صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۷
کد خبر: 16958
گزارشگر: 2
۷۲۴
۰
۰
۴
سفر

بهترین شهر برای سفر خارجی | ۱۰ شهر زیبا برای یک تجربه ناب

بهترین شهر برای سفر خارجی | ۱۰ شهر زیبا برای یک تجربه ناب
انتخاب از میان انبوه شهرهای زیبا و جذابی که می‌توان برای یک سفر خارجی فراموش نشدنی برگزید، کار دشواری است. شهرهای زیادی در آسیا، اروپا، آمریکای لاتین یا حتی آفریقا هستند که می‌توانند، میزبانی معرکه برایتان باشند. بهترین شهر برای سفر خارجی می‌تواند نزدیک مرزهای کشورمان باشد یا در جایی بسیار دور واقع شده باشد، مهم این است که با سلایق ما و اهداف سفرمان جور در بیاید.

در ادامه ما ۱۰ مورد از زیباترین شهرهای توریستی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد که هر کدام با شرایط و ویژگی‌های منحصر به خود، انتخابی عالی برای یک سفر خارجی به حساب می‌آیند.

استانبول

شکی در این نیست که تور استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر خارجی‌ست. شهری بزرگ و زیبا که از گذشته‌های دور مورد توجه گردشگران قرار داشته و با داشتن جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و مراکز خرید متنوع، دنیایی از جاذبه‌ها را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد. در سفر به استانبول می‌توانید از بعضی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا همچون مسجد ایاصوفیه دیدن کنید، در خیابان‌های شلوغ شهر همچون خیابان استقلال به خرید بپردازید و در تنگه بسفور به گردش‌های آبی بروید.

استانبول

پاریس

برای بسیاری افراد، بهترین شهر برای سفر خارجی -مخصوصا اروپا- پاریس به شمار می‌رود. " شهر نور" که برای هر کس و هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه داشته و چندین نماد مهم گردشگری جهان همچون برج ایفل و موزه لوور را در اختیار دارد. برای هر کسی، فرصت قدم زدن در خیابان‌های پاریس، چشیدن طعم شیرینی‌های معروف این شهر، عکاسی کنار برج ایفل و بازدید از آثار هنری موزه‌های متعدد شهر، چیزی نیست که به همین راحتی بتوان از آن گذشت.

کیپ تاون

زیبایی طبیعی کیپ تاون و جاذبه‌های گردشگری متعدد این شهر باعث شده تا پایتخت آفریقای جنوبی به یکی از مقاصد شماره یک جهان بدل شود. شهری که کوه‌های بلند، دشت‌های بزرگ و جنگل‌های زیبا را در یک سمت و سواحل فوق‌العاده جذابش در سمتی دیگر خود نمایی می‌کند و در هر زمانی سال میزبان فستیوال‌های مختلف از جمله فستیوال‌های موسیقی بزرگ است. همچنین، وقتی به کیپ تاون می‌روید، می‌توانید در سافاری‌ها شرکت کرده و از حیات وحش دیدنی و حیرت انگیز آفریقای جنوبی نیز، دیدن نمایید.

کیپ تاون

توکیو

با رفتن به تور ژاپن، امکان بازدید از توکیو را خواهید داشت که خود از بسیاری جهات، بهترین شهر برای سفر خارجی محسوب می‌شود. یکی از شلوغ‌ترین شهرهای جهان که به فضای خاص، فروشگاه‌های بزرگ بازی و انیمه، بازارهای بزرگ وسایل الکترونیک و رستوران‌های جذابش معروف است و یکی از خاص‌ترین مقاصد توریستی در جهان به حساب می‌آید. البته وقتی به این شهر می‌روید، فرصت را از دست نداده از جاهای توریستی و مهم پایتخت ژاپن همچون سنسو-جی، اسکای تری توکیو، چهار راه شیبویا، باغ ملی شینجوکو و بسیاری دیدنی‌های دیگر نیز بازدید نمایید.

بانکوک

بانکوک پربازدیدترین مقصد گردشگری در جهان به حساب می‌آید که سالانه‌، میلیون‌ها نفر از آن‌جا بازدید به عمل می‌آورند. شهری مملو از مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای عظیم و خیابان‌های خرید که به بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید کردن بدل شده است. این شهر با داشتن پارک‌های بازی متعدد، پارک‌های آبی، مراکز سرگرمی و موزه‌های مختلف، همه‌ی چیزهایی که برای داشتن سفری مفرح و شاد نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد و از طرفی با معابد تاریخی و گالری‌های هنری، مکانی مورد علاقه برای اهل فرهنگ و هنر به حساب می‌آید.

آمستردام

یکی دیگر از شهرهای اروپایی بسیار محبوب برای سفر، آمستردام است. بناهای قدیمی این شهر که در کنار کانال‌های آبی قرار گرفته‌اند، بعضا به قرن ۱۷ میلادی برگشته و حتی می‌توانید، خانه‌های کوچک قایقی را برای اقامت خود در آمستردام انتخاب کنید. وجود همین جاذبه‌های شهری، موزه‌های مختلف و مراکز تفریحی متعدد، آمستردام را به گزینه‌ای عالی و بهترین شهر برای سفر خارجی بدل کرده است. البته اگر زمان مناسبی از سال را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید از دشت‌های کاشت گل لاله در اطراف آمستردام نیز بازدید کرده و البته فضای سبز و رویایی این شهر را از نزدیک ببینید.

پکن

کم‌تر توریستی در جهان است که نخواهد به چین و البته پایتخت بزرگ این کشور، پکن سفر کند. با سفر به این شهر، فرصت بازدید از بزرگ‌ترین دیوار جهان را دارید و می‌توانید به شهر ممنوعه رفته و از نزدیک محل اقامت پادشاهان چینی را در گذشته‌های نه چندان دور تماشا کنید. البته پکن دیدنی‌های بسیار بیشتری داشته و دارای معابد مختلف، مراکز خرید، موزه‌ها و گالری‌های هنری و پارک‌های بزرگ بازی است و گزینه‌ای عالی برای سفر خانوادگی نیز به حساب می‌آید.

سانتورینی

برای سفر به یونان، شهرهای مختلفی را می‌توان پیشنهاد کرد. حتی آتن با جاذبه‌های تاریخی خود، همیشه انتخابی عالی در این کشور به حساب می‌آید. اما اگر به دنبال یکی از زیباترین و خاص‌ترین نقاط جهان هستید، به سراغ سانتورینی بروید. جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا که با خانه‌های سفید و آبی، مناظر رویایی و هتل‌های فوق‌العاده‌اش، بهترین شهر برای سفر خارجی به حساب آمده و تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

جیپور

شهر صورتی، انتخابی جذاب برای سفر به هند به حساب می‌آید و از زیباترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. این لقب به خاطر بناهای مختلف شهر که به رنگی صورتی در آمده‌اند به جیپور داده شده که از مهم‌ترین آن‌ها، به حوا محل می‌شود اشاره کرد که از دیدنی‌های مهم جیپور بوده و حتما در مقابل آن باید چند عکس یادگاری بگیرید. بازدید از جال محل و بسیاری از قصرهای تاریخی شهر و رفتن به دریاچه مان ساگار از دیگر فعالیت‌های مهمی است که باید در جیپور به انجام برسانید. البته جیپور یکی از شهرهایی است که در تورهای مثلث طلایی هند قرار داشته و در این تورها، چند روزی را در آن‌جا اقامت خواهید داشت و در ادامه از جاهای دیدنی خاص دیگر هند همچون تاج محل نیز بازدید به عمل می‌آورید.

جیپور

ریو دو ژانیرو

سفر به برزیل کمی سخت و هزینه بر است، اما اگر شرایط چنین سفری را داشته باشید، بدون شکر ریو بهترین شهر برای سفر خارجی به حساب می‌آید. یکی از مفرح‌ترین و شادترین شهرهای جهان که با سواحل بزرگ و آفتابی خود از شما پذیرایی کرده و دارای پارک‌ها و باغ‌های بسیار زیبا، محیط شهری دیدنی و البته چندین نماد و جاذبه مهم همچون مجسمه بزرگ مسیح است. این شهر سالانه میزبان فستیوال‌ها و همایش‌های بزرگی است که فستیوال ریو با رژه‌های بزرگ و پر زرق و برقش، مهم‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیند.

با آویسا تراول از زیباترین شهرهای جهان دیدن نمایید

برای سفر به شهرهایی که در نوشته امروز به آن‌ها اشاره کردیم، گزینه‌ای بهتر از آویسا تراول در ایران پیدا نخواهید کرد. این مجموعه گردشگری با سابقه، در کنار ارائه خدمات بسیار خوب، تورهای متنوع و استفاده از بهترین خطوط پروازی، بهترین قیمت‌ها را نیز ارائه می‌کند که باعث می‌شود، آن را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های توریستی در کشورمان قلمداد کنیم.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید و رزرو تور با شماره ۴۱۵۳۵ – ۰۲۱ تماس گرفته یا به سایت رسمی این مجموعه به آدرس avisatravel.com مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/d4q
اخبار مرتبط
ایده سفر به خارج از کشور بدون تور برای کسانی که قبلا بارها تجربه سفر به مقاصد خارجی را با تور داشته‌اند می‌تواند جذاب باشد. چرا که آن‌ها قبلا سفر با تور را تجربه کرده و هم اکنون به دنبال تجربه‌های جدید‌ترین هستند. این کار می‌تواند بسته به شرایط مزایا و معایب متعددی به همراه داشته باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید