدئویی درباره دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه آمده است:

 

 

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/d08
اخبار مرتبط
سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند تا بازی لغو شود.
در استقبال و بدرقه عربستانی‌ها همین که جلوی دست و پای آنها با دوربین راه نیفتیم، پخش زنده تلویزیون را به سی‌آی‌پی فرودگاه نبریم تا مدیران تیم رقیب مجبور شوند با دست جلوی دوربین ما را بگیرند آبروداری کرده‌ایم و...
قرار است ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک دیدار اهلال و نساجی مازندران را تماشا کنند که ۲۵۰۰ نفر از آنها تماشاگران زن خواهند بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید