صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 16959
گزارشگر: 2
۸۴۰
۰
۱
۲
سفر نوروزی

بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز ۱۴۰۳

بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز ۱۴۰۳
تعطیلات سال نو با فرا رسیدن بهار همیشه به عنوان بهترین فرصت برای سفر ایرانیان به شمار می‌آید. به خصوص کسانی که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارند، در نوروز فرصت کافی برای گشت و گذار را داشته و از همین رو با نزدیک شدن به ایام عید همه به دنبال بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز می گردند. چنانچه شما نیز دوست دارید با رزرو یکی از تورهای نوروزی به مقاصد خارجی ایام تعطیلات ۱۴۰۳ را به بهترین نحو سپری کنید، توصیه می‌کنیم مطالب این نوشته را از دست ندهید.

چرا که در ادامه به معرفی برترین مقاصد خارجی برای سفر در تعطیلات عید نوروز می‌پردازیم.

سفر به ترکیه در نوروز ۱۴۰۳

وقتی صحبت از تور خارجی می‌شود یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهن گردشگران ایرانی می‌رسد، تور ترکیه است. ناگفته نماند که ترکیه مقصدی بسیار محبوب نه تنها بین ایرانیان بلکه توریست‌های خارجی محسوب می‌شود. از همین رو در لیست بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز نمی‌توان مقاصد گردشگری ترکیه را نادیده گرفت. از جمله امتیازهای سفر به ترکیه عدم نیاز به اخذ ویزا برای گردشگران ایرانی است. به طوری که مسافران ایرانی می‌توانند تنها با در دست داشتن پاسپورت تا ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته و به گشت و گذار در آن بدون محدودیت بپردازند. از دیگر دلایلی که ترکیه را به مقصدی پرطرفدار در بین ایرانیان تبدیل می‌کند قیمت مناسب تورها و همچنین هزینه‌های سفر به این کشور است.
در کنار تمامی این موارد مسافران ایرانی می‌توانند از دو طریق زمینی و هوایی به ترکیه سفر کرده و خاطرتی به یادماندنی برای خود ثبت کنند. در نهایت نیز جا دارد اشاره کنیم که مقاصد توریستی ترکیه صرفا محدود به یک مورد نبوده و شما می‌توانید بسته به سلیقه و انتظاراتی که از سفر دارید مقاصد مختلفی نظیر استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، کاپادوکیا و ... را انتخاب کرده و تور مربوطه را رزرو کنید.

ترکیه

سفر با تور گرجستان

مورد بعدی از گزینه‌هایی که می‌توان آن را در دسته بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز قرار داد، گرجستان است. گرجستان کشوری واقع در منطقه اوراسیایی بوده و سالانه توریست‌های ابرانی بسیاری را در ایام نوروز به خود جذب می‌کند. مهم نیست اهل گشتی تاریخی در پایتخت گرجستان، تفلیس، باشید و یا به دنبال طبیعت‌گردی و تفریحات ساحلی در آن بگردید. در هر صورت سفر با تور گرجستان می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کنند. به خصوص اگر قصد سفر به یک کشور خارجی در نوروز ۱۴۰۳ را با کمترین بودجه دارید، گرجستان انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. البته که گرجستان نیز امکان سفری زمینی و هوایی را برای مسافران ایرانی داشته و با انتخاب تورهای زمینی گرجستان می‌توان تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود به این کشور دوست داشتنی و زیبا صرف جویی کرد.

سفری متفاوت به دبی

امارات از دیگر کشورهایی است که سفر به آن در ایام نوروز می‌تواند بسیار مناسب باشد. به خصوص کسانی که قصد سفر به دبی را دارند، امارات بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز ۱۴۰۳ خواهد بود. پیش از هر چیزی باید بگوییم که شرایط آب و هوایی دبی در اوایل بهار که با تعطیلات نوروز ایرانیان همراه است، بسیار معتدل و دلنشین خواهد بود. علاوه بر آن از اوج فصل توریستی دبی دور شده و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری آن خیلی شلوغ نخواهند بود. از طرفی نیز قیمت‌ها به نسبت چند ماه گذشته (پاییز و زمستان) شکسته شده و می‌توان تا حد زیادی در هزینه‌ تفریحات و سرگرمی‌های خود صرفه‌جویی کرد. به خصوص اگر به دنبال یک سفر لاکچری و همه چیز تمام هستید، هیچ مقصدی به اندازه دبی نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

دبی

سفر با تور تایلند

تایلند یک مقصد فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای کسانی است که دوست دارند نهایت لذت را از تفریحات پرجنب و جوش شبانه برده و در کنار آن از زیبایی‌های طبیعت و سواحل منحصر به فرد نیز استفاده کنند. از آنجایی که تایلند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد، برای داشتن یک سفر کامل باید حداقل یک هفته از زمان خود را به آن اختصاص دهید و چه فرصتی بهتر از ایام تعطیلات عید نوروز؟ بنابراین اگر در طول سال بنابر مشغله کاری نمی‌توانید زمانی را برای سفر به تایلند اختصاص دهید بهتر است در لیست برنامه‌ریزی‌های خود برای گشت و گذار در تعطیلات اول سال تایلند را در الویت‌های خود قرار دهید. بر خلاف تصور اغلب افراد تایلند بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز هم به همراه خانواده و هم به صورت مجردی است. از جمله مقاصد بسیار دوست داشتنی که در سفر به تایلند می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید پوکت، پاتایا، کرابی، ساموئی و جزایر فی فی هستند.

سفری جذاب به هند

از دیگر مقاصدی که همچون تایلند نیاز به زمان نسبت زیادی برای گشت و گذار دارد، کشور هندوستان است. هندوستان مهد تاج محل، از عجایب هفتگانه جدید دنیا، بوده و با تورهای ترکیبی مثل مثلث طلایی هند و ... فرصت یک سفر خاطره انگیز را برای علاقه مندان به گردش و تفریح می‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر هنوز تصمیم قطعی برای سفر در ایام عید را نگرفته‌اید هند می‌تواند بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز برای شما باشد. علاوه بر دهلی، آگرا و جیپور که در مثلث طلایی هند قرار دارند مقاصد دیگری مثل بمبئی و همچنین شهر ساحلی گوا نیز می‌توانند انتخابی عالی برای سفر به این کشور زیبا و پهناور باشند.

سفر به ارمنستان

البته که در لیست بهترین کشور برای مسافرت خارجی در نوروز نمی‌توان ارمنستان را نادیده گرفت. به خصوص اینکه در ایام نوروز و با فرا رسیدن بهار شرایط آب و هوایی در ارمنستان بسیار دوست داشتنی بوده و گردشگران می‌توانند بهترین استفاده را از گشت و گذارهای خود در این کشور بکنند. در بین شهرهای ارمنستان ایروان به عنوان پایتخت این کشور از جذابیت دوچندانی برای بازدید برخوردار بوده و مسافران می‌توانند روزهای خوشی را در آن برای خود رقم بزنند. البته که سفر به ارمنستان نیز از طریق مسیر زمینی در کنار مسیر هوایی ممکن بوده و از آنجایی که تعطیلات نوروز فرصت کافی برای همراه شدن با تورهای زمینی ارمنستان را فراهم می‌کند یکی از بهترین مقاصد در این ایام برای علاقه‌مندان به سفرهای خارجی خواهد بود.

ارمنستان

رزرو تورهای بی‌نظیر نوروزی با آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان

از آنجایی که عید نوروز یکی از بهترین فرصت‌های سفر برای ایرانیان به شمار می‌آید، تمامی آژانس‌های مسافرتی پکیج‌های داخلی و خارجی خود را با قیمتی بسیار بالا برای فروش عرضه می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا گردشگران در انتخاب کردن گزینه باکیفیت و مناسب دچار سردرگمی شوند. از همین رو اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر به یک کشور توریستی خارجی در ایام نوروزی هستید، بهتر است قبل از انتخاب مقصد سراغ یک آژانس مسافرتی معتبر و باسابقه در این حوزه بروید. پیشنهاد ما به شما عزیزان شرکت گردشگری مقتدر سیر تابان است. مقتدر سیر به روال هر سال در نوروز ۱۴۰۳ نیز قصد دارد تورهای بی‌نظیری را به مقاصد پرطرفدار خارجی از قبیل ترکیه، گرجستان، تایلند، هند و ... را ارائه دهد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از گزینه‌های تور ترکیه، تور گرجستان، تور دبی، تور ارمنستان و حتی تورهایی به مقاصد داخلی کشور می‌توانید سری به آدرس https://mstiran.com/ زده و یا از طریق شماره‌های ۲۶۴۰۹۸۲۸-۰۲۱ و ۷۵۲۱۲-۰۲۱ با مسئولین مربوطه در ارتباط باشید.

https://www.asianews.ir/u/d4r
اخبار مرتبط
انتخاب از میان انبوه شهرهای زیبا و جذابی که می‌توان برای یک سفر خارجی فراموش نشدنی برگزید، کار دشواری است. شهرهای زیادی در آسیا، اروپا، آمریکای لاتین یا حتی آفریقا هستند که می‌توانند، میزبانی معرکه برایتان باشند. بهترین شهر برای سفر خارجی می‌تواند نزدیک مرزهای کشورمان باشد یا در جایی بسیار دور واقع شده باشد، مهم این است که با سلایق ما و اهداف سفرمان جور در بیاید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید