صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۲
کد خبر: 16819
گزارشگر: 464
۷۳۱
۱
۰
۲
مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی؛

وداع با هنرمندی که مهر آمد و با مهرگان رفت

وداع با هنرمندی که مهر آمد و با مهرگان رفت
مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح دیروز در خانه هنرمندان برگزار شد. اصغر همت که اجرای این مراسم را برعهده داشت، گفت: «فردوس کاویانی مظهر پندار، گفتار و کردار نیک بود.»

به گزارش آسیانیوز؛ اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی مجلس درباره فردوس کاویانی گفت: «به ایران این مرز پرگهر درود می‌فرستم و نیز درود می‌فرستم به هنرمندان ایران و روان‌شاد استاد فردوس کاویانی که یک ایرانی زرتشتی بود، اما هم نداشت.

او در ماه مهر به دنیا آمد و در همین ماه که جشن ملی مهرگان را داریم، از دنیا رفت. او برگزیده زرتشتیان بود و در سرای نور جا دارد. او جوایز زیادی دریافت کرد که بزرگترینش قلب ما بود.»

اسماعیل خلج نیز طی سخنانی کوتاه گفت: «من صفحه‌ای در فضای مجازی دارم که برای مرگ کسی در آنجا پست نگذاشتم، اما برای فردوس کاویانی پست گذاشتم.» او در حالیکه اشک میریخت گفت: «بگذارید برای این مرد نازنین گریه کنم.» شهرام گیل‌آبادی، پژمان بازغی، هادی مرزبان، مسعود جعفری جوزانی، اسماعیل خلج و آرمیتا کیانی فرزند فردوس کیانی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

https://www.asianews.ir/u/d0r
اخبار مرتبط
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر جوان حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در میان بی تابی مادر و خانواده و اندوه همکارانش برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمدرضا کیانفر
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
0
0
0

. محمدرضا شهبازی توئیتید: فردوس کاویانی زرتشتی بود ان‌شاالله امیرالمؤمنین از او استقبال کند. آقای شهبازی، حتماً می‌کند زیرا پیروان خودش به قدری به او و خاندانش تهمت زده‌اند و به بهانه‌ی دفاع از آنان جنایت و خیانت و فساد کرده‌اند که ننگ دارد استقبالشان نماید. ای به دست دیو ملعون سال و مه مانده اسیر، تکیه کرده بر گمان برگشته از عین‌الیقین. گر نجات خویش خواهی در سفینه نوح شو، چند باشی چون رهی تو بینوای دل رهین. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید