صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
کد خبر: 16918
گزارشگر: 2
۵۲۲
۰
۰
۱
محصولات شنوایی

سمعک هوشمند با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

سمعک هوشمند با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
با ورود سمعک های هوشمند و فراهوشمند به دنیای محصولات شنوایی، بسیاری از مشکلات شنیداری بیماران حل شده است. این دسته از سمعک ها بهترین راه حل های شنوایی را ارائه می­کنند و با توجه به اینکه از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها استفاده شده است، سمعک های هوشمند و فراهوشمند قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

بسیاری از افراد دغدغه این موضوع را دارند که سمعک هوشمند مناسب خود را از کجا تهیه کنند. بهترین گزینه، خرید سمعک از مراکز شنوایی و کلینیک های تخصصی معتبر است. کلینیک سمعک آلفا یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است که نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک هوشمند در مدل های مختلف را دارا است. این مرکز با بیش از ۲۴ سال سابقه، خدمات شنوایی باکیفیتی را به شما هموطنان گرامی ارائه می­کند.

خرید سمعک هوشمند از کلینیک سمعک آلفا

سمعک هوشمند چیست؟

به سمعکی هوشمند گفته می­شود که بتواند به صورت خودکار صدا ها و برنامه ها را تغییر دهد. سمعک هوشمند از لحاظ ظاهری می­تواند به صورت نامرئی، پشت گوشی یا ریک ارائه شود. در زمان گذشته سمعک های ابتدایی تنها اصوات را تقویت می­کردند اما پردازش خاصی بر روی آنها انجام نمی­دانند. با گذشت زمان و پیشرفت علم در این حوزه، سمعک های هوشمندی به بازار عرضه شدند. انواع سمعک هوشمند و فراهوشمند متناسب با محیط، صدا ها را تغییر می­دهند و صدای گفتار را به طور خاص تقویت می­کنند و اصوات مزاحم را از بین می­برند.
سمعک های جدید امروزی می­توانند به طور خودکار صدای باد را کاهش دهند و یا به یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی تبدیل شوند. سمعک های هوشمند را می­توان در صورت گم شدن، از طریق برنامه های مخصوص برند سمعک که بر روی گوشی قابل نصب است پیدا کرد.

ویژگی های سمعک هوشمند

سمعک های جدید هوشمند امروزی از نظر فناوری بسیار پیشرفت کرده­اند و اندازه کوچکی دارند. این دسته از محصولات شنوایی می­توانند با اصوات پیرامون فرد سازگار شوند، به طوری که شندین آنها برای کاربر بسیار آسان شود. به بیان دیگر الگوریتم سمعک بین اصوات پس زمینه و گفتار به صورتی تنظیم شده است که برقراری ارتباط برای فرد به راحتی صورت بگیرد.
تمامی تنظیمات در سمعک های قدیمی به صورت دستی صورت می­گرفت، اما این موضوع در سمعک های هوشمند جدید به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می­شود. سمعک های هوشمند یک مزیت بزرگ دارند و آن یادگیری کارهایی است که فرد کم شنوا انجام می­دهد. همین قابلیت این امکان را فراهم می­کند با ورود کاربر به محیط های مختلف، سمعک هوشمند (Smart hearing aid) به صورت خودکار تنظیمات لازم را اعمال کند و نیازی به کنترل دستی نباشد. سمعک هوشمند فشار را بر روی مغز کم می­کند. در نتیجه کاربران برای درک صدای گفتار مجبور نیستند انرژی خود را برای تمرکز بر روی صدای مورد نظر هدر دهند.
این دسته از سمعک ها دارای مداراتی جهت حذف نویز باد و فیدبک هستند. این مدارات به طور خودکار فعال می­شوند؛ به بیان دیگر در مواقعی که در محیط خارج از منزل باد می­وزد یا زمانی که پنجره ماشین پایین است، این مدارات به صورت اتوماتیک فعال شده و میزان خش خش صدا کاهش می­یابد. در مواقعی که نویز ایجاد می­شود، کاربر در هنگام ارتباط برقرار کردن با دیگران با مشکل مواجه می­شود. سمعک های هوشمند این اجازه را به فرد کم شنوا می­­دهند که صدای واضحی را دریافت کند.

سمعک هوشمند

قیمت سمعک هوشمند به چه مواردی بستگی دارد؟

سطح تکنولوژی به کار رفته، برند تولید کننده، سال ساخت و طراحی ظاهری از موارد هستند که بر قیمت سمعک هوشمند تاثیر گذارند.

نکات مهم درباره خرید سمعک هوشمند

تجربه نشان داده بسیاری از افراد بدون مشورت از شنوایی شناس، اقدام به خرید سمعک گران قیمت با امکانات بسیار می­کنند اما به ندرت از تمامی قابلیت های آن بهره می­برند. این کار نتیجه ای جز هدر رفتن هزینه ندارد. بهتر است قبل از خرید سمعک هوشمند، با شنوایی شناس خود مشورت کنید و متناسب با شرایط شنوایی و سبک زندگی که دارید، سمعک مناسب با امکانات موردنیازتان را خریداری کنید.
نکته بعدی، خرید سمعک متناسب با شرایط شنوایی شما است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند خرید یک سمعک گران قیمت همیشه بهترین گزینه است؛ اما باید بگوییم چنانچه افت شنوایی شما در حد خفیف تا متوسط باشد، یک سمعک با تکنولوژی معمولی با قیمت مناسب پاسخگو خواهد بود. در نتیجه نیازی به پرداخت مبالغ بالا نیست. برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های بسیار، بهتر است قبل از خرید سمعک آزمایشات شنوایی انجام دهید تا سمعک مناسب با شرایط شنوایی خود تهیه کنید. بهترین کار این است سمعک هوشمندی را تهیه کنید که بر اساس نیاز و شرایط شما باشد.

از کجا سمعک هوشمند بخریم؟

بهترین کار این است که سمعک هوشمند خود را از مراکز شنوایی معتبر و کلینیک های تخصصی باسابقه تهیه کنید. کلینیک سمعک آلفا با بیش از ۲۴ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات شنوایی، یکی از بهترین مراکز شنوایی و خرید سمعک در شهر تهران است. علاوه بر تجویز سمعک، انجام انواع آزمایشات شنوایی بزرگسالان، کودکان و نوزادان، تعمیر و تنظیم انواع سمعک و همچنین ارائه مشاوره درمانی، از دیگر خدمات این مجموعه است. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های اعلامی با کارشناسان کلینیک سمعک برتر تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/d3m
اخبار مرتبط
مقابله زودهنگام با کم شنوایی ممکن است به کاهش بار جهانی بیماری آلزایمر نیز کمک کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید