صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۹
کد خبر: 16993
گزارشگر: 306
۲۲۲
۰
۰
۲
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی
یزد - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشریح برنامه‌های هفته خوشنویسی در استان، از برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت استاد حرازی یزدی هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان در این هفته خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ «سید عباس دهقان» با اشاره نامگذاری ۲۱ مهرماه به نام روز ملی خوشنویسی و آغاز هفته خوشنویسی از این روز به تشریح برنامه‌های این هفته هنری در استان یزد پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت «محمود حرازی» استاد پیشکسوت خطاطی و خوشنویسی استان است که این مراسم عصر روز شنبه ۲۲ مهرماه در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر یزد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از پوستر خطاطی استاد «محمود حرازی»، مستند و تمبر این هنرمند نامی استان نیز رونمایی خواهد شد.

دهقان یکی دیگر از برنامه‌های استان در هفته خوشنویسی را برگزاری دوره آموزشی خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان استان ذکر کرد و گفت: این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام علی(ع) یزد با حضور هنرمند برجسته خوشنویسی کشور استاد «یادگار خیام» برگزار خواهد شد.

به گفته وی، حضور در این دوره آموزشی برای عموم علاقمندان مستلزم ثبت‌نام از طریق ارتباط با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۵۰۰۳۱۸ است ولی این دوره  برای کارمندان و خانواده آنان تخفیف‌هایی لحاظ کرده است.

معاون هنری ارشاد در پایان دیگر برنامه هفته خوشنویسی استان را برپایی نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «یادگار مهر» در روز بیستم مهرماه از ساعت ۱۷ در محل نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید یزدی این هنر از جمله محمود رهبران، بیکی و جعفرزاده به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی ، سید عباس دهقان معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

https://www.asianews.ir/u/d5r
اخبار مرتبط
یزد - با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درآیین اختتامیه دومین جشن مهر سینمای ایران، از مهران فاطمی به عنوان استاندار برتر در حمایت از فرهنگ وسینما تقدیر شد
یزد - هفتمین نمایشگاه سوگواره عکس لحظه‌ های عاشورایی تا ۴ مهر ماه در کتابخانه مرکزی استان یزد برپا شده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید