صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۵
کد خبر: 1703
گزارشگر: 99
۳۱۵۰
۱۵
۴
۹
نامه سرگشاده کارگران و کارمندان

نگذارید کارخانه ما را تعطیـــل کنند بیکــــار می شویم !

نگذارید کارخانه ما را تعطیـــل کنند بیکــــار می شویم !
جمعی از کارمندان،کارگران و مدیران رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی عظیم خوردو (زاگرس خودروی سابق)، در قالب نامه ای دل نوشته ای به مقام معظم رهبری و عموم مردم و رسانه ها نوشته اند.

در این نامه آمده است:
این نامه را می نویسیم تا نام ما از سکوت کنندگان در برابر ظلم نباشد.
این سرنوشت کنشگران و سرداران میهن پرست و مدیران ملی گرا و مومنین این خاک است، زمانی که بزرگ مرد تاریخ اسلام را دست بسته در کوچه های مدینه گرداندند، از آن زمان دانستیم که حق و عدالت را نباید از دنیای فانی توقع داشت.
او همانند مولایی خود برابر ظلم سینه سپر کرد و زیر بار هیچ هیچگونه فسادی نمی رفت حتی به قیمت جان خود، او همواره به جنگ کژی ها و کاستی های نیاز مردم می رفت؛ هر روز در سحرگاه به قول خودش به عبادت گاه خدمت می شتافت، و خدمت به خلق را والاترین عبادت ها می دانست، و آخرین نفر از عبادت گاه خود خارج می شد، ایشان اینجا نیست تا از ما کارگران و کارمندان خدمتگذاران دفاع کند، ولی ما زنده ایم و شاهد هستیم، او از همه ما بیشتر به ارباب رجوع رسیدگی می کرد بعضی مواقع ارباب رجوع باور نمی کرد که کسی که همراهش در طبقات پیگیر کار اوست مالک و مدیر یک خودروسازی باشد و همواره با این گونه حضورش ما را شرمنده می کرد، او از همه ما در شرایط سخت پیشتاز پاسخگویی به ارباب رجوع بود، جسم او پاسخگوی روحش نبود و نیست.
تجملی یا غروری در وجود او نبود و از همه کمتر به امور شخصی می پرداخت، تا روز اسارتش تنها یک شاکی داشت، آن هم همسرش بود که حتی از خانواده اش و جسم و روح خود برای تولید هزینه می کرد.خستگی در وجود او معنی نداشت.
مهم نیست که سازمانهای زیرزمینی برای از میان بردن رقیب چه در سر دارند؟ و علیه ایشان چه می گویند؟ مهم نیست با دروغ های عامه پسند و علنی چه چیزی در ذهن مخاطب تزریق می کنند. بگذار هر چه می خواهند بگویند، ولی ما پرسنل و مدیران این بزرگ مرد حقیقت را یادمان نخواهد رفت و الگوی انسانیت که سالها از ایشان ساخته ایم را با زور، زر و تزویر معاوضه نخواهیم کرد.
از یاد نخواهیم برد که اتاق و میز، مانند وزنه به پاهایش بود، این بندها را می گشود و با خلوص و تواضع همراه لبخند همیشگی اش به هر موجود زنده به عبادتکده خود می شتافت.
تاسف اینکه بعضی از مردمان همین خاک سربازان خودزنی و خیانت به سرمایه های ملی می شوند و تیغ بر رگ های امیرکبیرها می زنند، چون به هیچ فسادی تن نداند.
کنشگران به خصوص اقتصادی این سرزمین در زمانهای خود با اتهام هایی به مراتب سنگین تر از عصر امروز به خاک کشیده شدند و متاسفانه بزرگان و پدران ما بودند که باور کردند، امیرکبیر مرتد است، یا مصدق خائن یا تختی مغرور یا خسروشاهی ها(مینو)، ایروانی ها(کفش ملی)، آزمایش ها(آزمایش)، خیامی ها(ایران خودرو) فاسد و مجرم هستند.
یکی از خود سوال نکرد که مصدق که اسطوره ملی گرا بود، چطور امکان خیانت به مُلک و مملکت در او هست، یا تجار و کارآفرینان خود ساخته که از کارگری شروع کردند و با عرق جبین به ثروت از طریق تولید پرزحمت رسیدند و راه تولید را خوب می دانند، چطور تن به جرم دادند؟
آیا امروز ما باور می کنیم، این بزرگ مرد که از شانزده سالگی کار می کرده، در هجده سالگی به عنوان مدیر در دانشگاه تهران کارمند بوده، و در بیست سالگی از یک اتاق کارآفرینی را آغاز کرده، و طی بیست و سه سال ذره ذره رشد کرده و تبدیل به یک خودروساز شده و با کیفیت و امن ترین و قدرتمند ترین خودرو ساخت داخل را تولید کند، بعد مرتکب جرم شود؟!!
آیا باور می کنیم در کارخانه ای که موهوم شمردنش ، بشود خودرویی تولید کرد که بالاترین استانداردهای اروپا رعایت شود و اکنون در حال تردد در خیابان باشد؟!!
آیا باور می کنیم که در کارخانه ای که وزیر صنعت شخصا نامه نگاری می کند و معاونانش شهادت و کارشناسی می کنند و بارها توان تولیدش را سالانه مطابق پروانه تولید حداقل بیست و چهار هزار دستگاه اعلام می کنند، توان تولید سه هزار و هفتصد دستگاه خودرو تعهد شده طی نه ماه را نداشته باشد؟!! و به جرم فروش بیش از ظرفیت، 18 ماه اسیر باشد؟؟
آبشخور این قدرت مافیایی از کجاست، که سابقه پاکدستی و امانت داری هجده ساله عظیم خودرو را به عنوان موفق ترین ها درهر عرصه فعالیت و دویست و پنجاه هکتار کارخانه و بیش از هزار نفر کارگر و کارمند را به یکباره مفقود و نادیده
گرفتند.
چطور می شود فردی بدون کمک دولتی و حتی یک ریال دریافت تسهیلات بانکی، سالها به میلیون ها نفر خدمت مستقیم ارائه دهد و با سرمایه شخصی کارخانه ای (زاگرس خودرو سابق)که هشت سال احدی نگاهش نمیکرد را تبدیل به نگینی در اشتغال زایی استان لرستان و صنعت خودرو کند، بعد مجرم باشد؟ کارگران مظلوم چشم انتظار به کار در استان محروم لرستان را مشغول به کار شده اند . استاندار دلسوز خون گریه می کند از بیکاری و خودکشی فرزندان سرزمین لرستان، و حسرت قطب اشتغال زایی را می خورد.
هجده ماه است که حقوق کارگران با چنگ و دندان پرداخت می شود و هر روز تهدید تعطیلی کامل را به جان می خرد.
چطور می شود فقط و فقط دو ماه بعد از افتتاحیه و فقط یک هفته بعد از اولین شماره گذاری و تحویل خودرو بدون حتی یک تعهد معوق و حتی یک شاکی با اتهامات دروغین و واهی تولید را متوقف کرد؟!!
چطور می شود های زیادی مطرح است که همگی مصداق بارز مرگ حق است. ممکن است یک مشت دروغ مدت کوتاهی دوام آورد ولی در نهایت تلاش مزبوحانه ای است که محکومیت آن حتمی
خواهد بود.
ایشان در مقابل فتنه عوامل فساد مافیایی تنهاست کار به جایی کشیده می شود که نخبه تولید و تجارت، کارآفرین برتر سال 96 اسیر میشود و مدیران و خانواداش را تهدید میکنند تا جایی که در دادگاه عوام فریبانه فریاد میزند که بیش از این کارگرانم را به ظلم بیکار نکنید مردم گرفتارند چنین نکنید مردم بدانید من تن به فساد ندادم برای همین با من و شما چنین کردند.
حتی سردار عدالتی چون رئیس جدید قوه قضائیه از این عوامل خسته است.
ما جزو مقلدان رهبر معظم انقلاب هستیم. آن بزرگوار با چه زبانی بگوید که نیاز این سرزمین اشتغال زایی است در گرو تولید، هر بار با نام گذاری سالها، جهاد اکبر اعلام می کند، ولی دشمنان داخلی این نظام در لباس بره، مانند گرگ فرزندان دلیر وطن را می درند و حقوق عامه را به بهانه های مختلف پایمال می کنند.
پس بیانات رهبر معظم انقلاب را جهاد تلقی می کنیم و در سال جهش تولید به مدد مظلومین اسیر چون این بزرگ مرد خواهیم رفت، تا ما هم همانند ایشان سرباز جان بر کف در این جنگ اقتصادی در قبال دشمن های داخلی باشیم. تا بیش از این حقوق کارگران و مشتریان پایمال نشود.

https://www.asianews.ir/u/1cA
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مینا بهنام فر
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
0

با سلام انشاالله که حق به حقدار خواهد رسید و با توفیق الهی خودروها به دست مردم خواهد رسید خسته نباشید به همه پرسنل عظیم خودرو خدا قوت باشد که کشورى آباد و تولیدکننده زیر سایه امام زمان و رهبر معظم داشته باشیم🙏 ما بیصبرانه منتظر استفاده از تولیدات شرکت هستیم

Ali Esfahani
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
0

با سلام خدمت سر دبیر محترم. پیرو خبر درج شده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه در مورد شرکت عظیم خودرو به اطلاع جنابعالی میرساند که شرکت مذکور در سال ۹۷ با تبلیغات وسیع در شبکه های اجتماعی و همچنین نشریات اقدام به پیش فروش خودروی وارداتی و تولیدی بدون مجوز نموده و حدود ۴۰۰۰ نفر را فریفته و پرونده کلاهبردای آن در دادگاه کیفری شماره ۱ تهران در حال پیگیری است. با توجه به این مسائل اقدام آن نشریه محترم یا بدون داشتن اطلاع کافی در مورد نحوه بدست آوردن سرمایه شرکت عظیم خودرو جهت راه اندازی کارخانه و شعبات فروش

مدیر سایت
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
0

با سپاس از اطلاع‌رسانی؛
لطفا چنانچه اطلاعات مستندی در این خصوص دارید،جهت اصلاح خبر و انتشار برای ما ارسال بفرمایید.


مانی خزایی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
0

سلام و خسته نباشید ممنون از انتشار یک نمونه از ۱۰۰۰۰ درد و دل کارگران این سرزمین امیدواریم انشاالله که این مافیای کثیف خودرو و صنعت مهم کشور از بین برود و امثال شما صدای کارگران زحمت کش این مملکت رو به گوش همگان برسانند.

احمد
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
0

سلام کی تا حالا کارگران وکارمندان شرکت عظیم خودرو به فکربیکاری خودشون افتاده و آقای رضاعظیمی راباحضرت علی مقایسه می‌کنند و زندان رفتن ایشان را به جرم کلاهبرداری اسارت و توطئه میخونند آیا کارگران وکارمندان ای شرکت آیا اون روزی را هم بیاد میارن که با چرب زبانی ونیرنگ 4000 مشتری را که امیدها وارزوها برای خودشان داشتن به خاک سیاه نشوندن آیا میدونن حداقل نصف افرادی که خودرو سفارش داده بدون با چه مشقت وبدبختی اون پول را بدست اورده اند آقای عظیمی وشرکت به کدام تعهدش عمل نمود کسانی که در نوبت تحویل خودر

ناشناس
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

با سلام :شرکت عظیم خودرو بیست ماه هست که پولم را برای خرید خودرو هم تنگ x7گرفته وتاحالا خودرو تحویل نداده ومن و خانواده‌ام در حسرت مانده‌ایم ضمنا شهر ما شیراز هست و دسترسی به آقایون که ما را در حسرت خودرو گذاشته آمد نداریم فریب عظیم خودرو نخورید

آریان
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

ایران بهشت مافیای سودجو می باشد مردم ایران را در قرن ۲۱ از داشتن خودرویی ایمن به روز و ارزان محروم می کنند.

مهندس روح القدوس
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

سلام به دو علت این اتفاق افتاد ١-ادامه راه سران قبلی چون غلامی و اطمینان به مدیر فاسد مثلا مدیری که کارت جعلی حضور غیاب داشت و هر زمان میخواست می آمد و اعتیاد شد که هم او را می شناسند و و جودش بای شرکت و کارخانه اون هم در سایت نیرو انسانی سم و منحوس و برکت را فراری می دهد چون نوچه هایی چرون خجسته را هم بال داده و امکانات مفت پروتونی و حال می کنند ٢- رقابت خودروسازی با غول های و مافیای دزد خودرو در کشور ما کار سختی است و دلالان در لباس خریدار وترد میشوند و بعد با شکایت حریف راضربه می کنند

سید رضا مهدویون
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

شما کی تا حالا و با چه جراتی این فرد را با علی مقایسه می کنید و سربازان گم نام امام زمان را عوامل مافیا می دانید آن هم برای کلاهبرداری که این همه مردم بیچاره را فریب داده که خود و خانواده اش را به دور از عقده های روانی خود کند و آسایش خودش را به نان شب مردم ترجیح دهد بنده از شما در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت می کنم و بدلیل این عوام فریبی باید پاسخگو باشید

کاوه
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

نمیدونم چی بگم😔 ادم‌دلش به درد میاد ازین همه درد ک ناراحتی فقط امیدوارم نذارن مردم اذیت‌بشنو از کار بیکار بشن🙏

ناشناس
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
0

جالبه یه نگاه به کلاه برداری بزرگ این حروم زاده بی خدا بندازید بعد بیایید حضرت علی رو باهاش مقایسه کنید آخه گوز چه ربطی به شقیقه داره...همسر من مهر 97خودروی توهمی فول آپشن هنتنگ x7رو با پیش پرداخت 200میلیون نقد تو طرح عید تا عید غدیر تا قربان خریداری نمود که اردیبهشت 98 با پرداخت 30میلیون تحویل بگیره ازقضا سکنجبین صفرا فزود ...زد وحضرت علی کذاییتونو دستگیر کردن واصلا چیزی به اسم هنتنگ x7با آپشنای گفته شده نگو تولید نمیشه وما موندیم الان با شما صحابه ی با وفای علیتون خدا لعنتتون کنه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید