صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
کد خبر: 16947
گزارشگر: 306
۱۸۹
۰
۰
۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد سفر می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد سفر می‌کند
یزد - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی در شهرستان بافق و حضور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به یزد سفر می‌کند

آسیانیوز / یزد ؛ «سیدصولت مرتضوی» به‌منظور کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مجتمع صنعتی‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق، افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی اول، افتتاح پرعیارسازی ۴ میلیون تُنی و کلنگ‌زنی کارخانه کنستانتره ۱/۲ میلیون تُنی نوظهور در آنومالی شمالی به شهرستان بافق در استان یزد سفر می‌کند.

 زیارت امام‌زاده عبدالله و غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بافق، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز ۱ جاده بافق–‌بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی، کلنگ‌زنی مجموعه مسکن کارگری، افتتاح فاز نخست مجموعه‌ آب‌درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی‌-حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این پروژه، از دیگر برنامه‌های وزیر کار در سفر به استان یزد است.

 مرتضوی در این سفر دو روزه همچنین در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد شرکت کرده و در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت این استان نیز حضور خواهد یافت.

 آیین تجلیل از استاد «علی مشاهیری» از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان یزد نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد شهر یزد برگزار خواهد شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد سفر می‌کند

https://www.asianews.ir/u/d4f
اخبار مرتبط
یزد - جشنواره شهید رجایی استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جانشین فرمانده سپاه قدس و جمعی از مدیران، معاونین و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد یزد برگزار و از دستگاه‌های برگزیده استان تجلیل شد
یزد - محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری مانور بازرسی به مناسبت روز ایمنی خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید